Hotel Feliz ****

We hebben een aantal aanbieders voor Feliz voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Feliz in het Nederlands

Geweldig hotel

Hanny Laeven, 26-6-2013

Een paar super leuke dagen gehad in dit hotel. Het personeel (grotendeels Zweeds) was zeer vriendelijk en behulpzaam . De kamer was uitstekend.

Op de bovenste verdieping is een zonneterras met jacuzzi heel mooi..

De kleine menukaart is zeker de moeite waard. Als weer in Palma zijn zullen we zeker terug gaan naar dit hotel.

Wauw!

a-verhagen_1, 4-2-2013

Ligging is net achter de boulevard bij de jachthaven in Palma. Vanuit daar bijv. met de fiets alles goed te doen. Ontbijt is fantastisch, erg relaxte sfeer en zwembad is prima. Alles ziet er mooi design uit, kamer is redelijk klein.

Prachtig

Carla Bouwens, 23-9-2012

Ik ben hier met een goede vriendin geweest begin september. We zijn heel hartelijk ontvangen. Kamer was perfect, netjes, schoon, alles aanwezig. Mooi hip en trendy. Op de kleinste details was gelet. Tot onze grote verassing 2 balkons. Prachtig uitzicht over de haven. Op het dak is een terras aangelegd met een jaccuzi en ligstoelen. Vanuit de jaccuzi weer een prachtig uitzicht over de haven. Zwembad is aanwezig. Klein maar fijn. Het is schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Staat dag en nacht voor je klaar. Het ontbijt is ook erg lekker. Keuze uit heerlijke dingen en vooral VERS! Op zaterdag stond er een fles wijn op de kamer. Met een vriendelijk kaartje. Die kregen we van de eigenaar.

Vanuit het hotel wandel je zo naar de haven en de vele leuke winkeltjes en terrasjes. Met de bus is het 5 minuten rijden naar het strand en binnen 10 minuten zit je in Palma stad.

Kortom een heerlijke vakantie. Wij komen zeker terug in Feliz!

We hebben een aantal aanbieders voor Feliz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feliz in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feliz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Feliz scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.