Hotel Blue Bay

• Aan zee

11 reviews over Hotel Blue Bay

• 2019
    7Esther10-09-2019

Prima voor een paar daagjes

Leuk, eenvoudig hotel. Voor minder validen zonder vervoer wat lastig (denk ik) omdat het hotel boven op een bergje in een buitenwijk ligt. Een klein winkeltje ligt tegenover het hotel. De straat uitlopen en je komt bij een superleuk strandje waar je bedden met kluisjes kunt huren en heerlijk kunt lunchen. Al met al voor een paar daagjes weg prima. Luxe-poesjes kunnen beter ergens anders boeken;-).

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Marian23-03-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Fijn hotel, echter ontbijt en diner erg matig, weinig keus en eten niet warm

Blue Bay, Responsable de Ecommerce, 13-05-2019

Dear Marian, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are happy to read that you have enjoyed your stay with us and that the hotel has been of your liking, this is always a boost of morale for us. Most of our visitors express their satisfaction with our gastronomic offer. It is true that in our establishment we receive clients of different nationalities, that is why our chefs work in preparing a varied offer to please all our guests alike. We are sorry that in your case we haven’t been able to fulfil your expectations. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distance future. Sincerely, All the team at MLL Hotels.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Jordy13-04-2017

Geweldig

Paar dagen Blue Bay geboekt. Lokatie is goed, de hotel zit op een bergje waardoor je mooi uitzicht hebt over de haven, mocht je aan de zeekant zitten. We werden hartelijk ontvangen door de receptionist. De kamer was groot genoeg en de badkamer zag er schoon uit. Wij verbleven op basis van halfpension. Mocht je dit willen doen dan raad ik dat aan. Het eten is heel goed. 's ochtends en 's avonds ruime keuze. Een woord geweldig. Zeker de moeite waard voor een paar dagen Mallorca.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 7Will02-04-2013

niet helemaal eerlijk

De prijs is 32 euro voor een 1 persoons kamer, dat wist ik van te voren. Bij aankomst werd me verteld dat dit alleen voor het eten was. Nadat ik bleef volhouden dat dit niet zo was kreeg ik uiteindelijk de kamer voor 32 euro incl halfpension. 1 van de balie medewerkekers is zeer vrouw onvriendelijk de rest is op en top correct

Alleen gereisd in maart 2013

• 9A08-08-2011

super vakantie gehad, mede door hotel!

1e nacht konden we nog niet in Blue Bay slapen ivm water problemen, ze hebben ons overgebracht naar een ander (all incl) hotel 2min verder op, prima geregeld met taxi. Volgende dag konden we het Blue Bay hotel wel in (weer met taxe opgehaald), kamer was prima en het uitzicht is fantastisch (verdieping 6) je kijkt prachtig over Cala Mayor en de zee. Cala Mayor is een goede uitvalsplek om dingen te doen, er is een leuk en mooi strand en er zijn wat winkeltjes en een fitnessgym. Ook kun je zo met de bus naar Palma, de hoofdstad van Mallorca (aanrader! Prachtige oude stad en winkelcentrum). Een aanrader is om ook de kant van Magaluf op te gaan daar zit een supertof waterpark! De animatie is niet top, zou er niet met kinderen heen gaan, maar er is iedere avond wat te doen van spaanse dans tot bingo. Eten en drinken/drank is prima (all incl). Personeel is ook vriendelijk, we moesten 11u uitchecken maar vlogen pas om 24u. We mochten nog de hele dag in het hotel blijven en eten. (zie foto's)

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Pascal de Graaf16-06-2011

Hotel nooit meer, Animatie team Super!

Als je een zwaargewicht bent of 80 kg dan zul je merken dat de veren in je rug steken, de bedden zijn niet aan te raden. Een stoel bij het zwembad (wel om 7 uur opstaan om je handdoek neer te leggen.) Kakkerlakken op 4e etage ook niet vreemd van opkijken is heel normaal volgens receptie. Balkon zit onder de vogelpoep!. Klantvriendelijkheid en service veruit slecht, de mensen op vliegveld ga ik mijn woorden niet aan vuil aan maken maar een hond in nl wordt beter behandeld! AI hotel maar wel betaalbar, internet 4,50 per uur, 10 min lopen zit een kroegje waar je voor 1 euro kan internetten. Vlindervallei voor zieke mensen een hele sport. het aqua park niet 6 euro maar 10 euro per persoon per dag.

Positief, het was mooi weer en het animatie team (billy en Vera) maakte een hoop goed. En een kleurtje gekregen, maar die krijg ik ook in achtertuin...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 7Elly28-05-2011

Uitstekende plek

Hotel Blue Bay vonden wij een prima hotel met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor 15 euro pp voor een week halfpension bijgeboekt en er ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt. Personeel was vriendelijk en het eten heel eenvoudig maar niet slecht. Kamers zijn netjes en hebben uitzicht op zee zoals te zien op foto van website hotel. Voor ons maakte het niet uit maar voor ouders met kleine kinderen en mensen die van animatie houden is er niet veel te beleven; in dat geval beter Blue Bay overslaan en naar het buurhotel Belvedere gaan.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Anoniem04-06-2010

Dit nooit meer.

Het personeel is niet vriendelijk. Het eten is niet gevarieerd en smaakt niet lekker. Er zitten veel jongeren in het hotel waardoor er veel overlast is. De ligging daarintegen is zeer gunstig, 500 meter van het strand en gelijk bij de winkels en terrasjes.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Gerard25-02-2010

Super!!!

Komen net terug van een heerlijke vakantie Mallorca, met bus 1 vanaf de luchthaven naar het centrum voor 2 euro, en dan bus 46 TERRANO naar hotel blue bay, stopt voor de deur! (koop een 10 busrittenkaart voor 8 euri bij de tabacco shop)

Waanzinnig uitzicht, goede bedden en een prima ontbijt en avondeten. Niet druk, geen lange rijen voor het buffet, en voor 6 euro bestel je een prima fles wijn bij het eten, een apar trappen naar beneden en je staat aan het strand en vlak bij een goedkope supermarkt, heerlijk!

een plek om nogmaals naar terug te gaan,

Gereisd met partner in februari 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats