Hotel Blue Bay

7 reviews over Hotel Blue Bay in het Nederlands

Geweldig

Jordy
13-4-2017

Paar dagen Blue Bay geboekt.

Lokatie is goed, de hotel zit op een bergje waardoor je mooi uitzicht hebt over de haven, mocht je aan de zeekant zitten. We werden hartelijk ontvangen door de receptionist. De kamer was groot genoeg en de badkamer zag er schoon uit. Wij verbleven op basis van halfpension. Mocht je dit willen doen dan raad ik dat aan. Het eten is heel goed. 's ochtends en 's avonds ruime keuze. Een woord geweldig. Zeker de moeite waard voor een paar dagen Mallorca.

niet helemaal eerlijk

Will
2-4-2013

De prijs is 32 euro voor een 1 persoons kamer, dat wist ik van te voren.

Bij aankomst werd me verteld dat dit alleen voor het eten was.

Nadat ik bleef volhouden dat dit niet zo was kreeg ik uiteindelijk de kamer voor 32 euro incl halfpension.

1 van de balie medewerkekers is zeer vrouw onvriendelijk de rest is op en top correct

1e nacht konden we nog niet in Blue Bay slapen ivm water problemen, ze hebben ons overgebracht naar een ander (all incl) hotel 2min verder op, prima geregeld met taxi. Volgende dag konden we het Blue Bay hotel wel in (weer met taxe opgehaald), kamer was prima en het uitzicht is fantastisch (verdieping 6) je kijkt prachtig over Cala Mayor en de zee. Cala Mayor is een goede uitvalsplek om dingen te doen, er is een leuk en mooi strand en er zijn wat winkeltjes en een fitnessgym. Ook kun je zo met de bus naar Palma, de hoofdstad van Mallorca (aanrader! Prachtige oude stad en winkelcentrum). Een aanrader is om ook de kant van Magaluf op te gaan daar zit een supertof waterpark! De animatie is niet top, zou er niet met kinderen heen gaan, maar er is iedere avond wat te doen van spaanse dans tot bingo. Eten en drinken/drank is prima (all incl). Personeel is ook vriendelijk, we moesten 11u uitchecken maar vlogen pas om 24u. We mochten nog de hele dag in het hotel blijven en eten. (zie foto's)

Tjingo

Hotel nooit meer, Animatie team Super!

Pascal de Graaf
16-6-2011

Als je een zwaargewicht bent of 80 kg dan zul je merken dat de veren in je rug steken, de bedden zijn niet aan te raden. Een stoel bij het zwembad (wel om 7 uur opstaan om je handdoek neer te leggen.) Kakkerlakken op 4e etage ook niet vreemd van opkijken is heel normaal volgens receptie. Balkon zit onder de vogelpoep!. Klantvriendelijkheid en service veruit slecht, de mensen op vliegveld ga ik mijn woorden niet aan vuil aan maken maar een hond in nl wordt beter behandeld! AI hotel maar wel betaalbar, internet 4,50 per uur, 10 min lopen zit een kroegje waar je voor 1 euro kan internetten. Vlindervallei voor zieke mensen een hele sport. het aqua park niet 6 euro maar 10 euro per persoon per dag.

Positief, het was mooi weer en het animatie team (billy en Vera) maakte een hoop goed. En een kleurtje gekregen, maar die krijg ik ook in achtertuin...

Uitstekende plek

Elly
28-5-2011

Hotel Blue Bay vonden wij een prima hotel met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Voor 15 euro pp voor een week halfpension bijgeboekt en er ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt. Personeel was vriendelijk en het eten heel eenvoudig maar niet slecht.

Kamers zijn netjes en hebben uitzicht op zee zoals te zien op foto van website hotel.

Voor ons maakte het niet uit maar voor ouders met kleine kinderen en mensen die van animatie houden is er niet veel te beleven; in dat geval beter Blue Bay overslaan en naar het buurhotel Belvedere gaan.

Dit nooit meer.

Anoniem
4-6-2010

Het personeel is niet vriendelijk. Het eten is niet gevarieerd en smaakt niet lekker. Er zitten veel jongeren in het hotel waardoor er veel overlast is. De ligging daarintegen is zeer gunstig, 500 meter van het strand en gelijk bij de winkels en terrasjes.

Super!!!

Gerard
25-2-2010

Komen net terug van een heerlijke vakantie Mallorca,

met bus 1 vanaf de luchthaven naar het centrum voor 2 euro,

en dan bus 46 TERRANO naar hotel blue bay, stopt voor de deur!

(koop een 10 busrittenkaart voor 8 euri bij de tabacco shop)

Waanzinnig uitzicht, goede bedden en een prima ontbijt en avondeten.

Niet druk, geen lange rijen voor het buffet, en voor 6 euro bestel je een prima fles wijn bij het eten, een apar trappen naar beneden en je staat aan het strand en vlak bij een goedkope supermarkt, heerlijk!

een plek om nogmaals naar terug te gaan,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.