Hotel Amic Horizonte

• All inclusive
  • Jacuzzi

15 reviews over Hotel Amic Horizonte

• 6Eline24-06-2016

Prima hotel voor een paar nachten.

Vier nachten verbleef ik samen met mijn vriend in dit hotel. Hotel ligt boven op een berg wat met 30 graden niet heel leuk is om te beklimmen. Beneden aan de berg ligt wel een leuk winkelcentrum porto pi met een aantal leuke restaurants. Ontbijt was prima maar veel te weinig plek waardoor je buiten in de volle zon moest zitten, er waren geen parasols daar. Ook hebben we een keer in de avond mee gegeten, het eten was koud en taai. Voor het zelfde geld eet je lekkerder beneden bij porto pi. Goede bus verbinding naar palma. Wij hadden een superior kamer geboekt met zeezicht. Het uitzicht was echt prachtig. Kamer had een lekker groot bed. De badkamer had een bubbelbad maar ik zou er niet in willen liggen. Hotel zelf vond ik zeer verouderd en slecht onderhouden. Kapotten parasols vieze kussen om de banken bij het zwembad. Ligstoelen bij het zwembad zijn waardeloos. Voor een stedentrip is het een prima hotel maar voor een volle vakantie zou ik er niet willen zitten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Raili08-08-2014

hoge ligging

In de gedeelte waar wij zijn verbleven waren kamers en sanitair echt verouderd. Ik kreeg echt zo'n camping gevoel. Maar het uitzicht was prachtig! porto pi winkelcentrum op 1 km;

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8damon_angelique17-06-2014

Leuk om eens een keertje heen te gaan

Wij zijn vandaag terug gekomen. We hebben een paar leuke dagen gehad, het personeel was zeer vriendelijk. Toen we aankwamen schrokken we wel een beetje van de steile weg die we op moesten, dit hotel moet je absoluut niet boeken als je slecht ter been bent. Verder vonden we het ook jammer dat je een half uur zou moeten lopen om bij het strand te komen (met de bus kost het €1,50 en ben je er zo met lijn 3). Wat betreft het hotel, het ziet er van buiten een beetje verouderd uit maar is van binnen zeer netjes, doordat het hotel op een heuvel ligt heb je wel een prachtig uitzicht over de haven. Personeel is zeer vriendelijk. Er is geen gratis Wifi in het hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Judith16-08-2013

Super vriendelijk personeel, geweldig uitzicht

Het was een heerlijke vakantie; prachtig uitzicht vanaf het hotel over de haven en super vriendelijk personeel die alle moeite voor je doen! Het ontbijt was vrij uitgebreid, simpel, maar smaakte prima! Kamer idem, simpel maar prima. Ligging vond ik persoonlijk minder. Het winkelcentrum porto pi is gezellig en met enkele restaurantjes en op korte loopafstand. Palma zelf is een heel eind lopen maar met bus of taxi toch ook goed bereikbaar.

Al met al wel een heerlijke vakantie in een heerlijk rustig en gezellig hotel!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8heer Borgers14-08-2013

Goed hotel met heel gemêleerde gasten

Ligt i.t.t. aankondiging niet aan het strand. Het ligt hoog op een berg bij de haven, die via trap in 10 minuten te bereiken is. Naar boven toe een hele klim. We hadden een kamer met ontbijt. Het ontbijt was prima. De kamers waren wat verouderd, maar steeds goed schoon en koel door de a.c. Vanuit de haven is alles goed bereikbaar met de stadsbus, die 1,50 euro per rit pp koste.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Sapje11-09-2012

Ga er zo weer naar toe

Ben net terug van Horizonte. Samen met een goede vriendin ben ik daar 4 nachten geweest. Ik was van te voren een beetje huiverig voor wat ik zou treffen ivm de reacties. Maar ben helemaal verrast. Het ontbijt was rond uit slecht.(mijn mening) Maar voor de rest.... Dikke prima!!! De ligging, de kamers, de cleaning, het zwembad.... Ik was heel erg blij afgelopen weekend. Het enige vond ik wel dat het erg gehorig was. WIj hebben vanuit het hotel telkens een taxi gepakt. Die staan voor de deur. Voor 6 a 7 euro kwamen we telkens daar waar we wilden. Ook met de bus kan je om de hoek in en uitstappen. De mensen bij de receptie vond in de meeste gevallen erg aardig en behulpzaam. Kortom, wanneer ik weer in Palma verblijf boek ik zo weer dit hotel. Tenzij ik de lotto win....

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7Femke30-07-2012

Eenvoudig, maar goed!

Eind juli 2012 ben ik acht dagen te gast geweest in Amic Horizonte. Ik had een singleroom geboekt maar kreeg een tweepersoonskamer. Het hotel lift inderdaad op een berg waardoor je elke dag een steile berg op moet. Verder is er op loopgraaf een winkelcentrum met veel verschillende soorten winkels. Ook stoppen er diverse bussen op 500 meter afstand. De bussen gaan naar palma centrum, palma Nova, strand van illettes, vliegveld enz. Het ontbijt is eenvoudig, maar prima te eten. Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt. De bar in het zwembad heeft zeer ruime openingstijden en al het Hotelpersoneel is vriendelijk en vooral behulpzaam. Kortom, ik vind het in prijs-kwaliteitverhouding een echte aanrader.

Alleen gereisd in juli 2012

• 8WE04-08-2011

Rustig gelegen hotel met prachtig uitzicht

Hotel Amic Horizonte ligt op een berg en is vanaf het vliegveld goed te bereiken met bus 1 (uitstapplaats Portopi). De rit duurt, afhankelijk van de drukte, een half uur tot anderhalf uur en kost slechts 2 euro p.p. Het is ongeveer 10 minuten lopen van de bushalte naar het hotel (behoorlijk klimmen). Het strand Cala Major is te bereiken met bus nummer 3, deze vertrekt vanaf Portopi. De busrit duurt ongeveer 5 minuten en kost 1,25 euro per persoon. Het hotel ligt wat afgelegen ten opzichte van het stadscentrum, maar aan de nabij gelegen boulevard zijn genoeg leuke restaurantjes (vooral Italiaanse) om iets te eten. Bus nummer 1 rijdt regelmatig richting het stadscentrum. Vanuit het hotel is er een schitterend uitzicht over de stad, de baai en de (cruise)schepen. Het hotel heeft een net zwembad en een kleiner bad voor kinderen. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd en biedt voor elk wat wils. Denk hierbij aan broodjes, vleeswaren/kaas, Engels ontbijt, fruit, yoghurt en koekjes. Het restaur

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Hans Pijnenburg16-08-2007

Horizonte is een fantastisch hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, kindervriendelijk en een goede service, he tuitzxicht is ook fantastisch !

Gereisd met partner in juni 2007

• 4Marjan Schoon10-04-2006

Zijn hier in 2003 geweest. Hotel was aan t verbouwen, Wij moesten met de koffers sleuren door de hal/ van trap af/ door de tuin/ eindelijk bij minilift Kamers wel groot en redelijk schoon. Heel mooi uitzicht. Ontbijt buffet normaal, niets luxe. Helaas was er sávonds niet veel te doen. Tijdens ons verblijf werd er gespoten tegen ongedierte. De dode (kakkerlakken) bleven enige dagen liggen voordat ze opgeruimd werden. Dit jaar gaan we er weer heen om te kijken of het verbeterd is. Wij gaan voornamelijk voor de cultuur en niet voor het hotel. Als je geen hoge eisen stelt is het een redelijk hotel.

Gereisd in april 2006

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner

• ParkerenBetaald