Hotel L`Hermitage

Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°6°
Hotel L`Hermitage
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor L`Hermitage voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel L`Hermitage in het Nederlands

Charme hotel binnenland Mallorca

Lieve,
30-9-2017

Authentiek hotel op het platteland met het geluid van de schapen en ezels op de achtergrond. Junior suite met mooi uitzicht, wel kleine mankementjes aan de inrichting ervan. Restaurant heeft een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en het ontbijt is ook super op de mooie binnenkoer. Vanuit hotel kan je te voet naar Castel del Alaro met prachtige uitzichten

Super plek

anoniem
25-8-2010

Bijzonder hotel met een goede keuken en gelegen in een mooie landelijke omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L`Hermitage in Orient, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L`Hermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.