Hotel Son Manera

Hotel Son Manera

Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°14°
7,2

6 reviews over Hotel Son Manera in het Nederlands

Geweldig rustig hotel met heerlijk zwembad. Gigantische kamer. Ontbijt redelijk. Prachtig fietsgebied met stille weggetjes naar prachtige dorpjes. Hotel lijkt halfleeg, weinig personeel, maar alles kan en iedere vraag wordt gehonoreerd. Zalige stilte na een dag op een druk strand. Wakker worden door de vogels.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig gelegen, maar verder ........ ?

hans van dijk
20-10-2013

gelet op andere beoordelingen ( ook op andere sites ) hadden wij ons iets anders voorgesteld van dit hotel. verwaarloosd meubilair, ook bij het zwembad, slechte service, de bediening die slechte maaltijden moest bereiden, de tuinman die bijsprong in de bediening, de receptionist die nog nooit van het woord service had gehoord etc. etc.

Gereisd met partner in Wed Oct 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk tot rust gekomen

Kees
8-2-2013

Son Manera voldoet heel goed aan onze verwachtingen. Wij waren op zoek naar een ontspannen vakantie. En we wilden graag iets van het echte Mallorca zien. Son Manera is een goede uitvalsbasis. Het appartement met buitenkeuken is heerlijk om zelf te koken en de dag af te sluiten op je eigen terras. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genoten

Kees
7-2-2013

We hebben met zijn tweeën een heerlijke tijd gehad in Son Manera. We hadden een appartement met een buitenkeuken. Hierdoor konden we heerlijk koken en ondertussen van de rust en het buiten genieten op ons eigen terras. Ook het zwembad was mooi. Kortom een aanrader voor iedereen die Mallorca wil leren kennen op een rustige manier.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!!

Gooijer
12-1-2013

We hadden een appartement geboekt maar bij aankomst bleken die allemaal volgeboekt en dat in 2012! Geen goede binnenkomer.. Eerste nacht dus doorgebracht in hotelkamer, die stonk en hartstikke gehorig was.. Ok voor 1 nacht zou het te doen zijn maar de volgende dag bleek dat we nog steeds niet in het appartement konden. Wij zijn niet akkoord gegaan met nog een nacht in dezelfde kamer en zijn zelfs naar een ander hotel gegaan. De volgende dag konden we dan eindelijk in het appartement. Helaas bleek hier de riolering niet goed te werken en hebben we 4 nachten in een strontlucht moeten doorbrengen in het appartement want weer werd ons verteld dat alles volzat. Ik was op dat moment al ruim 20 weken zwanger en had het helemaal gehad met deze accommodatie. We hebben van de eigenaar ter compensatie een flesje wijn gehad en mochten een keer gratis eten in het restaurant, nou dat compenseerde het in onze ogen niet. Zeker geen aanrader!!! Van die 4-sterren begrijpen wij dan ook helemaal niks!

Gereisd met partner in september 2012
2007

wij zochten echt rust, en die was er

cor moesker
12-8-2007

wij zochten echt rust, en die was er.

Gereisd met partner in augustus 2007

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Son Manera in Montuiri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Son Manera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.