Aparthotel Vistasol

14 reviews over Aparthotel Vistasol in het Nederlands

Gemengde gevoelens

Maggy
19-5-2017

Ik heb vliegtickets en hotel apart geboekt. De goedkope allinclusive prijs gaf de doorslag om dit hotel te boeken. Ik vierde met een groep mijn verjaardag dus had nergens geen omkijken naar. Kamers waren echt uitgeleefd, bij receptie andere kamer gevraagd, dit was geen probleem! Bij reservering gewoon vermelden dat je gerenoveerde kamer wil.Het blijven gehorige kamers. Receptie verdiend pluim want ze dachten in alles mee (mbt verjaardag) Overig bedienend (vrouwelijk)personeel was chagerijnig.

Het eten was matig, vaak van hetzelfde en beperkte keus. Ontbijt basic, wel fijn dat je zelf verse jus d"orange kon persen. Cocktails waren prima. Buiten werd het wel netjes bijgehouden, lekker zitten bij de heaters in het overdekte buitenlounge gedeelte. Als je via de achterkant, bij het zwembad de trap naar beneden neemt, ben je zo bij het strand. Via de voorkant (hoofdingang) is het een steile weg naar beneden.Het ligt dus ietjes buiten het drukke centrum.

Houd er rekening mee dat in de wintermaanden practisch alles gesloten is in het centrum van Magaluf op enkele pubs na. Wij hebben auto gehuurd voor paar dagen en hebben het eiland verkend. Aangenaam verrast door natuur en leuke plaatsen. De hoofdstad Palmas moet je zeker bezoeken !

Annika Karjalainen Quality Manager, quality manager, 23-5-2017

Dag gast,

Dank u wel voor het kiezen van onze appartement en om tijd te nemen een reactie achter te laten

Gedurende afgelopen Winter en Lente hebben wij meer dan 100 appartementen gerenoveerd, de kwaliteit van de bedden zijn veel verbeterd na de renovering en de inrichting van de kamers zijn ook aangepast.

De keuken is geheel nieuw ingericht alle apparaten zijn vervangen. Het was enigzins bekend dat de keuken een nieuwe draai aan het menu moest geven.

Het all-inclusive is bij ons geldig gedurende de Winter periode, deze is geëindigd op 31 maart.

Onze excuses dat het eten in de restaurant niet naar uw verwachting was.

Graag wil ik u bedanken voor deze reactie.

De verwachtingen van onze gasten zijn hartstikke belangrijk voor ons, wij proberen dezen tevoldoen.

Op Mallorca is het rustig gedurende Winter periode, maar houdt zeker niet tegen om de schoonheid van deze eiland te ontdekken. Er zijn een heleboel excursies die gedurende Winter-seizoen kunnen worden uitgevoerd.

Wij hopen dat u een goede verblijf hebt gehad en hopen u graag terug te zien in de toekomst.

Wiam Seddik

Stagiaire Receptie

Thank you Wiam for helping me writing and traducing this review.

Annika Karjalainen

Quality Manager

Leuke vakantie

Coby
11-2-2017

Wij zijn hier een week verbleven en hebben het erg naar ons zin gehad. Het personeel doet erg zijn best. Ontbijt was goed. Avond eten hebben wij geen gebruik van kunnen maken. Wij hadden een ruim schoon appartement. Aardige mensen. En van alles te doen in het hotel. Het hotel ligt 2 min lopen naar het strand.

Chantal (stagiair), quality manager, 28-8-2017

Beste Coby,

Bedankt voor het schrijven van een review. Wij vinden het leuk om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en dat u het ontbijt goed vond. Wij hopen u nog een keer te zien in ons hotel.

Apartamentos Vistasol

Heerlijk hotel

Sandra
11-2-2017

Leuk hotel met binnen en buitenzwembad, schoon appartement. Vriendelijk personeel en lekker eten.

Chantal (stagiair), quality manager, 28-8-2017

Beste Sandra,

Dank u wel voor het schrijven van een review. Leuk om te horen dat u het een fijn hotel vindt. Wij hopen u in de toekomst nog een keer terug te zien.

Apartamentos Vistasol

WTC.nl

Wat een smerig hotel is dit Nooit meer

Frank CH
24-11-2016

Wij hadden dit appartement voor een week geboekt en zijn na 2 dagen gevlucht

Het was zo vies daar dat we er geen dag langer wilden blijven

Het hele complex is uitgewoond en zo smerig dat het ongezond was om daar te blijven

De matrassen waren Te Vies Voor Woorden

Er werd iedere wel een appartement leeg geroofd dat is ook niet zo vreemd als je de foto van het slot bekijkt

Annika Karjalainen Quality manager, quality manager, 5-12-2016

Bedankt dat u heeft gekozen voor ons hotel, en dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het spijt ons dat wij uw wensen niet hebben kunnen vervullen. Wel willen wij u laten weten dat deze winter een groot aantal kamers en het hotel gerenoveerd zal worden.

Wij nemen deze review dan ook zeker mee in het proces.

Wij moeten u wel informeren dat u klacht over de inbraken niet correct is, en ietwat ongepast. Het gebeurt zelden dat er word ingebroken bij iemand in zijn/haar kamer. Wij nemen dit dan ook erg serieus.

Wij hopen wel dat u alsnog een fijne tijd heeft gehad op het eiland.

Met vriendelijke groet,

Sanne Warmerdam ( stagiaire receptie )

Thank you very much Sanne for helping with the translation into Dutch.

Best regards,

Annika Karjalainen

Qulity Manager

Wat een smerige hotel is dit

Frank CH
23-11-2016

Wij hadden dit appartement voor een week geboekt en zijn na 2dagen gevlucht

Het was zo vies daar dat we er geen dag langer wilden blijven

De matrassen warenTe Vies Voor Woorden.

Heerlijk genoten van hotel VistaSol. Dit hotel ligt direct aan het strand, heeft mooie ruime en schone appartementen. Ook hebben we genoten van de SPA. Personeel is erg vriendelijk. Hotel wordt goed schoon gehouden.

Waar voor je geld

gjsteenbergen
26-10-2013

Herfstvakantie gevierd met dochter van 14 en zoon van 9 in een 4-persoons appartement. Het hotel is gehorig maar met minder dan 50% bezetting heb je daar weinig last van. Hotel ligt op loopafstand van de stranden van Palmanova en Magaluf midden in het uitgaanscentrum. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Waar voor je geld!

mooie dagen hgehad

peter
18-11-2011

de liging is perfect , aardige mensen in het hotel ,

goed

peter
18-11-2011

goede vakantie gehad eten was slecht .

voor een goedkope feestvakantie perfect

Helen
    22-10-2009

Samen met een vriendin naar dit hotel geweest, het ligt zeer centraal, voornamelijk dicht bij de leuke haven met veel barretjes en restaurants, hierdoor kan het s;nachts wat gehorig zijn, hoewel de nacht portier zijn uiterste best doet om de overlast binnen de perken te houden, het hotel zelf is eenvoudig maar schoon, het ontbijt vonden we niet wat ,de broodjes waren knetterhard en de koffie was niet te drinken! De prijs kwaliteit verhouding is prima! je kan voor een een sterren kwaliteit geen vier sterren verwachten, wij hebben het er prima naar ons zin gehad, hoewel we ver buiten de doelgroep (jongeren) lagen

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vistasol in Magaluf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vistasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.