Hotel Sol Katmandu Park and Resort

Hotel Sol Katmandu Park and Resort

7.9Goed

Spanje, Mallorca, Magaluf

Op vakantie geweest naar Sol Katmandu Park and Resort?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Katmandu Park and Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

5 reviews over Hotel Sol Katmandu Park and Resort

• 2018
    8Elise18-11-2018

geweldig

Gastvrijheid De gastvrijheid vond ik middelmatig tot goed. Het personeel was aardig maar leek vaak een beetje geïrriteerd, vooral de schoonmaaksters. Zij kwamen binnen om te schoonmaken terwijl wij nog lagen te slapen en er gewoon een briefje niet storen op de deur hing. De mensen bij de receptie waren wel heel onduidelijk en konden slecht Engels. Verblijf De kamers waren heel krap en stonken een beetje. De tussendeur ging heel moeilijk open, want ze hadden geen deurkruk en waren heel zwaar. In de badkamer zat schimmel op de spiegel en er kwamen kakkerlakken uit het doucheputje, gelukkig kwamen we daar achter toen we weggingen en niet meer hoefden te douchen. De schoonmaaksters maakten wel elke dag schoon, alleen negeerde soms het kaartje ´niet storen´. Bed sliep wel lekker. Activiteiten Aan het hotel zat een heel leuk park met 6D films, een speelhuis en schietspellen. De meeste dingen in dat park kon je doen als je je hotelbandje kon

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Louise10-08-2018

Super leuke hotel met veel kinder animatie

Fantastisch hotel voor kinderen tm een jaar of 9-10 Wordt heel veel aan kinderanimatie gedaan. De kamer die wij hadden was wel erg klein, koffers moesten oo balkon staan. Kamers werden elked Ag schoon gemaakt, mooie grote douche, jammer alleen geen waterkoker op de kamer om even van een kopje thee te genieten, kon wel gehuurd worden. Koelkast op kamer koelde echt super goed! Eten vonden wij erg lekker, veel variatie en voor de kinderen zelfs potten met wat snoep. Heerlijke vakantie gehad ook al was het maar voor 4,5 dag omdat we 1,5 dag reistijd kwijt waren 😩 Een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2017
    8Bertine29-09-2017

Super leuke vakantie gehad!

Wat een leuk hotel is dit! Fantastisch voor kinderen. Wij gingen met een baby, wat prima te doen was, maar iets oudere kinderen hebben er meer aan. Het hotel is echt gericht op gezinnen, met zelfs eind september nog animatie voor de kinderen, en een groot attractiepark ernaast. De kamer die wij hadden was erg klein. Er kon net een babybedje in. De kinderwagen stond enorm in de weg in onze kamer, wel jammer. De kamer was wel erg netjes en de badkamer ook. De kamer had helaas geen waterkoker of magnetron, dus met een baby moet je zelf een flessenwarmer meenemen. De Aldi zit om de hoek waar veel babyitems te koop zijn, van hydrofiel doeken tot babypotjes. Wij verbleven er op basis van all inclusive. Het eten vonden wij erg lekker en gevarieerd. Enkele dingen waren koud, zoals de pizza, maar verder was het heel goed. Ook veel lekkere toetjes! 's Avonds is er eerst animatie voor de kinderen en daarna voor volwassenen. Wij vonden het wisselend qua kwaliteit, we hebben zeker betere gezien, maar het was prima. Het hotel ligt op een mooie locatie, direct in het centrum van Magaluf en het strand heel dichtbij. Bus om de hoek, richting Palma. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Oude reviews

7Wout27-09-2016

goed hotel, staat in de verkeerde straat

Kamers zijn aan de kleine kant verder een goed hotel en vriendelijk personeel. Stappers die snachts naar hun hotel terug gaan willen nog wel eens voor herrie zorgen op straat. Daarom een 5 voor ligging.

Gereisd met partner in september 2016

• 6Roela Kanho15-07-2015

Middelmatig resort

Het ideen plakkerig en vies resort. Voor de kinderen is het park een leuke beleving. Het park is het enige plus punt aan ons verblijf. Eten is middelmatig tot slecht. Drank is niet te drinken, alle cocktails komen uit een machine. Fris is te doen. Ontbijt is redelijk, totaal niet gevarieerd. Voor ons nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

0 tips over Hotel Sol Katmandu Park and Resort

1 vraag over Hotel Sol Katmandu Park and Resort

• Steph, 26-03-2018

Stephanie

Ìn mei gaan wij naar Kamandu en als ik de website bekijk kan je een play pass upgraden voor € 20,- pp.

Wie kan mij exact vertellen wat hiervan de meerwaarde is?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij
    • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar
    • Reservering voor parkerenNiet mogelijk