Appartement Inn

Appartement

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Inn in het Nederlands

Met oudere kinderen

Voorlopig af te raden

Fam. Sabel
17-11-2009

Het appartementencomplex ziet aan de buitenzijde goed uit. Echter het meubilair (bedden, keuken) is rampzalig en is aan vervanging toe. Op de badkamer hangt een rioollucht.

Het personeel is vriendelijk en erg hulpvaardig. Het zwembad ziet er goed uit. De ligging is gunstig; twee stranden op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Inn in Magaluf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.