Hotel BH Mallorca

Hotel BH Mallorca

3.3Onvoldoende

Spanje, Mallorca, Magaluf

Op vakantie geweest naar BH Mallorca?

3.3Onvoldoende

• Jacuzzi

6 reviews over Hotel BH Mallorca

• 1Hendrik05-07-2017

Nooit weer

Leuk als je van feesten houd met het Engelse Geordie shore patservolk. Wij vonden het totaal niets en zullen de volgende keer gaan boeken in Arenal. Het eten en de kamer van het hotel was verder prima, maar de openingstijden van de glijbanen zijn heel erg beperkt. Daarnaast vroegen ze bij ons borg voor zowel de sleutel van de kamer als de kamer zelf. Uiteindelijk bleek dat ze normaal nooit borg voor een sleutel vragen, dus zijn we gewoon bestolen door een receptiemedewerker. Ik hoop dat deze Spaanse onvriendelijke mevrouw inmiddels ontslagen is. Dit hotel is het geld lang niet waard, en raad dan ook iedereen aan om ergens anders een hotel te zoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 1Anja19-06-2016

Vreselijk hotel

Boertige keet. Schandalige bewaking.

Gereisd met partner in juni 2016

• 3Albertine28-10-2015

Nooit meer

Alsof we terecht gekomen waren in een aflevering van zon, zuipen, ziekenhuis.... In dit hotel draait alles om feesten. 8 dagen verbleven we hier, geen enkele nacht hebben we doorgeslapen.

De all inclusive formule is ook duidelijk afgestemd op feestgangers die rond het middaguur ontwaken; voor 11 uur is er geen ontbijt te krijgen.

Wij waren hier toen het hotel enkele weken geopend was, en dit was goed te merken. Het personeel was duidelijk nog niet op elkaar ingespeeld.

De zwembaden zijn mooi en er wordt de hele dag muziek gespeeld. Het avond eten was elke dag hetzelfde, en de capaciteit van de keuken en restaurant nog duidelijk niet afgestemd op de hoeveelheid gasten.

Uiteindelijk hebben wij er dan ook voor gekozen elders te gaan eten, ondanks dat we all inclusive geboekt hadden.

Gereisd met partner in mei 2015

• 4Dany Hofkens23-10-2015

Nooit meer

Het eten is een ramp je moest wachten tot 11 uur om te eten s morgens. De all in was gedaan om 20uur.Daarna moest je in een bar gaan drinken maar die ging maar open om 22 uur.En je moest dan nog betalen om binnen te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 7tshahinian14-10-2015

Feestgangers Hotel

Net terug van 5 dagen BH Mallorca. Dit is een echte feestgangers hotel, hier moet je niet komen voor de rust. 90% van de hotel gasten zijn Engels. Bij het zwembad wordt altijd muziek gedraaid of er staat een live DJ te draaien in het weekend. All Inclusive formule is niet uitstekend. Ontbijt begint om 9 uur. dan kan je alleen croissant, brood, wat beleg eten en fruit. Pas om 11 uur begint het echte engels ontbijt met eiren, spek en bonen. Avondeten stopt om 20 uur. na 20 uur kan je niks meer eten. Bij het zwembad staat er een bar die open is vanaf 10:30 uur tot 19 uur. In oktober was het zo ontzettend stil dat de enige avond bar helemaal gesloten was. Tegenover het hotel heb je BCM club, dat is The Place To Be om uit te gaan in Magaluf. Het strand is op loop afstand, met heel veel restaurantjes en baretjes. Al bij al als je van feesten houdt, live DJ's en muziek dan moet je zeker een keer naar BH Mallorca gaan in de zomer maanden.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 4anna24-09-2015

Drama

Slecht, all in was een aanfluiting pas om 11uur ontbijt, in de avond moest je naar een club om wat te kunnen drinken, wilde je dat niet kon je ook nergens anders terecht. maar het ergste van alles is dat je geen rustig plekje kon vinden om te zonnen lezen of praten de muziek stond e hele dag met volume knop op 10 te schallen over het terrein op iedere hoek waren luidsprekers boxen. de nachten waren zo nog erger de dronken Engelsen( daar waren er het meeste van) kwamen thuis van de clubs en schreeuwen om het hards slapen deden we dan overdag op het strand waar het heerlijk was.

Gereisd met partner in september 2015

Hotel BH Mallorca info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats