Hotel The Pink Peppertree

Hotel The Pink Peppertree
9,9

Laatste review

Wij hebben een aantal dagen bij The Pink Peppertree gelogeerd.

Glynn en Jacqueline, erg prettige mensen,

Zeer goede kamers,

Locatie en omgeving erg mooi en rustig.

Heerlijk eten en ontbijten.

Kortom wij hebben het er heerlijk gehad!

7 reviews over Hotel The Pink Peppertree in het Nederlands

Gastvrijheid all over the place.

Beijnes
26-9-2016

Wij hebben een aantal dagen bij The Pink Peppertree gelogeerd.

Glynn en Jacqueline, erg prettige mensen,

Zeer goede kamers,

Locatie en omgeving erg mooi en rustig.

Heerlijk eten en ontbijten.

Kortom wij hebben het er heerlijk gehad!

Een ontzettende fijne locatie om helemaal tot jezelf te komen. 8 kamers dus nooit vreselijk druk. Kamers van alle luxe voorzien, mooie indeling van de badkamers. Huur een auto en je kan alle dagen uitstapjes maken. De eigenaresse Jacqueline kookt zelf drie dagen in de week, zeker voor 'thuis' blijven. Heerlijke Mallorcaanse wijnen. Als je erop uit wil weet de eigenaar Glynn de leukste en mooiste plekken voor je en kan reserveren in fijne restaurants.

Leuk om samen met een vriendin het dagelijkse leven achter je te laten en de kinderen lekker thuis laten. Ook met partner een romantische plek. Niet geschikt met kleine kinderen.

Lang getwijfeld wat ik hier neer moet zetten. Glynn en Jacqueline zijn prachtige mensen die een in mijn ogen perfect ''home''hotel aanbieden. Waarom getwijfeld vraag je je af....ik gun ze het succes met wat ze aanbieden, maar zou het zo jammer vinden als ik daardoor 1 jr. van te voren moet reserveren omdat ze anders vol zitten.

Het plaatje is namelijk één geheel en ademt rust en kwaliteit uit. Dit zie je terug in de kamers die ronduit voortreffelijk en van alle gemakken voorzien zijn, het eten wat puur en afwisselend is en de omgeving van het ''home''hotel is prachtig en gevarieerd.

Kortom een plek om zeker nog eens terug te komen.

Glynn en Jacqueline het ga jullie goed!

fantastisch

emilie
16-4-2016

hele gastvrije eigenaren die fantastisch voor je zorgen. Eten is geweldig, je vindt er rust, voelt je meteen thuis, de kamers zijn mooi en met zorg ingericht, kortom een aanrader!

Ge-wel-dig!

Peggy
13-4-2016

De warmte en puurheid van de eigenaren Jacqueline en Glynn doen je meteen thuis voelen in het "homehotel" wat op een mooie plek op Mallorca ligt.

Kwaliteit staat hoog in het vaandel en is te zien in elk detail.

De prachtige,sfeervolle kamers met een heerlijk bed doen je verbazen over de onuitputtelijke creativiteit van de eigenaren.

Jacqueline "speelt" in de keuken met de pure ingrediënten voor een heerlijk ontbijt/avondmaal en Glynn weet dit met liefde en vrolijkheid te serveren.

Kortom,een stukje paradijs op aarde!

Ik kom heel graag nog een keertje terug!

Paradijs op aarde

Annelies
21-9-2015

Als je op zoek bent naar het mooiste plekje dat je je maar kunt voorstellen met de liefste gastheer en -vrouw die je je maar kunt bedenken dan kun je The Pink Peppertree niet overslaan. Wat een fantastische plek op Mallorca... de kamers zijn schoon, ruim, prachtig ingericht met hele fijne bedden. En dan dat romantische bad middenin de kamer....wow. Het is heerlijk gewoon een paar dagen te genieten van de zon, het zoutwaterzwembad en de enorme gastvrijheid. Er wordt een heerlijk ontbijt geserveerd elke ochtend en je kunt 3 avonden per week aanschuiven voor een lekker driegangendiner. Ik weet 1 ding zeker: hier kom ik terug! Met mijn partner en zonder kinderen (voor kinderen is het wellicht iets minder geschikt).

Heerlijk "home-hotel"!

Nynke Landman
9-7-2015

The Pink Pepper Tree is inmiddels verhuisd naar Llosetta, naar een nog mooiere locatie! http://www.thepinkpeppertree.com/

Super lieve mensen, heerlijk eten, prachtige kamers echte verwennerij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pink Peppertree in Lloseta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pink Peppertree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.