Hotel Riu Palace Bonanza Playa

Hotel Riu Palace Bonanza Playa

8.1Fantastisch

Spanje, Mallorca, Illetas

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Bonanza Playa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

32 reviews over Hotel Riu Palace Bonanza Playa

• 2018
    8Ank11-08-2018

Door een onverwachte upgrade een perfecte vakantie

We hadden geboekt bij Riu Bonanza Park, maar kregen bij aankomst een gratis upgrade naar Riu Palace Bonanza Playa. Een geweldige service, waar we heerlijk ban hebben genoten. Het hotel was mooi, het ontbijt heel goed en het zwembad prima. Heerlijk dat er een adults only gedeelte was. De service en het personeel was uitstekend en heel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Henry11-09-2016

Perfect hotel

Zeer goed hotel. Als een beoordeling 1 op 10 krijgen ze van ons een 11 zo perfect. Uitzicht mooi over zee. Bediening zeer vriendelijk. Je krijgt het gevoel dat je gewaardeerd wordt als gast. Eten is uitstekend voor ieder wat wils. Kamers zeer zuiver. 2 zwembaden 1 voor alleen volwassen. Een inham voor fijn te zwemmen in zee. We zijn er 11 dagen geweest zeer fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Herman Bouman11-08-2016

Fantastisch!

Prachtig hotel met zeer goede service, heerlijk eten en mooie rustige ligging direct aan zee. Vanaf de ochtend tot laat in de avond wordt je als gast verwent, met een heerlijk uitgebreid ontbijt, aan het zwembad met koffie of andere drankjes, tijdens de lunch met heerlijke gerechten en ’s avonds een heerlijk buffet met vlees, vis, sushi etc etc. Er zijn meer dan voldoende ligbedden bij het zwembad, m.a.w. handdoekje leggen is niet noodzakelijk en voor de mensen die dit wel doen, na 1 uur worden de handdoeken weggehaald! Tijdens het verblijf kun je 1 keer kosteloos gebruik maken van het Krystel restaurant, waar ze werkelijk alle registers opentrekken om je op een culinaire wijze te laten genieten van een heerlijk diner met een prachtige wijn of rose. In de buurt van het hotel is weinig of niets te beleven, maar voor 1.50 Euro brengt het openbaar vervoer je in het centrum van Palma, alwaar je kunt genieten van al het moois wat Palma te bieden heeft. Een uitstapje naar Santa Ponza is aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9LG05-06-2015

Geslaagde vakantie

Eigenlijk weinig op aan te merken. Goede service, heel lekker eten, vriendelijk personeel.... Met kinderen moet je niet naar hier komen, geen voorzieningen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Jacobs15-05-2015

matig goed

goed hotel proper eten was minder dan de vorige drie maal. Personeel heel vriendelijk,wat niet kan gezegd worden van de nieuwe direktie

Gereisd met partner in april 2015

• 7Mariska28-07-2013

Goed hotel, maar vreemd publiek

Wij verbleven 2 weken in Riu Palace Bonanza Playa. Kamer (een deluxe) zag er mooi uit, maar wel een beetje vreemd: open badkamer, kettingen als gordijn voor de kledingkast en spartaanse keukenstoelen om te zitten. Toen we dat vertelden, kregen we spontaan oudere stoelen die niet pasten bij het interieur, maar wel comfortabeler waren. Eten en vriendelijkheid was - net als in alle andere Riu hotels - dik in orde. Nadeel van het hotel was het publiek wat het aantrekt: we hebben veel geluidsoverlast gehad van boerende Engelsen en asociale Russen.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Liesbeth17-10-2011

prima locatie, dicht bij Palma, goede verbinding

Riu Palace Bonanza Playa uitstekend hotel, goede service, schoon. Maaltijden prima verzorgd, ruime keuze. Mooi groot zwembad. Voor iemand die in zee wil zwemmen erg moeilijk in zee te komen. Het woord Playa dan ook niet van toepassing.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Ann11-05-2011

Super verwend

Eigenlijk zijn we hier heel toevallig terecht gekomen, want we hadden eigenlijk geboekt in Bonanza Park. En die switch hebben we ons niet beklaagd. Dit was echt super ! De kamers ware gewone hotelkamers, maar het eten was gewoonweg subliem. Van daaruit is het ook ideaal om met een huurauto de kleine en typische dorpjes te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2000

• 9Ela12-08-2010

Mooi hotel!

Ik ben samen met mijn man hier met oud en nieuw geweest om het jaar 2008 in Mallorca in te luiden . We zijn zelf een jong paar en behalve de kinderen die in het hotel verbleven waren wij vrijwel zeker het jongste paar (destijds 21-24). Er zijn voornamelijk veel oude gasten. Het waren wel ouderen met klasse en wij vonden het absoluut geen probleem dat er zoveel oude gasten waren. De kamers waren mooi en schoon. De kamers werden ook elke dag schoon gemaakt. Het uitzicht over de zee was fenomenaal. Het eten was heerlijk. Je kan er heerlijk wandelen, maar verder is er in de buurt helaas niet veel te doen. Er stopt wel een bus direct voor het hotel die je naar de stad brengt, indien gewenst kan je ook een auto huren voor een mooi prijsje.

Gereisd met partner in december 2007

• 7Alex S29-05-2010

Net hotel, aandacht voor de ligging

Het hotel is een mooi hotel met vnl klassieke inrichting. Delen (een toilet en de spa) zijn modern ingericht. Er zijn hierdoor meerdere stijlen. Het hotel kan een update gebruiken. Zwembad is ook modern. geen hotel voor mensen die actie en gezelligheid zoeken, er is in de buurt niet direkt iets te doen en het hotel heeft niet veel entertainment behalve een pianist en twee keer per week een optreden. Houd je van klassiek dan is dit hotel perfect. Alles is erg schoon, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam ala RIU. Toch kwamen we nog een kakkerlak tegen in de badkamer, dat zegt wellicht iets over het geraamte van het hotel..naast wat men ziet...

Gereisd met partner in mei 2010

Hotel Riu Palace Bonanza Playa info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald