Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°13°
8,7

41 reviews over Hotel Riu Bonanza Park in het Nederlands

Super, mooi verzorgd hotel en super vriendelijk‼️

Ludwin en Nini
1-6-2018

Alles, personeel, bediening, netheid‼️‼️

Gereisd Met partner in mei 2018

Service met een hoofdletter

Monique
11-10-2017

In dit hotel weten ze nog wat service is, van aankomst tot vertrek helemaal top. Het is een is een klein hotel waardoor persoonlijke service en aandacht. Kamers zijn top met een heerlijke regendouche. Zwembadwater is wel heel koud, ligbedje altijd te vinden.Ontbijt is goed, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Avondeten ook heerlijk met genoeg variatie alleen niet altijd warm genoeg. Drankjes aan de prijzige kant vinden wij zelf maar dit komt door het palace hotel aan de overkant, is dezelfde kaart. Bij het zwembad is er een kleine lunchkaart en ijsjes verkrijgbaar. 30 minuten met de stadbus naar palma. Als wilt uitrusten dan is dit de juiste plek. Supermarkt is op loopafstand.Wij gaan terug!

Gereisd Met partner in september 2017

Rustgevend

Razia
27-7-2017

Het ontbijt was erg goed. Het buffet vonden we minder. Bonanza park heeft een prachtige tuin, heerlijke zwembaden. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn erg fijn, de douche is heerlijk. Kamers zijn netjes. Wil je een rustvakantie, dan is Bonanza park is een goede keuze. Aan de overkant van het hotel is bonanza Playa. Het is goed om te weten welk resort je hebt geboekt. Plaza kijkt direct uit op de zee. Park iets minder. Alsnog beviel bonanza park ons uitstekend.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fijn hotel

elizabeth72
16-7-2017

Hotel was prima, helaas lag het niet aan de zee in tegenstelling tot het hotel aan de overkant van dezelfde straat. Twee niet al te grote zwembaden met veel kinderen, geen apart bad voor volwassenen en weinig relax ligplekken. Het eten was heerlijk, zowel ontbijt en dinerbuffet erg uitgebreid en bediening niets dan lof. Hotelkamers kijken deels uit op de zee en tuin, kamers aan straatkant liggen drukker door verkeer. Kamers prima, iets gedateerd met groot terras of balkon. Veel muggen bij hotel! De bushalte is voor de deur en met lijn 3 ben je in half uur in Palma voor €1,50 pp. Mooie stad met veel winkels.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk gegeten.

Jeanne van Zundert
1-7-2017

Riu Bonanza Park een heerlijke accommodatie. De service en maaltijden zijn heel goed. Zelden zo lekker en vers gegeten en dat dagelijks. Kamers zijn prima. Hotel is gunstig gelegen tov van Palma, maar zeker ook van de zuid weer kust. Er ligt een prachtig wandel/fietspad dat nog ver voorbij Palma Nova gaat. Aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2017

Na 22 jaar weer terug, wie had dat gedacht?

Eric
31-8-2015

In 1993 ben ik ook naar Mallorca geweest, zat toen in hotel Belvedere. Ik heb toen weinig gedaan, en het hotel zat op een heuvel. Dus ik had zoiets, hier kom ik niet meer. Nou, dus wel, want mijn verblijf van de afgelopen 2 weken heeft mijn aller stoutste verwachtingen ruimschoots overtroffen! Ik heb ontzettend veel gezien en veel in de zee gezwommen en heerlijk gegeten in een goed 4 sterren hotel van de RUI keten.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Riu niet wat het moet zijn

Peter vanheel
12-8-2015

Met partner Augustus 2015. Vakantie geboekt zoals elk jaar bij een touroperator voor de goede service dus normaal geen zorgen maken. Bij aankomst in Mallorca goed ontvangen aan de receptie uitleg gehad hotel enzovoort zeer goed. Nu de locatie Illetas wat afgelegen maar met de bus 3 kan je wel overal heen geraken. Het hotel Bonanza park zelf is rustig Kamers met wat gebreken vb deuren klemmen airco toestanden en muffe geur na het poetsen. Het eten van het hotel (ontbijt is goed keus genoeg) maar het zou erg zijn mocht een Riu daar niet aan voldoen. Avond eten is eentonig rijst,frietjes,pasta en veel meloenen met rauwe groenten. Conclusie voor vast Riu klant niet de kwaliteit waar deze keten voor gekend is maar met deze nog een leuke vakantie gehad. Peter

Gereisd Met partner in augustus 2015

Gemiddeld tot goed hotel

Millie
12-7-2015

Hotel is absoluut niet geschikt voor kinderen. Houd daar rekening mee met boeken !! In het zwembad mogen geen luchtbedjes, je mag niet met een balletje spelen en Als je net iets te enthousiast bent in het water sommeert de badmeester je rustig te doen.

Het ontbijt is erg karig en elke dag hetzelfde. Daarintegen is het diner wel erg goed en meer variatie Bediening is erg vriendelijk en elke avond live muziek op het terras.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekende verzorging

ingrid
28-8-2014

In rustig gedeelte, met de bus zo in Palma. Zwembad met lunch/bar en obers rond het zwembad. Zeer frisse, goed verzorgde accommodatie en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet is heerlijk. Goed toeven daar! In de buurt aantal restaurantjes aan zee, prachtig uitzicht en lekker eten!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Geweldige week in dit prachtig hotel

Jan &Conny
16-8-2014

Wij hebben een heerlijke week op Mallorca gehad. Prima hotel, personeel heel vriendelijk, kamers heel schoon en fijne bedden. Het ontbijt was erg goed met voldoende keuze. De zwembaden waren erg fijn en schoon. Echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2014

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bonanza Park in Illetas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bonanza Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.