Hotel Riu Bonanza Park

SpanjeMallorcaIlletas

8.6FantastischScore uit 41 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 41 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

42 Reviews over Riu Bonanza Park

• 9Ludwin en Nini01-06-2018

Super, mooi verzorgd hotel en super vriendelijk‼️

Alles, personeel, bediening, netheid‼️‼️

• 9Monique11-10-2017

Service met een hoofdletter

In dit hotel weten ze nog wat service is, van aankomst tot vertrek helemaal top. Het is een is een klein hotel waardoor persoonlijke service en aandacht. Kamers zijn top met een heerlijke regendouche. Zwembadwater is wel heel koud, ligbedje altijd te vinden.Ontbijt is goed, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Avondeten ook heerlijk met genoeg variatie alleen niet altijd warm genoeg. Drankjes aan de prijzige kant vinden wij zelf maar dit komt door het palace hotel aan de overkant, is dezelfde kaart. Bij het zwembad is er een kleine lunchkaart en ijsjes verkrijgbaar. 30 minuten met de stadbus naar palma. Als wilt uitrusten dan is dit de juiste plek. Supermarkt is op loopafstand.Wij gaan terug!

• 8Razia27-07-2017

Rustgevend

Het ontbijt was erg goed. Het buffet vonden we minder. Bonanza park heeft een prachtige tuin, heerlijke zwembaden. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn erg fijn, de douche is heerlijk. Kamers zijn netjes. Wil je een rustvakantie, dan is Bonanza park is een goede keuze. Aan de overkant van het hotel is bonanza Playa. Het is goed om te weten welk resort je hebt geboekt. Plaza kijkt direct uit op de zee. Park iets minder. Alsnog beviel bonanza park ons uitstekend.

• 8elizabeth7216-07-2017

fijn hotel

Hotel was prima, helaas lag het niet aan de zee in tegenstelling tot het hotel aan de overkant van dezelfde straat. Twee niet al te grote zwembaden met veel kinderen, geen apart bad voor volwassenen en weinig relax ligplekken. Het eten was heerlijk, zowel ontbijt en dinerbuffet erg uitgebreid en bediening niets dan lof. Hotelkamers kijken deels uit op de zee en tuin, kamers aan straatkant liggen drukker door verkeer. Kamers prima, iets gedateerd met groot terras of balkon. Veel muggen bij hotel! De bushalte is voor de deur en met lijn 3 ben je in half uur in Palma voor €1,50 pp. Mooie stad met veel winkels.

• 9Jeanne van Zundert01-07-2017

Heerlijk gegeten.

Riu Bonanza Park een heerlijke accommodatie. De service en maaltijden zijn heel goed. Zelden zo lekker en vers gegeten en dat dagelijks. Kamers zijn prima. Hotel is gunstig gelegen tov van Palma, maar zeker ook van de zuid weer kust. Er ligt een prachtig wandel/fietspad dat nog ver voorbij Palma Nova gaat. Aanrader!!

• 10Eric31-08-2015

Na 22 jaar weer terug, wie had dat gedacht?

In 1993 ben ik ook naar Mallorca geweest, zat toen in hotel Belvedere. Ik heb toen weinig gedaan, en het hotel zat op een heuvel. Dus ik had zoiets, hier kom ik niet meer. Nou, dus wel, want mijn verblijf van de afgelopen 2 weken heeft mijn aller stoutste verwachtingen ruimschoots overtroffen! Ik heb ontzettend veel gezien en veel in de zee gezwommen en heerlijk gegeten in een goed 4 sterren hotel van de RUI keten.

• 7Peter vanheel12-08-2015

Riu niet wat het moet zijn

Met partner Augustus 2015. Vakantie geboekt zoals elk jaar bij een touroperator voor de goede service dus normaal geen zorgen maken. Bij aankomst in Mallorca goed ontvangen aan de receptie uitleg gehad hotel enzovoort zeer goed. Nu de locatie Illetas wat afgelegen maar met de bus 3 kan je wel overal heen geraken. Het hotel Bonanza park zelf is rustig Kamers met wat gebreken vb deuren klemmen airco toestanden en muffe geur na het poetsen. Het eten van het hotel (ontbijt is goed keus genoeg) maar het zou erg zijn mocht een Riu daar niet aan voldoen. Avond eten is eentonig rijst,frietjes,pasta en veel meloenen met rauwe groenten. Conclusie voor vast Riu klant niet de kwaliteit waar deze keten voor gekend is maar met deze nog een leuke vakantie gehad. Peter

• 7Millie12-07-2015

Gemiddeld tot goed hotel

Hotel is absoluut niet geschikt voor kinderen. Houd daar rekening mee met boeken !! In het zwembad mogen geen luchtbedjes, je mag niet met een balletje spelen en Als je net iets te enthousiast bent in het water sommeert de badmeester je rustig te doen.

Het ontbijt is erg karig en elke dag hetzelfde. Daarintegen is het diner wel erg goed en meer variatie Bediening is erg vriendelijk en elke avond live muziek op het terras.

• 9ingrid28-08-2014

uitstekende verzorging

In rustig gedeelte, met de bus zo in Palma. Zwembad met lunch/bar en obers rond het zwembad. Zeer frisse, goed verzorgde accommodatie en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet is heerlijk. Goed toeven daar! In de buurt aantal restaurantjes aan zee, prachtig uitzicht en lekker eten!

• 10Jan &Conny16-08-2014

Geweldige week in dit prachtig hotel

Wij hebben een heerlijke week op Mallorca gehad. Prima hotel, personeel heel vriendelijk, kamers heel schoon en fijne bedden. Het ontbijt was erg goed met voldoende keuze. De zwembaden waren erg fijn en schoon. Echt een aanrader!!

Hotel Riu Bonanza Park info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met