Kleine hotelsWeer vandaag19°16°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sa Franquesa Nova Petit voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sa Franquesa Nova Petit in het Nederlands

Vorige zomer, na een hectische tijd, een heerlijk oord gevonden om bij te tanken. Service is perfect, iedereen wil het je naar de zin maken. Alles kan en kan worden geregeld. Heerlijke bedden, perfecte douche en zeer uitgebreid ontbijt. Heerlijke relaxen bij het zwembad in het zilte water. Goed voor je huid, blijft lekker zacht. Kortom wat wil je nog meer in je vakantie.

Gereisd met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sa Franquesa Nova Petit in Felanitx , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sa Franquesa Nova Petit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.