Bed and Breakfast El Jardin del Eden

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast El Jardin del Eden

• 9Frieda ter Horst16-09-2016

Voor herhaling vatbaar.

Een prachtige b&b ,top locatie voor diegene die van rust houden, lekker eten , enorme gezelligheid, heerlijk zwembad, Jean- Paul en Ingmar wat een match die twee. Ze verdienen een dikke vette pluim en horen in de Top 10 van de b&b. Prachtige kamers en dicht bij Palma. Wij hebben niets hierop aan te merken.

Advies?.......Ga naar deze fantastiche El Jardin del Eden.....in Esporles op Mallorca.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Jolande18-07-2016

Zo'n heerlijk plekje en lieve gastheren.

Als je fijn verwend wil worden moet je hier naar toe gaan. Jean Paul en Ingmar zetten zich voor 100 % in om het je naar je zin te maken. Wat n heerlijk stel. Ik ben er dit jaar al 2 keer geweest.Wel n auto huren of n fiets ( al dan niet met elektrische ondersteuning). Mooie omgeving. Fijne kamers en gezellige gasten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Hans van Rooden17-07-2016

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!

Voor iedereen die houdt van een uitstekend verzorgde "verwenvakantie" raden wij aan om naar Jardin del Eden te gaan. De B&B is luxe ingericht met zeer mooie en ruime kamers, de ligging tussen Palma en Serre del Tramuntana is perfect. Maar we hebben vooral genoten van de sfeer die daar heerst. De gastheren, Jean Paul en Ingmar, zorgen samen met hun team voor een vakantie die perfect verzorgd wordt. De kamers zijn zeer schoon, het ontbijt is goed verzorgd en ruim qua assortiment. De diners bij het zwembad hebben een heerlijke sfeer. Mooie gerechten in combinatie met gezelligheid door de interactie met de andere gasten. Het optreden van Ingmar (en soms Jean Paul) vormen de slagroom op de taart. De gastheren zorgen er echt voor dat al hun gasten het naar hun zin hebben. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug op deze fantastische plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Karina23-10-2015

Fantastisch droomplekje

Heerlijk ontspannen met veel gezelligheid, je voelt je er echt 'thuis'. Eigenaren en personeel zijn erg betrokken, super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Hotel is erg knus met een luxe tintje. Het ontbijt en diner vers en lekker. In de avond gezellig sfeertje met andere gasten en live muziek. Jong en oud heeft hier echt een fantastische vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Dex23-10-2015

Paradijs op aarde

Twee voorbeeldige gastheren die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Gezelligheid ten top met de mogelijkheid tot samen met de andere gasten dineren en genieten van (live) muziek. Fantastisch, net als vorig jaar!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Sandra11-10-2015

Fantastische plek!

Jardín del Eden is een heerlijke plek om te verblijven. Luxe maar ook warm en gastvrij. Topservice met veel oog voor detail. Eerst samen verbleven, terug gekomen met ons zoontje. Wederom van alle gemakken voorzien en een heerlijke gezellige tijd gehad. Daarnaast genoten van de prachtige omgeving. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Karin11-10-2015

Geweldig fantischisch

Ons verblijf bij jardin del Eden was echt geweldig. Wat een mooie plek en zo gastvrij. Wat hebben we genoten. De kinderen vermaakten zich zo goed en ik natuurlijk ook. We genoten van het ontbijt en het diner. En 's avonds als de kinderen sliepen, konden we heerlijk genieten van een wijntje op het terras. Het was ook altijd leuk met alle andere gasten. Een goede balans tussen privacy en gezelschap van de andere gasten. Aan de eetwensen van de kinderen werd altijd voldaan en er kon ook altijd een oppas geregeld worden. Voor ons was dit alweer de 2e keer dat we de B&B bezochten en gaan zeker volgend jaar weer terug naarJardin del Eden.

Gereisd in oktober 2015

• 8BarryJ09-10-2015

Heerlijk rustig gelegen B&B met luidruchtig terras

Prachtig gelegen B&B villa met heerlijk zwembad. Pluspunten: rust, bediening, kamers dagelijks schoongemaakt, nabij Esporles (supermarktje en eettentjes) en goede uitvalsbasis voor excursies op het eiland. Ligging is echt op het mooiste gedeelte van het eiland. Tramuntana gebergte schitterend, veel leuke plaatsjes om te bezoeken, wij hebben redelijk wat gewandeld (maar daar is juli een te warme maand voor eigenlijk).

Minpunten: kamer die wij hadden lag boven het terras waar JeanPaul en Ingmar gasten tot in de late uurtjes vermaken. Even rustig op je balkon zitten bij terugkomst is er niet bij, er wordt tot half twee gezellig/luidruchtig gekletst en gelachten. Dit was voor ons een tegenvaller, zeker omdat er geen airco is. Deuren en ramen sluiten is geen optie in die hitte. Ontbijt was luxe in de zin dat fruit gesneden voor je klaar ligt, broodjes waren simpele, witte pistolets. Mijn vriendin is lactose intolerant, ze zouden soyamelk halen, maar na twee dagen hebben we dat zelf gedaan.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Simone10-10-2014

Service en sfeer fantastisch!

Wij hebben genoten van de gastvrijheid, de gezelligheid, het heerlijke diner, ontbijt en de fantastische omgeving. Ik zou iedereen aanraden om hier naartoe te gaan. Ligging is perfect, kwaliteit top en Ingmar en Jean Paul zijn geweldige gastheren. Wij hebben ons verblijf in El Jardin del Eden gecombineerd met 2 dagen Palma in het appartement Urban Eden (ook van Ingmar en Jean Paul), ook echt een aanrader. Comfortabel modern appartement midden in de leukste wijk van Palma.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Marc & Karlijne19-09-2014

Op en top genoten! Wat een gastvrijheid!

Ingmar en Jean Paul, samen met hun staf, zijn fantastische gastheren. We hebben een top vakantie gehad, samen met onze (jonge) kinderen. Prima rustig gelegen, dicht bij uitvalswegen. Hele eiland is goed te bezoeken vanuit El Jardin del Eden. Een huur auto heb je wel nodig. De kookkunsten van Ingmar waren voor ons, naast heerlijk, ideaal. Nadat onze kinderen op bed lagen konden wij heerlijk genieten van zijn 3 gangen diners, soms prive diners en soms gezellig in een groep. Wij hadden de 'villa' gehuurd en gaan komend jaar voor de suite in de B&B. Heren bedankt :)! Mallorca als eiland vonden wij ook erg mooi en hebben genoten van de prachtige stranden, helder water, mooie historische steden en prachtige bergen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Bed and Breakfast El Jardin del Eden info