Aparthotel Whala!Beach

5,7

239 reviews over Aparthotel Whala!Beach in het Nederlands

Beau
13-3-2018

Voor 800 euro p.p. hebben wij dit hotel geboekt en wij waren met z'n drieën. Toen wij aankwamen bij de kamer hadden wij een hotelkamer wat ongeveer bedoeld was voor 1 persoon. Bij ons stonden er 3 bedden in een kleine ruimte en we konden amper lopen. We moesten over de bedden kruipen om naar de andere kant te lopen als er iemand in de kamer stond. De bedden waren vies, overal zaten vlekken, de douchedeur viel half uit elkaar etc. Wij hebben dit gemeld aan onze reisleider en zij konden niets voor ons regelen. Wij hebben zelf iets geprobeerd te regelen met de receptie maar daar kregen we alleen maar te horen dat er niks voor ons beschikbaar was. Ook was na dag 2 de lift kapot en moesten wij constant met al onze spullen flink wat trappen op. Wij zijn met de prijs flink genaaid, dit hotel was nog geen 300 euro waard.

Fantastisch.

Anoniem
6-3-2018

Prima hotel.

Dicht bij het strand en dicht bij de strip.

Prima accommodatie op een top locatie

Sanne
13-2-2018

Wij gaan jaarlijks met vriendinnen naar dit appartement in de meivakantie. Wij vinden het een prima appartement. Netjes en de locatie is top, direct aan het strand! Ik denk dat het in het hoogseizoen massaal is, maar buiten die seizoenen is dit appartement echt wel een aanrader. Wij komen niet om te stappen, maar om heerlijk te relaxen.

Onterecht 400 euro betaald

Mark k
24-9-2017

Het appartement waarin wij zaten had schade aan de meubels, wat er overduidelijk al járen zat! We hadden de directie in de kamer en we moesten 400€ betalen! Terwijl we ons van geen kwaad bewust waren. Aangezien dit vaker voorkomt hier, en het zelfs op tv is! Maak ik hier ook een melding van. We hadden de keus: betalen of er uit!

Ermers
23-9-2017

Alles is niet zoals op de foto's en zijn nu met meerdere Nederlanders hier en klagen allemaal over t hotel. Kamers slechte bedden slechte afwerkingen en nooduitgangen bij trappenhuis afgesloten s'nachts. En kwa prijs is dit echt een twee sterren hotel. Ligging top einde of begin van de boulevaar. Pfff ging hierheen om rust te krijgen maar slik nog meer rustgevende middelen om t maar te nemen zoals t nu is. blij als ik naar huis mag.

Mirjam
6-9-2017

Geen aanrader voor groepen jongeren.

Slechte service, geen schoonmaak, geen schone handdoeken.

Onverwachts

Lis Hendriks
28-8-2017

Ik ben met een vriendinnengroep van 7 meiden, die wel iets kennen. Maar dit kon niet. De lamp hing los aan het plafond, aan het bad zat schimmel, de airco bleek een waaier te zijn en we hadden een opscheplepel waar nog eten aan zat. Het was niet schoongemaakt voordat wij in onze kamer kwamen. We hebben onze reisleider opgebeld en die kwam vrijwel 10 min. later. Hij vond het niet zo erg. 'Zo smerig was het niet'. De airco ging hij regelen, bestek is vernieuwd en er kwam een schoonmaker.

Ze maken maandag en zaterdag schoon. Wij kwamen maandag en hebben 5 dagen dezelfde handdoeken moeten gebruiken. We hebben ze daarna van de schoonmaak kar afgepakt.

Bij het appartement zijn twee zwembaden. Bij een zwembad kon je de bodem niet zien omdat het water troebel was en bij het andere zwembad moest je uitkijken dat je niet tegen een spijker aan kwam. Want die staken uit de rand van het zwembad.

Niet voor herhaling vatbaar !

Patricia
    31-7-2017

Persoonlijk ben ik erg ontevreden over het hotel. Ik was met vriendinnen op vakantie. Op een ochtend werden wij naar de receptie geroepen met het verhaal dat wij overlast hadden veroorzaakt. Ze konden alleen niet zeggen hoe het was gebeurd, waar het was gebeurd (welke verdieping) en hoe laat het was gebeurd. Wij vonden dit oneerlijk, aangezien we zeker wisten dat we het niet waren geweest. De mensen van de receptie zijn zeer klantonvriendelijk en willen het gesprek niet aangaan. Onze enige optie was 100 euro voor overlast betalen anders zouden onze pasjes geblokkeerd worden en konden we niet bij onze spullen. We hebben dit toen maar gedaan, want enig medeleven en respect was er niet bij dit hotel. Na dit incident zijn onze handdoeken niet meer vervangen tot de laatste dag, net voordat we weg gingen. Erg kinderachtig als je het mij vraagt. Verder is de ligging van het hotel wel super. Dichtbij het strand en de strip.

veelste streng!

Fleur van Heijningen
    31-7-2017

Ik was hier op vakantie met een groep van 11 meiden. Alles was goed geregeld via touroperator en stonden na onze vliegreis dus binnen een half uurtje in ons hotel. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed en netjes uit. De kamers zijn mooi en vooral het uitzicht op zee was echt super. De airco van 1 van de kamers deed het niet en ze beloven dat ze ernaar gaan kijken maar er is niks aangedaan. Helaas kwamen wij ook na een paar dagen erachter dat de kamer maar 2 keer per week wordt schoongemaakt, jammer genoeg was dit bij ons de eerste dag en de laatste dag waardoor we de hele week geen handdoeken hebben gehad. Als we dit bij de receptie navroegen moesten we per handdoek 3 euro betalen!!

het personeel is echt heel streng en er komt geen sprankje vrolijkheid vanaf. Nadat wij voor geluidsoverlast hadden veroorzaakt moesten we bij de receptie 100 euro dokken. Toen wij aangaven dit niet te willen doen werden alle pasjes van de kamers zonder pardon geblokkeerd en konden wij niet bij onze spullen. We werden dus genoodzaakt om 100 euro te betalen. Ze willen ook echt niet met je in discussie gaan en er werd ons verteld dat we maar op straat moesten wachten. Gelukkig konden we onze reisleider contacten en hij is uiteindelijk met ze in gesprek gegaan (zonder reisleider ben je echt nergens in dit hotel). Je mag ook niemand meenemen het hotel in en gooien je gewoon naar buiten dus verwacht ook geen gezellig voorbakkie met een paar vrienden van buitenaf.

dus als tip! Denk nog 3 x na voordat je dit hotel boekt als je een aanwezige, gezellige groep hebt want je wordt er echt uitgegooid!

Super vakantie

Lizanne
    25-6-2017

Het hotel heet voortaan 'Whala!Beach'. Het is helemaal gerenoveerd. Het hotel heeft hotelkamers en appartementen. Wij hadden een appartement. De kamers zijn schoon en goed. De badkamer is ook netjes. De douche is fijn, schoon, maar wel smal. De ligging is perfect. Als je de straat uitloopt ben je direct op het strand, dit is nog geen 5 minuten lopen. Het ligt recht tegenover het strand. Wanneer je om de hoek gaat ben je meteen aan het begin van de strip waar zich alle restaurantjes, winkeltjes en uitgaansgelegenheden bevinden. Bij aankomst was er bij ons 1 bed met afgebroken pootjes. Toen we dit meldden, probeerden ze het te maken, maar dat lukte niet en het werd verder ook niet echt goed opgelost. De bedden sliepen wel lekker, dus het was ook niet zo'n probleem, omdat er stevige lattenbodems in liggen. De balkons schelen heel erg veel in ruimte. Sommige kamers hebben hele ruime balkons (voor ruim 6 personen zitplaats), maar sommige kamers hebben echt een mini balkon (zitplaatsen voor net 2 personen). Wij lagen in appartementen met kleine balkons helaas. Vanaf een uur of 11 's avonds verwacht het personeel dat je zachtjes doet (onmogelijk voor ons en heel veel anderen), maar ze gaan op een gegeven moment waarschuwingen uitdelen, dus gingen we maar op het strand drinken voor het stappen. Je krijgt vanuit het hotel 2 keer per 8 dagen een poetsbeurt op de kamer en schone handdoeken. Ze komen de kamer op, ook als je nog slaapt en dan 'poetsen' ze even snel. Je krijgt ook niet vaker handdoeken als je hierom vraagt, dus wees er zuinig op. De airconditioning is wel heel fijn en daardoor konden we de kamer goed koel houden. Omdat wij is een appartement lagen, hebben we geen gebruik gemaakt van het eten. Ook zijn er direct om de hoek supermarktjes en winkeltjes te vinden, om even broodjes, stokbrood, beleg, drank, frisdrank, luchtbedden enz. te halen. Het waren dus maar kleinigheidjes die wel beter kunnen, maar we hadden een top vakantie! Het is een goed hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Whala!Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Whala!Beach in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Whala!Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Whala!Beach scoort een 5.74 uit 10 op basis van 243 reviews.