Aparthotel Whala!Beach

242 reviews over Aparthotel Whala!Beach in het Nederlands

Personeel is niet lief

Chester
5-8-2018

Ga hier niet heen op jongerenvakantie! Mensen die niet in het hotel verblijven komen niet naar binnen, bewaking komt snel op je deur stompen om 23:00 omdat de muziek te hard staat (speaker in moeten leveren + officiële laatste waarschuwing). Personeel aan de receptie licht je op, normaal kosten de extra pasjes om je kamer binnen te komen 2,- en op een zekere avond wilde de lieve man hem voor 30 verkopen (uiteindelijk bezopen 10,- betaald). Verder is de kamer prima, airco werkt voor de helft van de tijd en als je te laat boekt heb je voor teveel geld een kleine kamer.

Pluspunt: locatie is goed en kamermeisjes komen netjes elke ochtend nieuwe handdoeken brengen als je met koppijn in je bed ligt.

Niet voor herhaling vatbaar

20-7-2018

Ik had met mijn 9 vriendinnen 3 studio’s geboekt, toen we bij het hotel aankwamen vertelde ze ons dat er een lek was in bijna alle studio’s. Daarom zouden we dan een hotelkamer krijgen die veel kleiner was dan onze studio, zonder keuken of koelkast. Wij waren het hier niet mee eens omdat we niet eens eten in de koelkast zouden kunnen bewaren. Na het inschakelen van de hulp van onze reisorganisatie, en lang zeuren, hebben we een all inclusive bandje gekregen. Het eten was niet fantastisch goed maar “het was te eten”. We hebben voor de rest een leuke vakantie gehad, het was er schoon. Er kwam iedere dag een schoonmaakster en we kregen elke dag schone handdoeken.

Afzetters

Tina
20-7-2018

Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte van het hotel. Bij aankomst bleek dat onze geboekte studio's onder water stonden. Ze stelden voor dat we een nacht in een hotelkamer gingen, en dat we dan gratis ontbijt zouden krijgen. Als we zouden willen konden we de dag erna weer terug in onze studio's. Via onze reisorganisatie hebben we kunnen regelen dat we in de hotelkamers bleven maar wel all inclusive mochten. We waren namelijk wel tevreden over de hotelkamers.

Het eten bij all inclusive stelt niet zo veel voor. Snackuur is bij het zwembad, hier kun je tosti's, watermeloen en droge broodjes hamburger en hotdog halen.

Borg is 100 euro pp. We kregen 200 euro van onze borg niet terug, dit omdat er een scheur in de vloer van de douche zat. Deze zat er echter al in toen we aankwamen. Tip dus om van tevoren alle gebreken te melden/foto's te maken.

Personeel spreekt slecht engels en wordt snel boos.

Ik zou dit hotel niet aanraden..

Beau
13-3-2018

Voor 800 euro p.p. hebben wij dit hotel geboekt en wij waren met z'n drieën. Toen wij aankwamen bij de kamer hadden wij een hotelkamer wat ongeveer bedoeld was voor 1 persoon. Bij ons stonden er 3 bedden in een kleine ruimte en we konden amper lopen. We moesten over de bedden kruipen om naar de andere kant te lopen als er iemand in de kamer stond. De bedden waren vies, overal zaten vlekken, de douchedeur viel half uit elkaar etc. Wij hebben dit gemeld aan onze reisleider en zij konden niets voor ons regelen. Wij hebben zelf iets geprobeerd te regelen met de receptie maar daar kregen we alleen maar te horen dat er niks voor ons beschikbaar was. Ook was na dag 2 de lift kapot en moesten wij constant met al onze spullen flink wat trappen op. Wij zijn met de prijs flink genaaid, dit hotel was nog geen 300 euro waard.

Fantastisch.

Anoniem
6-3-2018

Prima hotel.

Dicht bij het strand en dicht bij de strip.

Prima accommodatie op een top locatie

Sanne
13-2-2018

Wij gaan jaarlijks met vriendinnen naar dit appartement in de meivakantie. Wij vinden het een prima appartement. Netjes en de locatie is top, direct aan het strand! Ik denk dat het in het hoogseizoen massaal is, maar buiten die seizoenen is dit appartement echt wel een aanrader. Wij komen niet om te stappen, maar om heerlijk te relaxen.

Onterecht 400 euro betaald

Mark k
24-9-2017

Het appartement waarin wij zaten had schade aan de meubels, wat er overduidelijk al járen zat! We hadden de directie in de kamer en we moesten 400€ betalen! Terwijl we ons van geen kwaad bewust waren. Aangezien dit vaker voorkomt hier, en het zelfs op tv is! Maak ik hier ook een melding van. We hadden de keus: betalen of er uit!

Ermers
23-9-2017

Alles is niet zoals op de foto's en zijn nu met meerdere Nederlanders hier en klagen allemaal over t hotel. Kamers slechte bedden slechte afwerkingen en nooduitgangen bij trappenhuis afgesloten s'nachts. En kwa prijs is dit echt een twee sterren hotel. Ligging top einde of begin van de boulevaar. Pfff ging hierheen om rust te krijgen maar slik nog meer rustgevende middelen om t maar te nemen zoals t nu is. blij als ik naar huis mag.

Mirjam
6-9-2017

Geen aanrader voor groepen jongeren.

Slechte service, geen schoonmaak, geen schone handdoeken.

Onverwachts

Lis Hendriks
28-8-2017

Ik ben met een vriendinnengroep van 7 meiden, die wel iets kennen. Maar dit kon niet. De lamp hing los aan het plafond, aan het bad zat schimmel, de airco bleek een waaier te zijn en we hadden een opscheplepel waar nog eten aan zat. Het was niet schoongemaakt voordat wij in onze kamer kwamen. We hebben onze reisleider opgebeld en die kwam vrijwel 10 min. later. Hij vond het niet zo erg. 'Zo smerig was het niet'. De airco ging hij regelen, bestek is vernieuwd en er kwam een schoonmaker.

Ze maken maandag en zaterdag schoon. Wij kwamen maandag en hebben 5 dagen dezelfde handdoeken moeten gebruiken. We hebben ze daarna van de schoonmaak kar afgepakt.

Bij het appartement zijn twee zwembaden. Bij een zwembad kon je de bodem niet zien omdat het water troebel was en bij het andere zwembad moest je uitkijken dat je niet tegen een spijker aan kwam. Want die staken uit de rand van het zwembad.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Whala!Beach in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Whala!Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Whala!Beach scoort een 5.71 uit 10 op basis van 247 reviews.