Aparthotel Whala!Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°6°
Aparthotel Whala!Beach
6,3

Omschrijving
In El Arenal op Mallorca ligt Aparthotel Whala Beach. Het is een degelijk hotel, maar heb niet te hoge verwachtingen. Op meerdere verdiepingen van het hotel zit een zwembad. Zowel het uitgaanscentrum als het strand kun je lopend bereiken. Huur een fiets voor een dag en fiets langs de kust naar Palma de Mallorca.

251 reviews over Aparthotel Whala!Beach in het Nederlands

Goed hotel

Tessa Tol,
22-11-2018

Hotel was goed, mooie ligging. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel!

Alleen wat gehorig ‘s nachts, de muren tussen de kamers zijn heel dun. Maar verder een mooie vakantie gehad. En erg genoten! Ook veel zwembaden zijn er te vinden in het hotel.

Op verschillende locaties en in de verschillende gebouwen van het hotel. Dus als je houdt van klein en rustig zwembad, neem je die van verdieping 6. Voor een zwembad met een mooi uitzicht die van verdieping 10. En er is ook nog een rustig groter zwembad op de begane grond te vinden. Doordat het hotel zo groot is, zijn er meerdere zwembaden, het enige nadeel is dat we er meerdere keren verdwaald zijn.

Goed, mooie locatie aan het strand

Tamara khiari,
3-11-2018

Appartementen zijn goedkoper en mooier dan de hotelkamers

Geweldige tijd gehad.

Ralph,
29-10-2018

Zeer schone hotelkamer. Vriendelijk personeel, receptie 24/7 bezet.

Minpuntje is je kamer voor het eerst zoeken, smalle gangen, doolhof.

Maar als je eenmaal de routes door hebt is het simpel.

Neckermann

Top voor een paar dagen weg

Stephan,
23-9-2018

Mooie locatie op de boulevard. El Arenal is wel een en al feest, daar moet je van houden...

Wij hadden veel slechte reviews gelezen voor we hier heen gingen over dit hotel. Dit viel gelukkig alles mee! Wij hadden een appartement geboekt. Dit was geen luxe. Maar voldeed aan alle bassis behoeftes. Enkel was 1 matras erg slecht. Dit aangegeven bij de receptie en de zelfde dag een nieuwe gekregen. Elke dag schone handdoeken. Daar bij is het personeel erg vriendelijk.

Alleen de dure kamers boeken.

Jean,
17-9-2018

Prima kamer maar als je geen zeezicht boekt is t uitzicht beroerd. We keken op n klein binnenplaatsje bij veel anderen op hun zitje. Heerlijk Ontbijten om de hoek bij Del Sol voor 7 euro incl koffie of thee. Elke dag schone handdoeken. De ligging aan strand is perfect. N beetje verder lopen op t strand voor de verstelbare strandbedden, dat ligt n stuk comfortabeler. Geen drank kopen op t strand bij die venters, ze laten je 8 euro betalen voor n blikje.

Prima verblijf

Daan,
16-9-2018

Ik vond het een mooi hotel met een lekker ontbijt. De kamer was echter erg klein met weinig opbergruimte. Voor jongeren ligt het hotel op prima loopafstand van de clubs en de ouderen hebben geen last van herrie.

Geweldig Hotel!! Voor jong en oud!

RS,
31-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Prima hotel, goede ligging aan het strand en boulevard. Top locatie. Eten was goed een paar keer in de week een thema denk hierbij aan een Spaans, Mallorca of Japans thema personeel draagt dan de klederdracht van dat land en ook de tafel aankleding werd op de thema's aangepast. Het eten varieerde van de Paella, streekgerechten van Mallorca tot de sushi en ook altijd was er voldoende keus uit andere gerechten, zoals salade's, vers fruit, stokbrood enz. Als wij weer naar Mallorca gaan boeken wij Whala Beach!! Er zijn wel wat regels in het hotel, maar daar houden wij wel van. Denk aan een regels geen vreemden in het hotel en zonder bandje kom je er ook niet in. Terecht je hebt er als niet gast ook niets te zoeken. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Elke dag schone handdoeken en de kamer waar wij verbleven was TOP!! Mooi uitzicht en modern ingericht.

Goed hotel zonder te veel verwachtingen

Guest,
29-8-2018

Zonder verwachtingen is dit hotel prima! Wij verbleven in whala voor een week en hadden een voordeelkamer, maar in deze kamer was genoeg ruimte voor twee en een heerlijk balkonnetje (zonder uitzicht helaas). Ook de badkamer was aan de krappe kant, maar de douche was heerlijk en handdoeken werden elke dag verschoont. Verder was de kamer schoon. Het personeel was erg vriendelijk en bij de receptie waren ze bereid je te helpen. Als tip, boek geen eten bij je verblijf, wij hadden met ontbijt, maar dit was echt niet te eten. Verder is het prima vertoeven bij het zwembad op het dak, met prachtig uitzicht. Echter, stel van te voren geen hoge verwachtingen aan het bezoeken van dit hotel, dan kan alles alleen maar meevallen!

Personeel is niet lief

Chester,
5-8-2018

Ga hier niet heen op jongerenvakantie! Mensen die niet in het hotel verblijven komen niet naar binnen, bewaking komt snel op je deur stompen om 23:00 omdat de muziek te hard staat (speaker in moeten leveren + officiële laatste waarschuwing). Personeel aan de receptie licht je op, normaal kosten de extra pasjes om je kamer binnen te komen 2,- en op een zekere avond wilde de lieve man hem voor 30 verkopen (uiteindelijk bezopen 10,- betaald). Verder is de kamer prima, airco werkt voor de helft van de tijd en als je te laat boekt heb je voor teveel geld een kleine kamer.

Pluspunt: locatie is goed en kamermeisjes komen netjes elke ochtend nieuwe handdoeken brengen als je met koppijn in je bed ligt.

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Whala!Beach in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Whala!Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.