Aparthotel Whala!Beach

Aparthotel Whala!Beach
5,9

248 reviews over Aparthotel Whala!Beach in het Nederlands

Met vrienden

Top voor een paar dagen weg

Stephan
23-9-2018

Mooie locatie op de boulevard. El Arenal is wel een en al feest, daar moet je van houden...

Wij hadden veel slechte reviews gelezen voor we hier heen gingen over dit hotel. Dit viel gelukkig alles mee! Wij hadden een appartement geboekt. Dit was geen luxe. Maar voldeed aan alle bassis behoeftes. Enkel was 1 matras erg slecht. Dit aangegeven bij de receptie en de zelfde dag een nieuwe gekregen. Elke dag schone handdoeken. Daar bij is het personeel erg vriendelijk.

Alleen de dure kamers boeken.

Jean
17-9-2018

Prima kamer maar als je geen zeezicht boekt is t uitzicht beroerd. We keken op n klein binnenplaatsje bij veel anderen op hun zitje. Heerlijk Ontbijten om de hoek bij Del Sol voor 7 euro incl koffie of thee. Elke dag schone handdoeken. De ligging aan strand is perfect. N beetje verder lopen op t strand voor de verstelbare strandbedden, dat ligt n stuk comfortabeler. Geen drank kopen op t strand bij die venters, ze laten je 8 euro betalen voor n blikje.

Prima verblijf

Daan
16-9-2018

Ik vond het een mooi hotel met een lekker ontbijt. De kamer was echter erg klein met weinig opbergruimte. Voor jongeren ligt het hotel op prima loopafstand van de clubs en de ouderen hebben geen last van herrie.

Geweldig Hotel!! Voor jong en oud!

RS
31-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Prima hotel, goede ligging aan het strand en boulevard. Top locatie. Eten was goed een paar keer in de week een thema denk hierbij aan een Spaans, Mallorca of Japans thema personeel draagt dan de klederdracht van dat land en ook de tafel aankleding werd op de thema's aangepast. Het eten varieerde van de Paella, streekgerechten van Mallorca tot de sushi en ook altijd was er voldoende keus uit andere gerechten, zoals salade's, vers fruit, stokbrood enz. Als wij weer naar Mallorca gaan boeken wij Whala Beach!! Er zijn wel wat regels in het hotel, maar daar houden wij wel van. Denk aan een regels geen vreemden in het hotel en zonder bandje kom je er ook niet in. Terecht je hebt er als niet gast ook niets te zoeken. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Elke dag schone handdoeken en de kamer waar wij verbleven was TOP!! Mooi uitzicht en modern ingericht.

Goed hotel zonder te veel verwachtingen

Guest
29-8-2018

Zonder verwachtingen is dit hotel prima! Wij verbleven in whala voor een week en hadden een voordeelkamer, maar in deze kamer was genoeg ruimte voor twee en een heerlijk balkonnetje (zonder uitzicht helaas). Ook de badkamer was aan de krappe kant, maar de douche was heerlijk en handdoeken werden elke dag verschoont. Verder was de kamer schoon. Het personeel was erg vriendelijk en bij de receptie waren ze bereid je te helpen. Als tip, boek geen eten bij je verblijf, wij hadden met ontbijt, maar dit was echt niet te eten. Verder is het prima vertoeven bij het zwembad op het dak, met prachtig uitzicht. Echter, stel van te voren geen hoge verwachtingen aan het bezoeken van dit hotel, dan kan alles alleen maar meevallen!

Personeel is niet lief

Chester
5-8-2018

Ga hier niet heen op jongerenvakantie! Mensen die niet in het hotel verblijven komen niet naar binnen, bewaking komt snel op je deur stompen om 23:00 omdat de muziek te hard staat (speaker in moeten leveren + officiële laatste waarschuwing). Personeel aan de receptie licht je op, normaal kosten de extra pasjes om je kamer binnen te komen 2,- en op een zekere avond wilde de lieve man hem voor 30 verkopen (uiteindelijk bezopen 10,- betaald). Verder is de kamer prima, airco werkt voor de helft van de tijd en als je te laat boekt heb je voor teveel geld een kleine kamer.

Pluspunt: locatie is goed en kamermeisjes komen netjes elke ochtend nieuwe handdoeken brengen als je met koppijn in je bed ligt.

Niet voor herhaling vatbaar

20-7-2018

Ik had met mijn 9 vriendinnen 3 studio’s geboekt, toen we bij het hotel aankwamen vertelde ze ons dat er een lek was in bijna alle studio’s. Daarom zouden we dan een hotelkamer krijgen die veel kleiner was dan onze studio, zonder keuken of koelkast. Wij waren het hier niet mee eens omdat we niet eens eten in de koelkast zouden kunnen bewaren. Na het inschakelen van de hulp van onze reisorganisatie, en lang zeuren, hebben we een all inclusive bandje gekregen. Het eten was niet fantastisch goed maar “het was te eten”. We hebben voor de rest een leuke vakantie gehad, het was er schoon. Er kwam iedere dag een schoonmaakster en we kregen elke dag schone handdoeken.

Afzetters

Tina
20-7-2018

Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte van het hotel. Bij aankomst bleek dat onze geboekte studio's onder water stonden. Ze stelden voor dat we een nacht in een hotelkamer gingen, en dat we dan gratis ontbijt zouden krijgen. Als we zouden willen konden we de dag erna weer terug in onze studio's. Via onze reisorganisatie hebben we kunnen regelen dat we in de hotelkamers bleven maar wel all inclusive mochten. We waren namelijk wel tevreden over de hotelkamers.

Het eten bij all inclusive stelt niet zo veel voor. Snackuur is bij het zwembad, hier kun je tosti's, watermeloen en droge broodjes hamburger en hotdog halen.

Borg is 100 euro pp. We kregen 200 euro van onze borg niet terug, dit omdat er een scheur in de vloer van de douche zat. Deze zat er echter al in toen we aankwamen. Tip dus om van tevoren alle gebreken te melden/foto's te maken.

Personeel spreekt slecht engels en wordt snel boos.

Ik zou dit hotel niet aanraden..

Nooit meer

Beau
13-3-2018

Voor 800 euro p.p. hebben wij dit hotel geboekt en wij waren met z'n drieën. Toen wij aankwamen bij de kamer hadden wij een hotelkamer wat ongeveer bedoeld was voor 1 persoon. Bij ons stonden er 3 bedden in een kleine ruimte en we konden amper lopen. We moesten over de bedden kruipen om naar de andere kant te lopen als er iemand in de kamer stond. De bedden waren vies, overal zaten vlekken, de douchedeur viel half uit elkaar etc. Wij hebben dit gemeld aan onze reisleider en zij konden niets voor ons regelen. Wij hebben zelf iets geprobeerd te regelen met de receptie maar daar kregen we alleen maar te horen dat er niks voor ons beschikbaar was. Ook was na dag 2 de lift kapot en moesten wij constant met al onze spullen flink wat trappen op. Wij zijn met de prijs flink genaaid, dit hotel was nog geen 300 euro waard.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Whala!Beach in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Whala!Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.