Aparthotel Whala!Beach

Spanje, Mallorca, El Arenal

4.8Matig

Aparthotel info

Meer aparthotel info

In El Arenal op Mallorca ligt Aparthotel Whala Beach. Het is een degelijk hotel, maar heb niet te hoge verwachtingen. Op meerdere verdiepingen van het hotel zit een zwembad. Zowel het uitgaanscentrum als het strand kun je lopend bereiken. Huur een fiets voor een dag en fiets langs de kust naar Palma de Mallorca.

263 reviews over Aparthotel Whala!Beach

• 2Daan10-07-2020

Helemaal ruk

Niks all inclusive mag niet eens een cola bestellen na 7 uur op het dakterras

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    5Kyra21-08-2019

Niet fijn

2 jaar geleden in dit hotel gezeten, toen prima in orde. Ook het eten. Dit jaar flink ziek geworden van 't frisdrank en 't eten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4sam06-08-2019

eerst een slechte kamer en oneerlijk personeel

Wij waren met een groepje van 4 personen en werden als allereerst naar een ander gebouw gebracht. We moesten 5 stijle hogen trappen op met de koffer en er was geen lift. Het appartement kwam totaal niet overheen met de foto's op de site. Wij zijn terug gegaan naar de receptie en na even door zeuren werd ons de kamer aangeboden die we ook hadden geboekt. Dit was een nette kamer alleen was al het servies vies en kon de deur van binnen uit niet opslot. De poetsvrouwen komen gewoon in je kamer binnen wandelen rond 7 uur poetsen je kamer dan en je krijgt nieuwe handdoeken. Wij hebben ook nog een conflict gehad met de receptie doordat de buren van ons water naar beneden van het balkon gooiden en de receptie zei dat wij dit waren. Wij mochten geen uitleg geven we konden kiezen of 100,- betalen of het hotel uit. Belachelijk dat ze niet naar je luisteren en dat je 100,- moet betalen. Het is vooral een jongerenhotel en zit dichtbij de strip.

• 4Sascha03-08-2019

Nooit meer

Het hotel en de appartementen zien er anders uit dan op de foto. Ons balkon was gelijk aan de andere kamers zonder een hek ertussen. Het slot van de deur was kapot, de wc lekte, we hadden erg weinig plek voor 4 personen, de pannen zaten onder de etensresten, de douche liep niet weg, overal zaten viezen vlekken op de muur. Ook de beveiliging stelde je niet op je gemak, hebben een beveiliger zien snuiven. Ook geven ze je de eerste avond dat je er bent al een eerste waarschuwing om niks, om je af te schrikken. Uitslapen kun je hier niet, vanaf half 9 ochtends maken de schoonmakers enorm veel lawaai. En rond 11 uur komen ze je kamer in om handdoeken te brengen. Wel een fijne ligging btw.

• 8Fam Koop02-08-2019

Prima hotel, voldeed voor ons aan onze verwachting

Hotel ligt naast de boulevard, vlakbij het stand en de Nederlandse uitgaansgelegenheden. Kamers waren schoon, bedden en douche goed evenals een goed werkende airco. De kamer werd elke dag schoongemaakt en we kregen elke dag nieuwe handdoeken. Uitzicht vanaf balkon op binnenplaats. Eten, all inclusive, was prima. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel voor elk wat wils met daarbij veel vers fruit. Helaas na 19.00 geen drankjes meer aan de bar boven bij het zwembad, dit was ons vtv niet duidelijk gemaakt. Zwembaden waren klein, maar voldoende en je had een prachtig uitzicht over de boulevard. Receptie is 24/7 bemand, indien je geen bandje van het hotel droeg kwam je er niet in. Veel jeugd en daardoor wat gehorig , maar dat was voor ons geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8mirre23-07-2019

prima hotel voor jongeren

van te voren hadden we veel slechte reviews gelezen en we hadden ons voorbereid op het ergste. bij binnenkomst viel de receptie en alles reuze mee, aardige mensen en erg netjes en schoon. (wel een beetje een muffe geur)

de kamers (hadden 2, 3 persoons kamers) waren best klein en stonken een beetje naar riool. wel was alles verder schoon. een erg fijne douche! elke dag schone handdoeken ook al sliepen we tot in de middag.

ook hadden wij ontbijt waar we een paar keer gebruik van hebben gemaakt en dat was goed verzorgd met lekkere broodjes, cornflakes echt van alles.

ook een airco! balkons zaten wel erg op elkaar, maar we hadden leuke buren en vaak was er bijna niemand op het balkon dus dat was allemaal prima!

het hotel zat dichtbij het strand en het uitgaansgebied, helemaal top!

dus voor jongeren is het echt een top hotel voor het geld dat je er voor betaald.

• 3Bram11-06-2019

Nooit meer

Foto’s wijken zeer af van hoe het echt is. Bij de receptie stinkt het erg naar het riool, waardoor de eerste indruk meteen negatief is.

Appartementen liggen ergens achteraf op 200 m van het hotel vandaan.

De overige 4 appartementen hebben geen borg hoeven te betalen terwijl wij met z’n achten €100 pp moesten betalen. We hebben 41 foto’s moeten maken van beschadigen zodat we de borg terug kregen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    7Tessa Tol22-11-2018

Goed hotel

Hotel was goed, mooie ligging. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel! Alleen wat gehorig ‘s nachts, de muren tussen de kamers zijn heel dun. Maar verder een mooie vakantie gehad. En erg genoten! Ook veel zwembaden zijn er te vinden in het hotel.

Op verschillende locaties en in de verschillende gebouwen van het hotel. Dus als je houdt van klein en rustig zwembad, neem je die van verdieping 6. Voor een zwembad met een mooi uitzicht die van verdieping 10. En er is ook nog een rustig groter zwembad op de begane grond te vinden. Doordat het hotel zo groot is, zijn er meerdere zwembaden, het enige nadeel is dat we er meerdere keren verdwaald zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Tamara khiari03-11-2018

Goed, mooie locatie aan het strand

Appartementen zijn goedkoper en mooier dan de hotelkamers

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Ralph29-10-2018

Geweldige tijd gehad.

Zeer schone hotelkamer. Vriendelijk personeel, receptie 24/7 bezet. Minpuntje is je kamer voor het eerst zoeken, smalle gangen, doolhof. Maar als je eenmaal de routes door hebt is het simpel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter