Sorteren

accommodaties El Arenal met wasmachine

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over El Arenal

Een mooie vacantie voor een mooie betaalbare prijs

Leonardo Lorenzini
    22-3-2018

El Arenal heeft een boulevaar van 5 km lang met een mooi strand en 2 havens, je kunt mooie wandelingen maken en er zijn terrasjes en eetgelegen heden,en pubs bars voor verschillende nationaliteiten, en niet vergeten de resort is ook voor kinderen kind vriendelijk, je kunt er ook mooie fietstochten maken en excursies

Terlouw
    7-3-2018

Mooie bestemming voor Nederlanders, in een Nederlands uitgaansgebied. Veel etensmogelijkheden en een prachtig strand. Er zijn ook erg veel winkels waar je super leuke dingen kan kopen.

Geweldig

Kirsten
    19-2-2018

Het was echt een super leuke plek om op vakantie te gaan. Ik was met een vriendin erheen gegaan vooral om te genieten van het weer en om te feesten. Voor jongeren zou ik het echt aanraden. Voor gezinnen wat minder. De mensen en iedereen daar waren super aardig en ik voelde me er echt welkom

Geweldig

Jana verdonck
    12-1-2018

Levendige stad. Vriendelijke mensen die je in het Nederlands of Engels proberen verder helpen. Het is wel meer een jongerenstad.