Hotel Torre Azul & Spa

SpanjeMallorcaEl Arenal

7.6GoedScore uit 35 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

40 Reviews over Torre Azul & Spa

• 8Sylvana & Anton10-01-2018

Viel best tegen

We kwamen lekker vroeg(rond 10u) in het hotel aan. We dachten dan lekker nog een beetje van het ontbijt of lunch dan mee te mogen genieten. Maar nee ons All-in concept ging pas vanaf 13u in.. Ook moesten we zeker tot 12u wachten tot er een kamer voor ons beschikbaar was(terwijl we in januari al geboekt hadden). We waren gesloopt want we hadden dus een nachtvlucht en we hadden honger. Uit eindelijk kregen we om 12u een kamer en deze was mooi en groot en werd ook goed schoongehouden door de schoonmaakster! En ook na een beetje zeuren mochten we om 12u al een snack pakken bij het zwembad! :)

Ze hadden ijsjes(de magnums enz.) Maar daarvoor moest je betalen. Geen gratis ijs bij de middag snack. Er waren verschillende cocktails die gratis waren en de meeste ook niet. om 9u ging de deur voor het zwembad open maar om 11u ging de bar pas open. Op hete dagen was dat niet handig omdat je dan eerder dorst had en zelf drinken mee nemen naar het zwembad mag niet maar het kon niet anders. Je koelkastje is leeg(staat nergens vermeld) flesjes water hebben ze in een automaat waar je dan voor moet betalen(we hadden all-in?) dus zelf maar naar de supermarkt in de buurt gelopen om de koelkast te vullen.

Met bussen kun je naar Palma en dit is niet duur. In de omgeving kan je ook veel doen en lekker eten en je zit opzicht vlak bij het strand.

Het zwembad is eigenlijk belachelijk klein! Maar het was niet druk in het hotel dus je kon er nog aardig wat in zwemmen.

Het is een adult only hotel maar deze ligt serieus naast een basis school. Dus in de schoolpauze hoor je lekker de kinderen bléren. Blij dat het dan weekend was en je lekker rustig kon liggen.

De pannenkoeken waren smorgens altijd koud. En dat was echt jammer. De yoghurt die je ook kon scheppen(met smaakje) was echt heerlijk! Smiddags het eten aardig warm. Alleen miste vaak de bordjes bij de maaltijden om te zien wat het was en wat er in zat. En dit was voor het avond eten hetzelfde.

Vaak dezelfde maaltijden. Soms ook een beetje Chineze en Italiaanse keuken. Ik ben gelukkig niet ziek geworden(buikgriep) dus zo erg was het eten er niet aan toe!

Ik ben deze vakantie ten huwelijk gevraagd en Trinie was ontzettend blij voor ons! :D Elke dag als ze ons weer zag maakte ze een gebaar naar haar ring vinger echt lief!

Maar toch gaan we hier niet meer naar toe!

• 6Annemieke04-08-2017

weet waar je aan begint

Hotel ligt tegen een berg op, ruim 500 meter van het strand en de boulevard. Avond- en middageten niet echt ons ding, ontbijt prima. Zowel LO als all inclusive gasten. Als extra's tussendoor van 12-13 en 14-17 frites, tosti, broodje hamburger of broodje knakworst bij zwembad. Om 11 uur bandje af van all inclusive en tot vertrektijd alles moeten betalen. Wel nog gratis kunnen douchen in Spa. Klagen bij reisleiding hielp niet, is beleid hotel Veel grotere groepen met jongeren verblijven in dit hotel. Kamer op zich okay, wel last van muggen. Gevraagd om zeezicht, werd uiteindelijk de kelder met als uitzicht de onderkant van het hotel er naast en de uitgang voor het personeel om het afval weg te gooien.

• 8Astrid12-07-2017

Heerlijke vakantie

Schone kamers, vriendelijk personeel. Het zwembad zelf is wat aan de kleine kant maar in deze tijd van het jaar groot genoeg! Omdat er geen kinderen in het hotel zijn is het in het zwembad nooit echt druk. Er zijn ook voldoende bedden beschikbaar en er worden nauwelijks bedden gereserveerd. Het hotel ligt ongeveer 10-15 min lopen vanaf het midden van de boulevard en in een rustig gedeelte van het plaatsje. Zeker een aanrader!

• 6Omgeving vreselijk24-06-2017

Hotel ingebouwd

Hotel /bed/eten prima. Klein zwembad met uitzicht op ander hotel. Omgeving bestaat alleen uit dronken jongelui. Op dag van vertrek 9 uur ,savonds moest ons armbandje af om 11 uur, volgens hotel normaal. Na 10 jaar all inclusive vakanties, dit nog nooit meegemaakt.

• 5Patricia19-06-2017

Geen topper

Het hotel ligt op een berg, stuk lopen naar het uitgaansleven. Personeel niet echt vriendelijk, bij het ontbijt zeiden ze zelfs niet eens goedemorgen en t ontbijt was ook niet top. Hotel lag naast een school( Aduls Only) 😂😂. Kamer eenvoudig.

• 4Goossens14-05-2017

Nooit meer

mensen moeten weten zeeeer onbeschoft personeel en een groot bouwprojekt naast hotel om 6 uur smorgens al beginnen met boren,wat het personeel betreft zijn zeeeeer gestrest seizoen moet nog beginnen.

• 8PeVe11-05-2017

Prima verblijf voor een paar dagen.

Met 3 vrienden 6 dagen naar Mallorca geweest en in Torre Azul gezeten. Ieder had een eigen 2 persoons kamer. Voor kort verblijf is de kamer prima met hele goede douche, dagelijkse schoonmaak en dagelijks schone handdoeken. Ontbijt zeer goed en uitgebreid. Geen gebruik gemaakt van diner. Zwembad klein en rommelig en zonder bediening dus wel veel bekers, glas en volle asbakken op tafel. Adults only is heerlijk. Zou voor een paar dagen zeker dit hotel weer boeken.

• 7kim16-07-2016

prima verblijf

Prima verblijf. De kamers zijn alleen heel erg gehorig

• 6betz28-09-2015

af rader

Sorry mensen dit is niet wat men schrijft over dit hotel Ontvagst ,zoek het zelf maar uit. Eten alles koud en moet lang wachten op je vlees daar men per persoon bakt ook smorgens met de eieren. Opruimen heeft men hier niet uit gevonden zowel buiten als binnen aan de bar. Zwembad is een kikkerbadje. Dus wat men schrijft is niet de werkelijkheid .

• 9Rik20-08-2015

Uitstekend!

Goed: kamer wordt elke dag schoongemaakt (incl. nieuwe handdoeken), schoon zwembad en vriendelijk (bar)personeel, ruime ontbijtkeuze, klein doch heerlijke sauna die bovendien erg goedkoop is. Minder goed: begin van de loopweg van het strand naar het hotel is wat steil. Echter niet heel erg storend. Lopen via een weg dat parallel loopt scheelt een hoop. De schuifpui moet je 's ochtends vroeg wel dicht hebben wanneer je kamer aan de straatkant zit. Het verkeer (o.a. de vuilniswagen?) maakt met de schuifpui 's ochtends vroeg wat lawaai. Overall echter een meer dan uitstekend hotel!

Hotel Torre Azul & Spa info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals