Hostel
7,2

65 reviews over Hostel Tierramar in het Nederlands

Anouk Jinne en Kayleigh
13-8-2015

Dit hostel krijgt van ons een dikke 10! We hadden geen extreme luxe verwacht omdat de kosten nogal laag zijn, echter bleek bij aankomst dat we elke dag schone handdoeken en kamerschoonmaak kregen. WOW! Het personeel is ook ontzettend aardig. Ze spreken allemaal vloeiend engels en duits, ook is er een Nederlandse vrouw. Ze zijn erg zorgzaam; een van ons was niet zo lekker en de volgende dag vroeg de receptioniste of ze zich al beter voelde etc. en toen een van ons keelpijn had werd gelijk thee aangeboden.

Ander voordeel is dat je de hele nacht naar binnen kunt, je kunt je sleutel ophangen bij de receptie en ze bewaken hem voor je. Als je snachts thuis komt dan klop je op de deur en dan wordt hij voor je open gemaakt. Wij hadden niet het idee dat het personeel het vervelend vond als we om 5 uur 's nachts binnen kwamen, ze bleven vriendelijk.

De ligging van het hostal is ook perfect, het ligt in het Nederlandse gedeelte, 1 minuut van de zee, supermarkt en uitgaansgedeelte. Top!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Super voor jongeren

laura___
1-8-2012

De ligging van het Hostal is per-fect. Als je graag wilt stappen in El Arenal ben je met dit hotel op steenworp afstand van alle Nederlandse barretjes en clubs. Wij waren met zeven meiden en zaten op de derde en vierde verdieping in drie kamers verspreid. Grote balkons waar je makkelijk met z'n zevenen op kan zitten. Bij aankomst was de kamer niet schoongemaakt en de bedden lagen afschuwelijk, maar dit was wel in verhouding met de prijs. De straat is erg gehorig maar wel heel gezellig. Groot nadeel is de afwezigheid van een lift: je loopt je een ongeluk en dat is geen pretje bij een temperatuur van 35 graden. Wel goed om die cocktailtjes er af te sporten natuurlijk. Verder was het personeel niet erg sympathiek, op de Engelse eigenaar na dan. Alles wat je vroeg was te veel en ze waren ons liever kwijt dan rijk. Lawaai maken is geen bezwaar, onbekenden mee naar de kamer meenemen is moeilijk. Al met al een prima keus voor jongeren met een laag budget.

Gereisd met vrienden in juli 2012

De ligging was perfect. Dicht bij de uitgaansgelegenheden, en dichtbij het strand.

Omdat het een hostel is waren er alleen bedden en een douche en wc. Je kon dus niet lekker ergens zitten. Ook kon je er niet uitgebreid eten. Maar er waren wel tosti's of iets dergelijks.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Top ligging!

Marleen
4-1-2012

Dit hostal heeft een ge-wel-dige ligging! Eén minuut voor het strand netzoals de kroegen. Aardig personeel wat Engels spreekt, Nederlandse snacks (frikandellen, kroketten, tosti's 24u per dag!), schoonmakers 1 keer per dag. Al met al top!

Een heel groot minpunt, we hadden geen balkon. Geprobeerd via touroperator te regelen, maar niet gelukt! Heel vervelend. Daarnaast was het ontbijt niet echt wat.

Maar aangezien de prijs mag je niet klagen. Echt een aanrader voor jongeren!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima plek

Karin
5-12-2011

Perfecte plek voor als je met vrienden op vakantie bent. Op kruipafstand van het strand en vele kroegen om de hoek.Jammer dat er geen lift/airco is maar voor de rest is het perfect

Gereisd met vrienden in januari 2011

Voldoet aan alle primaire behoeften

Lina thi Nguyen
5-10-2011

Bij binnenkomst eerst 8 trappen omhoog lopen naar de 4e verdieping, naar een kamer met een mooi uitzicht op zee, maar wel eerst over troep en afval. Van de 5 spotjes was er maar 1 die werkte. Bij het douchen liep het water grotendeels halverwege uit de slang ipv de douchekop. De ochtend erna een andere kamer gevraagd en kregen een kamer op 2e verdieping, groter, beter onderhouden, MET airco. SUPER! 's ochtends rijdt de eerste bus vanaf 6 uur elk kwartier keihard langs. Rond 7 uur worden de afvalcontainers onder het balkon luidruchtig geleegd. De huizen, dus ook de hotels, en bij deze de hostels, zijn ERG gehorig. Het ontbijt valt tegen, maar naast de hostel is een heeerlijk ontbijt te halen bij Steakhouse Amsterdam met zeer vriendelijke en goede bediening (waren er elke dag te vinden voor een hapje of een drankje en vooral gezelligheid). Alles is goed bereikbaar. Binnen 15 minuten zit je midden in Palma met mooie bezienswaardigheden. Binnen 1 minuut op 't strand. Wij hebben genoten!!!

Gereisd met partner in september 2011

Geweldige plek om te zijn

sabrina
21-9-2011

Leuk en zeker goedkoop hostel. Heel vriendelijk personeel. Dat wij er arriveerde vertelde ze ons dat ze een mail hadden gehad dat wij graag wel een balkon wilde hebben. En vervolgens kregen we een hele nieuwe gerenoveerde kamer. Niet groot maar super schoon en de douche echt heerlijk. De bami en toen ook nog nasi goed te eten. Ze staan dan ook altijd voor je klaar. Dichtbij de zee en heerlijk strand, je kon daar ook bedjes huren voor weinig. Goede restaurants in de buurt een echte aanrader is t restaurant van Amstel. Je betaalt iets meer maar zeker je geld waard en heel vers eten.

Gereisd met partner in augustus 2009

Mooi verzorgt, en mooie ligging

Rani & Marcel
18-8-2011

De eigenaren waren meer dan vriendelijk. Wij vonden dat ze wel humor hadden.

Ik vond dat je voor een hostel meer kreeg dan ieder ander hostel, hier kon je 's avonds nog een bord met patat en frikandellen bestellen of een bord bami.

Als je iets niet wist hoefde je het maar te vragen en 5 minuten later wist je het al.

Als je van rust houd, kun je beter hier niet overnachten, discotheek Veronica ligt om de hoek. om 6 uur 's morgens gaat de tent sluiten, met zingende mensen op straat.

Alleen jammer dat er geen zwembad was, het was wel lekker geweest om 's avonds even af te koelen.

de poetsploeg was prima!! meer dan prima! elke dag verse handdoeken en bedden opgemaakt.

Hostel ligt midden in het uitgaansleven en het strand.

een aanrader voor iedereen met een low-budget maar toch mooi en schone kamers.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed hostel!!

maaike
3-1-2011

Ik ben in de zomer hier geweest voor een week samen met mijn vriend. We hadden op internet ook al dingen gelezen dat de kakkerlakken op de muur zaten! Maar het viel onze allemaal reuze mee!! Het zag er netjes uit! De kamers werden elke dag schoongemaakt! Echt top! De ligging is helemaal super! Binnen 50 stappen sta je op de boulevard. Jammer dat er geen lift was. Wij zaten op de bovenste verdieping dus dat was minder. Verder wel een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2011

Geweldig Hostal!

Laura
10-9-2010

Wat een geweldige ligging heeft dit hostal! Binnen 1 minuut lig je aan het strand, en binnen 2minuten sta je bij de heeren van Amstel in de kroeg! Ge-wel-dige ligging! Direct aan de boulevard met alle gezellige nederlandse kroegen!

Wij waren met 6 pers. 2 kamers van 3 en die zaten op dezelfde etage zo dicht mogelijk bij elkaar. 1 kamer met een groot balkon en 1 zonder. De kamers zijn prima, precies groot genoeg en een prima badkamer! elke dag word er schoongemaakt en krijg je 2 schone handoeken per persoon. De bedden worden 1x per week verschoont.

Beneden bij de receptie is wifi en staan computers voor €0.75 per 15 minuten kan je op internet. Personeel wil je overal mee helpen, en ze verkopen nederlandse snacks!! Tosti, frikandellen ect. tegen een prima prijs!

Voor ons was het een top vakantie en dat is zeker te danken aan de geweldige ligging van dit hostal!

Het enige nadeel is, er is geen lift. Maar: Is goed voor de conditie een paar trappen op!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Tierramar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Tierramar in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Tierramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.