Hotel Santa Monica

6.1Voldoende

13 reviews over Hotel Santa Monica

• 2Mow18-09-2015

Echt erg!

Vies hotel, ziet er meer uit als een hostel in vergane glorie. Kamers vies lopen pissebedden over de vloer. Enige voordeel is dat je een balkonnetje hebt. Muffe lucht in heel het hotel. Geen tv geen airco. Haren in de badkamer. Douche werkt half. Ontbijt alleen brood met kaas of vlees.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7debby Ursinus02-08-2008

geen airco in kamer

Je kan er wel een hurenl. Ik vind dat dit in de prijs erbij moet zitten als je naar zo'n warm land gaat.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8R Bosch07-08-2007

het is een net hotel met aardig personeel. de kamers waren ruim en schoon.de keuze van het eten was voldoende en het eten was goed. het hotel ligt in een een redelijk drukke wijk in het oude gedeelte van arenal. al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6T. de Vos31-07-2007

De ligging van het hotel is prima, je zit zo op de boulevard. Personeel van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam, in het restaurant komt het personeel soms stug over. Het ontbijt stelt niets voor, beperkte keuze, niet lekker en elke dag hetzelfde. Het buffet in de avond gaat wel, maar is niet geweldig, wel elke avond iets anders. Zwembad is groot genoeg, bar bij het zwembad tot 18uur open. Entertainment in het hotel ontbreekt, bar is soms wel open, maar straalt niets uit. Kamers zijn redelijk schoon, alleen lakens van het bed werden 1x (nog op verzoek) verschoond en dat in twee weken tijd. Kamers zijn ook enorm gehorig en veel overlast van jongeren. Verder is Mallorca geweldig.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8G.D. Brouwer27-07-2007

Bij heenreis vertraging van +/- 4uur. I.p.v. 22.35uur op vliegveld Palma werdt het ca. 2.40uur op het vliegveld.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7Martin27-06-2007

Hotel ligt neit ver van de boulevard en zee. Vanaf zee is de weg wel steil omhoog, maar valt wel te doen. Wij hadden vijf keer een 3-pers. kamer, ruimte redelijk goed. Geen lawaai overlast en een redelijk afmeting balkon. Tegenvalt de te kleine eetzaal, het eten wordt slecht aangevuld. Kwaliteit van het eten is de 2 sterren amper waard. Zwembad is klein en de bijbehorende bar is niet open geweest tijdens ons verblijf. Al met al, voor een groeps reis (touroperator) wel ok, verwacht echter niet meer dan datgeen wat bij 2 sterren hoort. Personeel bij receptie erg aardig!

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 7Veronique30-11-2005

Wij zijn vorig jaar zomer geweest, en het was een eenvoudig maar netjes hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon maar het ontbijt is matig. De ligging is wel redelijk centraal maar het zit aan een sterk hellende weg dus niet altijd even prettig als het zo warm is of als je een glaasje teveel op hebt.

Gereisd in november 2005

• 7sofie05-05-2005

Het was een mooi en goed hotel. We zijn er vorig jaar geweest in 2004. Het eten was eentonig, maar het was wel lekker. wij sliepen aan de straatkant en er was niet zo veel lawaai. De kamer was netjes en proper. De bediening was vriendelijk. Het was tien minuten wandelen naar het strand. De winkeltjes waren dichtbij. Kortom het was een leuk verblijf. Zeker een aanrader.

Gereisd in mei 2005

• 6Timmie deel 116-08-2004

We zijn net een dagje terug uit El Arenal.

Het hotel ziet er op het eerste gezicht heel degelijk uit. Bestaat uit een verdieping of 5 en heeft een lift.

Wij kwamen midden in de nacht aan en konden pas de volgende ochtend een kluisje huren.

De kamers zijn eenvoudig maar netjes. De kamers hebben 2 aparte bedden staan die naast elkaar kunt schuiven. Eenvoudige badkamer met wastafel, toilet en bad. De badkamer stonk bij ons naar riolering. Dus deur moesten we dichthouden. Ook na herhaaldelijk verzoek aan de receptie om hier iets aan te doen, bleef het stinken.

De kamers hebben een balkon aan de straatzijde of zwembadzijde. De straat is vrij druk met auto´s en bussen en ´s nachts een hoop lawaai van feestende jongeren. De zwembad kant is vanaf 11 uur lawaaierig omdat het zwembad dan opengaat! Dus maak een keuze tussen uitslapen of vroeg opstaan.

Gereisd in augustus 2004

• 6buyckx05-08-2004

We hadden op basis van half pension geboekt.t eten was slecht,niet zozeer omdat t niet om te eten was maar t was elke dag t zelfde.t ontbijt was redelijk.de kamers waren best netjes alleen de bedden waren echt heel slecht.de veren vh matras staken bijna door je ribben.het enige wat goed was t zwembad.t was heel zuiver,niet al te groot.Over t algemeen was heel t hotel schoon.In de bronchure staat dat er een restaurant,pizzeria en snackbar is.Ik heb van de 8dgn verblijf niet 1x de pizzeria of snackbar open gezien,in dat zelfs in hoofdseizoen.

Gereisd in augustus 2004

Hotel Santa Monica info