Hotel Salpi

41 reviews over Hotel Salpi in het Nederlands

Voormalig kamp

Anoniem
16-6-2017

- alleen boeken als je het niet meer ziet zitten -

Hotel Salpi: smerig, asociaal, lomp, pislucht en en infecties. Daar staat de afkorting Salpi voor.

Of voor de mensen die Boogaloo hebben geboekt. Bedorven, onhygiënisch, onhygiënisch asociaal, lomp, onhygiënisch en nog eens onhygiënisch.

Een korte samenvatting:

Ontvangst

Na een hartelijk ontvangst in de gezellige lobby zonder tafels en stoelen of een andere vorm van decoratie zijn we naar onze kamer gegaan.

Kamers

De kamers zijn op z'n minst gezegd bijzonder. De kans dat je ongeneeslijk ziek wordt is in Salpi groter dan dat je met je mond open een kwartier in het zwembad van Megapark zwemt.

Het woord basic heeft bij Salpi een nieuwe betekenis gekregen. Airco, tv, koelkast, een wc die doortrekt of meer dan 1 stopcontact op een vierpersoonskamer of een andere soort vorm van comfort zijn er niet. Bloedspetters op de lakens zijn eerder regel dan uitzondering. Voor de afwisseling is het mogelijk om met de straal uit de douche een deuk in je schedel te spuiten. Maar we konden natuurlijk ook niet meer verwachten van een 1-sterrenhotel.

Wij konden alleen niet wachten tot Rob Geus een keer met de UV-lamp zou komen.

Personeel

De man overdag en begin avond zijn vriendelijk en behulpzaam. De man die 's nachts werkt was een vreselijke vent.

• Als je hem begroet vraagt hij om je paspoort;

• als je hem vrolijk begroet haalt hij de politie en douane erbij

• en als je hem heel vriendelijk begroet dan stormt hij 10 minuten laten je kamer binnen en zegt hij dat je om 08:00 de volgende dag het kamp moet verlaten. Voor potentiële boekers: negeer deze man.

Voor de rest prima hotel

Oude reviews (archief)

Salpi is een prima hotel voor deze prijs. Heb echter niet teveel verwachtingen: - ontbijt is matig tot slecht. - kamers zijn gehorig en zeer verouderd. - badkamers op de kamer zijn zeer oud en van matige kwaliteit. Echter is de locatie van het hotel zeer goed en centraal. Voor mensen die er de hele dag op uit gaan, prima hotel.

VRESELIJK, ZOEK SNEL VERDER!!

Thijs
3-8-2015

(Dit loopt door op mijn andere beoordeling) We waren met 4 jongens, 22 jaar oud en we zijn redelijk wat slechte hotels gewend, maar dit hotel spant de kroon. Zelfs een avond meegemaakt dat er een dronken naakte Duitser op onze kamer lag. Hij had de verkeerde sleutel gevraagd aan de receptie en is op onze kamer naakt in slaap gevallen, dit wil je gewoon niet meemaken... Wij dachten ook na het lezen van recensies, het zal allemaal wel meevallen, maar dat viel toch een beetje tegen... ZOEK SNEL VERDER!!!

super

nicos

echt super,super met zeezicht

Helemaal niets mee

Ray - Ray
23-6-2015

Perfecte locatie t.o.v. de boulevard

Niks mis mee

Ray - Ray
23-6-2015

Perfect hotel voor een grote groep met een ideale ligging t.o.v. de boulevard.

Gewoon super!

PERIEK
22-6-2015

Alles compleet. Aardig personeel, geweldige ligging en gewoon super'

AFSCHUWELIJK

Max
11-8-2014

De eerste dag kwamen wij er achter dat we verplicht waren om onze onze kamer sleutel in te leveren bij de receptie iedere keer bij het verlaten van het hotel (als iemand anders je kamernummer vraagt krijgt hij dat gewoon zonder zich te legitimeren). Ik ging hier niet mee akkoord, toen pakte de 'uitsmijter' mij bij de nek en dreigde ons uit het hotel te zetten. Dus zijn we toch akkoord gegaan met het inleveren van de sleutel. Dit was de eerste ervaring van het hotel, vervolgens zijn we de dag erna na het stand gegaan. Toen wij terug kwamen deden wij de ontdekking dat alle waardevolle spullen weggehaald waren zonder braaksporen (wat gek zeg!), schade -> 2500,- .

Het is smerig, onvriendelijk personeel en je voelt je er niet veilig. Wij dachten fack die slechte recensies, de ligging is goed, het is goedkoop en we slapen er alleen. Dit is een fout die ik nooit meer zal maken, blijf weg uit dit afschuwelijke hotel!

slechtste hotel ever

juniorr
7-2-2014

Dit is geen grap maar ga never nooit hier naar toe. Hij mag dan goedkoop zijn maar je belandt in een hellllll. Echt te erg voor woorden. Geen airco, Kamers zijn zwaar waardeloos. Alles is vies. Je krijgt vieze handdoeken die schoon moeten voorstellen. Zijn 3 mensen die er werken. 2 mannen en 1 vrouw. Die vrouw is normaal maar die andere 2 verpesten je hele vakantie door de heletijd te zeiken. Echt kijken niet naar de prijs want die staat niet in verhouding. En mensen die het niet geloven ervaar het zelf zoals wij (groep van 4 jongens) het ook hebben ervaren. Aleen de ligging is goed maar er zijn genoeg andere hotels in de buurt waar de ligging ook goed van is en die betaalbaar zijn. Wij dachten ook fock al die comments maar hebben spijt dat we niet geluisterd hebben.

waardeloos !!

Ramona Dupont
27-8-2013

Mensen dit hotel is echt smerig. Douche werkt niet goed. Alles van sanitair is stuk. Personeel onvriendelijk. Je mag er niets. En als je klachten hebt kunnen ze er niets aan doen ! De gasten die er verblijven schijten gewoon in de gang , plassen vam het balkon gewoon omlaag etc. Ook was er in de nacht veel kabaal. Sorry voor ons nooit meer salpi gewoon weg verschrikkelijk !

We hebben een aantal aanbieders voor Salpi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salpi in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salpi scoort een 6 uit 10 op basis van 45 reviews.