Hotel Reina Del Mar

Hotel Reina Del Mar
7,5

9 tips over Hotel Reina Del Mar

Cynthia, 17-7-2015

BCM Planet Dance in Magaluf is ook een aanrader. Staat op de 5e plek van beste discotheken van de wereld. Wij reisden met Gogo, dus de bus was geregeld.

Palma de Mallorca is ook een leuke plaats om te shoppen. Je hebt twee bussen die daar naar toe gaan. Lijn 23 doet er 20 minuten over en lijn 15 ongeveer 1,5 uur.

Jeepsafari is ook een aanrader om te doen! Ook geregeld via de reisorganisatie Gogo.

ulas_mutlu, 25-9-2014
Persoonlijk waren we snel uitgekeken in het Nederlandse gedeelte met uitgaan. Het is te overhyped, zo geweldig is het niet en je betaald er een redelijke prijs voor met uitgaan. Alle clubs (als je dat kan noemen zijn met entree). Kroegjes zijn gratis, maar zitten bomvol. Wij vonden het uitgaan in Nederlandse gedeelte erg tegenvallen. Er zijn ook weinig restaurantjes en allemaal van de zelfde eigenaar. Duitse gedeelte is wat leuker, maar wil je echt uitgaan dan moet je naar MAGALUF.
Nadine Jeurninck, 20-9-2013
Wij gingen elke dag ontbijten in het bakkertje om de hoek, erg aan te raden!

We hebben een aantal aanbieders voor Reina Del Mar voor je op een rij gezet:

Joy, 8-6-2013
Bezoek Palma de Mallorca! Hele mooie stad en zeker aan te raden om de hop on hop off bus te nemen. Duurt ruim een uur, maar je kan uitstappen wanneer je wilt en weer instappen wanneer je wilt.
kusmarlijnkus, 25-3-2013
Het uitgaan in El arenal is geweldig !
Anouk, 22-8-2012

In het hotel is het mogelijk om een ventilator te huren (12 euro per week) of een koelkastje 45 euro per week.

Er wordt af en toe iets georganiseerd in het hotel, dit gebeurd (ook aldus het personeel) maar zelden.

Supermarkt Eroski zit aan de overkant van de straat, dit is een grote supermarkt met een groot assortiment.

Mogelijkheid om te pinnen zit ook aan de overkant van de straat.

Het bezoeken van het aquapark valt tegen, was erg druk, ook wat vies.

Boottocht was erg geslaagd!

Hilly Olde OLthof, 10-8-2012
Schuin tegenover het hotel is een spaans kroegje waar je heerlijke koffie krijgt voor weinig geld . Ook een drankje is goedkoop. Ik zou zeker een bezoek aanbevelen naar Palma met de bus . Erg gezellig is het in de Vrienden van Amstel . Een kroegje aan de boulevard , niet ver van het hotel . Heel aardige jongelui..
Nicolle, 11-6-2012

1.Huur een auto mij Q rentals (Qlounge kan je ook lekker eten) Wij zijn met een smart cabrio de bergen in getrokken. Erg mooi!

2. Natuurpark Es Trenc. Blauwe zee en witte stranden. Leuke foto's bij de rotsen maken.

3. Palma de Mallorca. Zien en gezien worden. Wij hadden een hele leuke avond cruise gemaakt en op stap bij Tito's aan de haven. Zeer exclusieve club en niet zo heel duur. (25 euro entree, 12 euro drankje) Je krijgt waar voor je geld!

r houdijk, 16-10-2011
ga iets verder naar het nieuwere gedeelte

We hebben een aantal aanbieders voor Reina Del Mar voor je op een rij gezet: