Géén boekingskosten

Playa Grande

SpanjeMallorcaEl Arenal

7.4GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Playa Grande

• 8Chantal 16-07-2012

Super

Het ligt op de grens met het Duitste deel, vandaar dat er veel Duitsers in het hotel zijn. Hier heb je overigens absoluut geen last van omdat iedereen rustig moet doen 's avonds waardoor er geen overlast is. Het ontbijt is genoeg en divers ook ben je binnen 15 sec lopen al bij het strand. De kroegen liggen om de hoek en je loopt nooit langer dan 5 min. Wij waren met zijn tweeën elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken! helemaal super.

• 8JL06-10-2011

Fantastische plek, voor jong en oud

Hotel Playa Grande, is een hotel op een top locatie met veel uitzicht mocht je hoog zitten. Weinig last van vervelende mensen. Personeel is gastvrij en behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed, want je ziet dat het er altijd schoon is, je hebt altijd nieuwe handdoeken.

De accomodatie heeft een restaurant, niet luxe maar wel te eten en schoon.

De kamer zijn niet groot maar zeker wel te doen met twee mensen.

• 8T.Dreiszas13-08-2010

Party Urlaub im Hotel Playa Grande

Das Hotel ist wie schon mehrfach beschrieben super sauber und in klasser Strandlage. Es liegt zwischen Ballermann 3 und 4 und nur 30m meter vom Starnd entfernt. das heißt genau, 7 min fußweg zur Schinkenstrasse aber trotzdem sehr sehr ruhig. Ich habe selten ein Hotel mit so gutem Frühstück und so nettem Personal kennen gelernt. Selbst das bleiben im Hotelzimmer bis 20.00 Uhr am Abreisetag war selbstverständlich und dazu kostenlos, was für ein Service. Für mich hat das Hotel ganz klar 3 Sterne, super sauber, große Zimmer, gute Einzelzimmer und super nettes Personal was nicht selbstverständlich ist auf Malle.

• 8alex04-08-2008

nooit meer

kleine kamers slechte schoonmaak geen ligbad maar voeten bad.geen airco.en het ochtend eten is niet te pruimen

• 6B.Nijenhuis15-07-2008

Fijne, zonnige vakantie.

Leuk hotel met perfecte ligging. Mallorca is vooral mooi in het wat minder toeristische gebied, waar de Spanjaarden wonen heb ik gezien. Ik heb veel gefotografeerd. Erg leuke mensen ontmoet. Ook de Spanjaarden en het personeel van het hotel waren erg vriendelijk. Wel jammer dat het vliegtuig vertraging had en mijn baggage in Duitsland strandde, maar goed, dat kan gebeuren.

• 7Samantha16-04-2008

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, met z'n 2e! Het was echt een super vakantie! Wij gingen voor een stap vakantie en dat is zeker geslaagd!Het hotel lag aan de duitse kant van el arenal, dat was iets minder maar hierdor zaten we wel om de hoek bij 538! Een erg leuke tent om lekker gezellig te stappen. Wij zaten op steenworp afstand van het strand in een rustig straatje. Verwacht niets van het uitzicht want die heb je niet..maarja..je bent ook niet op vakantie om de hele dag binnen te zitten en naar buiten te staren. Wij hebben niet gegeten in het hotel dus daar kan ik niets over zeggen. Het personeel was aardig. De kamers niet heel groot maar alles wat je nodig hebt zit erin!echt een aanrader voor een leuke redelijk betaalbare en lekkere stapvakantie!!

• 7Sylvia27-09-2007

Leuk hotel, vriendelijk personeel, schone kamers, alleen hadden we waardeloze matrassen. De ligging is ideaal, ter hoogte van Balnearo 4, loop je naar links op de boulevard kom je in het Nederlandse deel, loop je naar rechts dan kom je in het Duitse deel. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding vind ik. Super vakantie gehad!!!

• 7Mieke02-08-2007

niets te klagen over dit hotel. kamers werden elke dag schoongemaakt, en kregen we schone handdoeken. erg vriendelijk personeel. dit hotel zit superdicht bij het strand. wel is het in mallorca erg streng, je moet na 10 uur geen lawaai meer maken op straat of in hotel, dan heb je direct gedonder, en ze doen meestal niet aan waarschuwingen maar je wordt direct uit het hotel getrapt( dit hebben we gezien bij andere mensen) verder alles super!!

• 8tessa15-10-2006

wij hebben het onwijs naar ons zin gehad!!! personeel is echt super aardig en behulpzaam! ligging is perfect, want als je het hotel uitloopt ben je op t strand, het hotel heeft maar 1 ster maar mag er van mij meer bij krijgen! dit hotel is echt een aanrader

• 8Rianne20-08-2006

Tis er wel heel schoon en netjes. Alleen als je veel lawaai hebt dan heb je al 1 waarschuwing. Bij de 2e word je eruit gezet. Dat is wel jammer. Maar voor de rest was dit een goed hotel, ook het ontbijt was goed!!

Hotel Playa Grande info

Het complex