Hotel Pinero Tal

Hotel Pinero Tal
6,7

7 tips over Hotel Pinero Tal

mark en dennis, 13-5-2014
bezoek het stadion van mallorca een keer en pak evt een wedstrijd mee
B, 14-10-2013
Goed hotel om met je vrienden een stapvakantie te ondergaan
Miriam, 1-10-2013
Je kunt heerlijk naar de langzaam aflopende zee, heerlijk zandstrand, mooie boulevard om langs te lopen wel 5 km lang. Je kunt via een fietspad naar palma fietsen (15km) leuk om te doen en te bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor Pinero Tal voor je op een rij gezet:

Judith, 19-7-2013
neem oordoppen mee als je hier gaat slapen
Anoniem, 9-8-2012

Aqualand is een leuke activiteit om eens te bezoeken, het ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel en kost 25 euro. Het is er wel erg druk, dus je wacht meestal zo'n 20 minuten per attractie. Je kunt ook zelf een "bootje" huren in Aqualand dan kun je meteen doorlopen, maar dat kost 8,50 per bootje.

Jeepsafari is ook zeker een aanrader je komt zo buiten de toeristische plaatsen en ziet echt de mooie natuur die het eiland ook te bieden heeft.

Simone, 28-7-2012
Huur een auto en bekijk het eiland. Dit is echt de moeite waard!

mvr. Lammers, 15-7-2012
De grotten van drach zijn echt een must als je hier op vakantie bent.! Een ook de discotheek BCM.

We hebben een aantal aanbieders voor Pinero Tal voor je op een rij gezet: