Hotel Pinero Bahia de Palma

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°9°
Hotel Pinero Bahia de Palma
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pinero Bahia de Palma voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het eten was niet echt de moeite waard en totaal niet afwisselend. Voor de prijs een prima hotel maar eten kun je toch beter ergens anders doen.

Zwembad, restaurant en het bar personeel niet aangepast aan het aantal mensen in het hotel. Bedjes bij zwembad altijd vol, restaurant altijd bomvol en wachten bij de bar voordat je iets te drinken krijgt.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

35 reviews over Hotel Pinero Bahia de Palma in het Nederlands

Eten kun je beter ergens anders doen

kim,
16-8-2018

Voldoende, voor de niet kieskeurige reiziger

Cyprian,
13-7-2018

Ons verblijf verliep prima. Het receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Het leek wel alsof de andere medewerkers niet blij waren met hun baan. Het buffet is redelijk uitgebreid, maar het smaakt vrijwel nergens naar. Alles had of geen smaak of was te zout, was onze ervaring. De kamers zijn perfect voor 2, wellicht ook 3 personen. Deze worden dagelijks schoongemaakt, en is de hygiëne hierdoor uitstekend. Het zwembad heeft weinig lig besden, en door de U vorm van het hotel is er beperkt zon. Al met al is het een prima hotel voor een redelijke prijs, maar luxe zult u er niet vinden. Alles is “low budget” en daar moet rekening mee gehouden worden, alvorens het te boeken.

Gewoon goed hotel

Inge
18-10-2016

Erg raar vonden wij dat toen we in het hotel aankwamen de eerste dag dat ons werd vertelt dat het hotel vol zat en er een taxi was gebeld. Die taxi bracht ons naar een ander hotel ergens achteraf. Het was super ver lopen naar de uitgaansstraat en het eten was er erg slecht.

Kamers zijn goed en netjes, er wordt iedere dag gepoetst (en opgeruimd) en je krijgt iedere dag schone handoeken.

Het zwembad is klein vergeleken met het hotel en het meest van de dag zit je in de schaduw. De badmeesters zijn erg streng.

Het eten was wel te doen maar we zijn ook een aantal keer ergens anders gaan eten. Het was niet zo mijn smaak.

Ook stond er de hele dag en nacht een beveiliger in de lobby van het hotel. Hij hield alles goed in de gaten. Ik vond dat wel fijn.

nooit meer geen 3 sterren waard

anoniem
12-10-2016

ik had de reis nog niet geboekt belde ze ons al op ivb met de betaling , want ik was niet zeker om te gaan naar daar maar ze hebben veel goed gezegd en het was één beter hotel in de omgeving. ze mochten wel zeggen dat het het oud gedeelte was en dat het meer voor jongeren is . maar nee da zeggen ze niet . we kregen en papier wanneer de reisleider ging komen om info over mallorca te geven . in hotel aan de balie alles goed , naar de kamer was ook alles goed zicht op het zwembadje waar nooit de zon komt . nooit aan het zwembad gaan liggen , ook niks te doen aan het zwembad. kamer was in orde .1.200 mensen en ze hadden maar 10 tafels staan buiten ( veel te weinig voor dit hotel.

we hebben op onze vakantie nooit iemand gezien van de reisleider we hebben die zelf moeten gaan zoeken en dat is geen service voor hun. we hebben gevraagd om en ander hotel te krijgen maar dan moesten we nog geld bijleggen voor die 4 dagen , dat was er echt over. ontbijt , middagmaal , avondmaal was heel slecht en het personeel niet vriendelijk ze zouden u omver lopen met de vuile borden en met goede kleren hoef je ni binnen te gaan want het personeel smijten de lepels van ver in het eten enz.. en we moesten ook naast de afvalbak gaan zetten om te eten , dat kan bij ons niet , we zijn alle dagen uit gaan eten . dan kun je veel beter eten dan in het hotel. all inn zeggen ze het is van 11 uur tot 23 uur drinken ( maar 2 bekkertjes per persoon per keer niet meer alles in plastieken bekertjes ) maar snaks zijn er niet te vinden. we zijn alle dagen over het hotel gaan drinken en dat smaakt bier in glas . wifi is ook te betalen , dat is niet meer van deze tijd. de terug vlucht hebben we zelf moeten gaan achter horen want de papieren waar het normaal op komt komen ze niet meer veranderen , dat moet je aan de balie vragen en die kunnen het zeggen of anders moeten ze ook bellen naar of anders krijg je nail waar de uren op staan wanneer de bus u komt afhalen . maar daar is geen wifi gratis dan moet je ergens gaan waar wifi is . rond het hotel is het vuil en vies en heel veel duitsers en heel veel volk en op het strand is het heel druk . daar gaan we nooit meer naar toe , vind het wel heel erg dat je voor deze vakantie veel geld moest neer tellen. ( goed voor jongeren die daar uit gaan en dan ne hele dag in bed liggen ) nooit nooit meer dit hotel is geen 3sterren waard

slechte vakantie gehad

Volgepropte betonkolos

Jan
5-10-2016

Het hotel is te groot voor de publieke ruimtes, zoals restaurant, bar en zwembad/terras. Het restaurant is te klein, je staat in de rij te wachten voor je binnen kunt .Vervolgens blijkt het eten vaak koud. Het personeel is nors, gehaast. In de bar hetzelfde: veel te klein, in de rij staan voor een slap plastic bekertje bier of wijn of welke drank dan ook, glas hebben ze niet. Personeel ook hier gehaast. De kamers zijn schoon en netjes ingericht voor een driesterrenhotel. Personeel aan de receptie is vriendelijk en zeer behulpzaam. We hadden een kamer aan de voorkant en daar werd je wakker gehouden door achtereenvolgens dronken feestvierders, nachtelijk verkeer, straatveegmachines, vuilniswagens envanaf half 7 luidruchtige schoonmakers. De receptie regelde voor ons een kamer, waar het minder lawaaiig was. Ook regelde men er snel het afhalen voor de terugreis, toen de reisleidster plotseling besloot eerder op de dag te komen, waardoor ik haar gemist had. Ik vond Mallorca mooi, maar zoek de volgende keer echt een ander hotel.

Nooit meer

Belg
28-7-2016

Kamers waren proper , airco werkte goed . Er was wel geen frigo op de kamer .

Alle personeel was heel vriendelijk enkel een paar in het restaurant die waren uitermate onvriendelijk , liepen u omver omdat ze het zo druk hadden , weinig plaats , te veel gasten voor de capaciteit van het hotel . Eten was dikwijls bijna koud , en door de drukte was meestal je honger over voor je eindelijk een plaatsje had gevonden . Smaak van het eten was te doen .

Prima hotel voor met je vrienden

Lisa
25-7-2016

Het hotel is een geschikte plek voor als je op vakantie gaat met vrienden. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is prima te doen. De loopafstand van de café's en clubs is wel minimaal een kwartier, dit was wel te doen. Het is zeker een aanrader voor de prijs en kwaliteitsverhouding!

Algemeen goed voor driestrerren hotel

Guy Debock
17-10-2015

Receptie met vriendelijk onthaal, eten goed en gevarieerd, zowel middag- en avondeten.

Propere, nette kamer. Poetsvrouwen nogal lawaaierig, reeds vanaf 07u00. (= geen fooi)

Oktober Bierfeesten in El Arenal, daardoor veel bezopen, luidruchtige Duitsers in het Hotel.

(Kopen een zuipvliegticket voor een weekend)

Nooit meer

Camerier Jean-Pierre
27-9-2015

Een hotel met veel lawaai tot middernacht.Dit komt door het enkel glas op de kamer.De ligzetels zijn van keiharde plastiek en er zijn geen kussens te verkrijgen.Het zwembad blijft fris door gebrek aan zon.Er zijn geen parasols.Er is weinig of geen animatie.Wifi is betalend , alsook het kluisje op de kamer.De kamers zijn verzorgd en het eten is goed.De tafels worden zo snel afgeruimd , dat wanneer je voor dessert gaat de tafel al volledig leeg is bij terugkomst.De reizigers moeten er wel rekening mee houden , dat ge na terugkomst van het strand wel serieus moet klimmen.

Ben in dit hotel al meerdere keren verbelven, denk een keer of 3. De ligging van het hotel is goed. Het eten is niet lekker, geen variatie, broodjes zijn keihard en de keuze is erg beperkt,. Wij gingen dan ook altijd lekker uiteten bij restaurantjes aan de boulevard.

De kamers zijn schoon, bedden zijn oké.... Als je aan de achterkant van het hotel ligt, dus niet aan de zwembad kant lig je aan de drukke weg waar in het hoogseizoen veel dronken jongeren langs komen.

Al met al een redelijk fijn hotel.

Van de airco zijn we al meerdere malen ziek geworden.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinero Bahia de Palma in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinero Bahia de Palma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.