Hotel Paradise Beach Music

4 tips over Hotel Paradise Beach Music

Tom, 13-7-2015
Naam van het hotel is inmiddels veranderd naar 'Paradise Beach Music'
propje93, 30-8-2013
een avondje feesten tussen de duitsers in megapark en naar Magaluf met de bus, wat je daar meemaakt gaat alles teboven:p
maaike, 19-12-2012
De kroegentocht was wel erg leuk! Ik raad verder De heeren van Amstel aan. Erg leuke (nederlandse) kroeg.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach Music voor je op een rij gezet:

Rob, 4-12-2012

(1)Doe je vakantie eer aan en ga ergens anders eten, genoeg leuke restaurants te vinden en niet te duur!

(2)Hou het personeel te vriend, geef de oude opa een sigaretje en hij tapt je nog een pilsje nadat de bar gesloten is. (gaat om 11u dicht..)

(3)Lekker ontbijten? Ga naar een van de supermarktjes die er genoeg liggen, daar kun je vaak een lekker stuk stokbrood met van alles erop kopen voor weinig!

(4)Smeer je goed in, heb me lelijk verbrand haha.

(5)Bezoek: Megapark - Met: Volle maag