Hotel Paradise Beach Music

Hotel Paradise Beach Music
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach Music voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Paradise Beach Music in het Nederlands

Op aankomst was onze boeking overboekt terwijl wij 11 maanden van te voren hadden geboekt. Dit betekende dat we met 9 man in 2 slaapkamers moesten overnachten. Geen compensatie gekregen, het leek wel de normale gang van zaken daar. We hadden all inclusive maar het eten was echt ontzettend smerig. Er was ook maar één bar waar ze ermee kapten als ze er geen zin meer in hadden. Hij zou tot 23:00 open moeten zijn maar ging soms om 22:30 al dicht. Al met al het meest slechte hotel waar ik ooit ben geweest.

Verschrikkelijk hotel. Er zijn geen dingen waar je hier niet extra voor moet betalen, kamers zijn niet schoon en gedateerd en het personeel is bot en niet behulpzaam. Daarnaast hadden wij All-inclusive geboekt. All inclusive betekend hier blijkbaar patat als ontbijt. 's Avonds wordt er heel vies en vet eten geserveerd uit bakken. Het eten is zo droog en vet dat je na een uur op de wc zit. Op een gegeven moment zijn wij gewoon elke dag uiteten gegaan om gezond te blijven. Dit is natuurlijk heel erg zonde omdat je voor All-in hebt betaald. Daarnaast helpt het personeel je overdag pas, bijvoorbeeld bij het bestellen van een (gratis) drankje wanneer je bijna boos moet worden. Het is echt 3x niks alles wat je kan bedenken is hier niet goed. De airco deed het op de kamer trouwens ook niet maar dat past goed bij bovenstaand verhaal.

Hr en mw keizer
2-10-2017

Het eten was goed en geen dag hetzelfde personeel vriendelijk kamer netjes en schoon wel gehorig en gedateerd zal het niet adviseren in hoogseizoen maar echt genoten ligt ook wat je verwachtingen zijn bepaald soort toeristen erg irritant maar mij er niet aan gestoord per slot van rekening ben je op vakantie

Volgend jaar weer!

Youri Dibbet
20-9-2017

Afgelopen zomer samen met 4 vrienden naar Mallorca geweest. We waren redelijk laat met boeken, dus het aanbod was zeer beperkt. Zo konden we ook naar Don Juan, maar dat leek ons een te wild hotel. Uiteindelijk is de keuze op Paradise Beach gevallen. We gingen er zonder enige verwachtingen heen. Na 8 dagen mag ik, Youri Dibbet, concluderen dat het een top hotel was. Een ouwe bikkelaar heeft ons gelijk op sleeptouw genomen door ons te verwennen met een paar glaasjes 'wodka lemon'. Die man draagt iedere dag dezelfde blauwe blouse met zweetplekken. Hij maakt de drankjes op zijn eigen tempo en dat is prima want we zijn immers op vakantie. Geen haast, geen stress. Met de recensies dat die man chagrijnig is, ben ik het dan ook totaal niet eens. Hij is een grootheid. Een held. Verder lag het hotel best ver van Megapark af. Het was op de eerste dag een aardige tocht om onze bezweken vriend thuis te krijgen. De wc's waren ook een ramp. Ewaja, na een aantal dagen was hij op kamer 243 totaal begeven. De schoonmaaksters zouden dit moeten fiksen. Hier was echter niets van waar. De schoonmaaksters hadden het namelijk al moeilijk genoeg het goede aantal handdoeken neer te leggen. Bovendien spraken ze slechter Engels dan mijn broertje. Misschien dat die man die schoonmaaksters kan helpen met Engelse les. Verder was het eten in het hotel aardig te doen. Mijn vriend is helemaal gek op de hamburgers die ze maken. Volgens hem zou de barman aan het dansen zijn terwijl hij ze maakt. Verder heeft niemand dat gezien. We denken daarom ook dat hij een zonnesteek had. Verder geen aandacht meer aan die jongen besteden. Waar ik wel op terug wil komen is mijn kamergenoot. Die jongen is zo vies en vervelend. Echt geen land mee te bezeilen. Volgend jaar kamertje alleen in Don Juan voor die jongen. Wij gaan lekker terug naar die ouwe man. We missen hem iedere dag!

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

Nadine
14-7-2017

Prima te spreken over dit hotel. Het staat in een gezellig zijstraatje bij de haven en alles is lopend goed te doen.

Het eten is echter sterk af te raden om erbij te boeken. Het eten is zéér eenzijdig, niet voedzaam, koud en veel dingen zijn niet vers.

Kamers en zwembad zijn schoon en netjes. Vriendelijk personeel en er hangt een ontspannen gezellige sfeer.

één keer en nooit meer...

Luna
2-9-2016

Ik zat met 2 andere meiden op een kamer. De kamers zijn echt aan de kleine kant. Er stonden twee enigszins goede bedden maar het derde bed was een kleine uitklapper met een kapotte lattenbodem. Je hoefde hier op te gaan zitten of de lattenbodem zakte weer door. De kamer was zo klein dat we niet eens plaats hadden om onze koffers en spullen ergens neer te leggen. Door de bedden was er ook amper plaats om te lopen. De douche was nog wel redelijk oké als we keken naar onze vrienden die op een andere kamers zaten, daar zat schimmel, de douchekop viel er van ellende af en bij ons was de wasbak verstopt.

Ook de airco op kamer werkte 9 van de 10 keer niet. En als we dan gingen vragen of iemand het kon maken, kwam er een vage vent maar opgelost werd het ook niet. Toen uiteindelijk de airco het deed, blijf het maar lekken. We moesten er maar een handdoek onder leggen. En de stank die hiervan af kwam was ook niet te harden.

De schoonmaaksters hebben overal schijt aan en ze zijn mega asociaal, ze komen niet schoonmaken en aan schone handdoeken doen ze ook niet. Dus moest je weer naar de receptie waar 9 van de 10 keer een boze chagrijnige man stond waar je niet eens een schone handdoek van kreeg. En die weer moeilijk ging doen. Ook hadden de schoonmakers nog nooit gehoord van privacy. Als ze de kamer wouden komen 'poetsen' om 7 uur 's morgens wanneer iedereen nog zijn roes ligt uit te slapen. Kwamen ze zonder te kloppen gewoon binnen. Ja lag je dan in je nakie onder de deken. Awkward..

Het eten was daar om te huilen. Het smaakte nergens naar, het was meestal koud en als je pech had werd je er doodziek van. Dus na 1 dag daar gegeten te hebben besloten we toch maar om buiten de deur te eten. De snacks waren enigszins nog oké. En leefde we meestal daar maar op. Je kon er wel de hele dag onbeperkt drank halen. Zeker een pluspunt.

Het zwembad was aan de kleine kant maar verder niks mis mee.

De lift deed het ook 9 van de 10 keer niet. En ook zaten we vast in de lift.

Van de wifi moet je daar in ieder geval niks verwachten, je krijgt bij de receptie een code. Maar de wifi is bar slecht.

En als klapper op de vuurpijl kregen we onze borg niet terug. Aan het begin, toen we daar waren, wouden we graag 1 hotelkamer aanhouden om daar al onze 11 koffers neer te leggen. Hier moesten we dus extra voor betalen. De rest had al allemaal uitgecheckt. En ineens kwam de boze chagrijnige man bij ons aan de deur schreeuwen. We moesten er nú uit want er waren al andere mensen. Een groot fiasco was het. Hij wou al onze borg houden want dit was niet de afspraak, terwijl we daar voor hadden moeten tekenen. Na een halfuur met hem in discussie te zijn geweest en dat we moesten gaan om ons vliegtuig te halen. Besloten we maar de Nederlandse man te halen die daar ook werkte. Een hele aardige man die er voor heeft gezorgd dat we onze borg terug kregen.

Van dit hotel moet je niks verwachten, onze kamer van de 4 kamers die we hadden waren nog een van de beste.

Maar Mallorca zelf en het nachtleven heeft veel goed gemaakt..

Eenvoudig hotel met fantastische sfeer.

Marianne
29-8-2016

Als je er van te voren niet te veel van verwacht, dan valt dit hotel alles mee.

Althans dat is onze ervaring. Wij hadden een eenvoudige maar prima kamer op de 6e verdieping met balkon en uitzicht op het haventje en de zee. Iedere avond een schitterende zonsondergang! Goed functionerend sanitair en voldoende handdoeken. Goed werkende airco, en hoewel met 3 op een kamer genoeg ruimte. Het eten vonden wij goed te doen, ruime keus bij zowel ontbijt lunch en diner. Heel veel lekker vers fruit, wat je gewoon mocht meenemen naar buiten. Het zwembad is klein, maar wordt iedere ochtend schoon gemaakt. Ook mag je gebruikmaken van opblaas matrassen. Personeel is vriendelijk en coulant. Iedere avond was er een entertainer in de lobby waar het 's avonds gezellig druk was met jonge en oudere mensen van verschillende nationaliteiten. Er is in de lobby en aan het zwembad de hele dag muziek te horen. Buiten loop je via hellende weg in 5 minuten naar boulevard en strand.

Voor 5 euro huur je de hele dag een fiets en rij je over een mooi fietspad langs een kilometers lange boulevard naar la Palma.

Bij de receptie kun je een lunchpakket meekrijgen als je dit tijdig aanvraagt. Als je houdt van rust en luxe moet je hier niet zijn, ga je voor sfeer en gezelligheid dan is dit een aanrader.

Tip; neem oordoppen mee! Er zijn jongeren die na het stappen zeer lawaaiig thuiskomen.Tot slot; geniet en houdt rekening met elkaar.

Het kan altijd beter maar.....

Cootje69
22-8-2016

Wij hebben redelijk genoten van dit hotel, wij waren vaak opstap en de tijden dat we in hotel verbleven hebben ons wel kunnen vermaken.. Eten was inderdaad weinig variatie maar eetbaar, smorgens pistoletjes of crossaints gegeten want spaans brood is gewoon smerig, die ene keer dat we smiddags hebben gegeten was ook niet super maar eetbaar en savonds at je wat smiddags over was maar ook weer eetbaar, wij zijn er niet ziek van geworden..

Maar het is ook een 3 sterren hotel, zou zelf 1,5 willen geven maar je moet dan ook niet teveel verwachten.. Dat Nederlands vrouwtje/meisje achter de receptie deed tegen ons wel vriendelijk en normaal.. Eerlijk gezegd wel aantrekkelijk :-) Slaapkamer was voor ons prima ruimte zat, redelijk balkon en inderdaad douche was slecht, bed paar keer omgedraaid ivm kuilvorming..

Je moet er toch zelf iets van maken vindt ik.. ook geen problemen gehad met de schoonmaakmeisjes, gewoon wat geld op je kussen achterlaten dan krijg veel voor elkaar.. geef daarom toch een Voldoende voor dit hotel !!

Nooit meer

Anne-Wil Aaldijk
21-8-2016

Wat een verschrikkelijk hotel, de kamer is meer bed als kamer. Uit de douche komt een mega kleine straal daardoor ben je al 20min bezig om alleen je haar uit te spoelen. Er word beloofd dat je elke dag schone handdoeken krijg, maar de schoonmaaksters vinden handdoeken die op de grond hebben gelegen niet vies. Onze airco was gaan lekken toen we dat aangaven toen moesten we er maar een handdoek onder leggen. Ook moet je er niet van staan te kijken als er schimmel in je kamer is. Wanneer je beneden kom bij de eet zaal ga je al bijna over je nek, en dan heb je het eten nog niet eens gezien of gegeten, heel erg vies. De snacks zijn ook niet echt lekker en het personeel gaat het pas maken als ze er zelf zin in hebben. Van 1 tot 3 kun je er niks halen want dan is er lunch maar die lunch is niet te eten. Verder een gezellig hotel met alle Nederlanders je kan er alles doen. Zet muziek op om 6u in de ochtend niemand die er iets van zegt.

Top vakantie in een waardeloos hotel

Scott Theunissen
20-8-2016

Wij zijn met 5 op vakantie geweest en hadden een 2- en een 3 persoons kamer. De 3 persoonskamer was een 2 persoonskamer met een extra opklappbed waar 2 latten van mistte. de kamers waren zo klein dat je er nauwelijks kon lopen. Beide wcs op de kamers hadden problemen met doorspoelen. Bij de ene kamer moest er eerst een plafondplaat worden opgetild voordat er kon worden doorgespoeld, bij de andere kamer kon er maar 1 keer per dag worden doorgespoeld. Dit gemeld bij het hotel waarna er een Spaanse beunhaas langskwam die even keek maar het ook niet echt goed wist op te lossen. Als je ging douchen kon het zijn dat je jezelf verbrandde of dat je onderkoeld raaktte. De temperatuur was niet goed te regelen.verder hing het douchegordijn half los. De schoonmaakster kan maar tot 2 tellen want ondanks dat we met zijn drieën sliepen lagen er de eerste dagen telkens maar 2 handdoeken. Als je om handdoeken vraagt krijg je ze wel. Verder moet je niet allergisch zijn voor stof want onder de bedden is al 4 maanden niet gestofzuigd of gedweild. Als Rob Geus langs zou komen zou die alleen maar manmanmanmanman hier wordt ik niet vrolijk van kunnen uitbrengen.

De koks van het hotel zijn de 6 jarige zoon van de eigenaar en de kok van snackbar Hans Worst op de strip. Zelfs de meest simpele gerechten mislukken nog en zijn niet te eten. Als je niet ziek wilt worden kan je beter buiten de deur eten. Del Sol en Aroma zijn goede restaurants in de buurt. Het enige veilige om te eten zijn de appels in de eetzaal. Verder kwam er tijdens een maaltijd een deel van het plafond in de eetzaal naar beneden dus eten met een helm is geen overbodige luxe.

Het drinken is wel prima in het hotel je kunt er alles krijgen.Van de opa achter de bar krijg je maar 2 drankjes mee. De jongere barvrouwen zijn soepeler en geven er meer mee. Behalve barman is de opa ook nog tuinman en staat die smiddags achter de snackbar. hier kan je tostis en hamburgers krijgen. De tostis zijn daar of slap of zwart. De hamburgers zijn ook niet veel beter.

De bedden bij het zwembad zijn zes jaar geleden al afgeschreven en liggen zo slecht dat je er spontaan een hernia van krijgt. Verder is het zwembad niet heel groot en is het savonds een drinkplek voor zwerfkatten.

Achter de receptie werkt regelmatig een Nederlandse vrouw. Echter staat zij daar de hele dag met het gezicht van een oorworm en is ze niet vriendelijk.

De ligging van het hotel is opzich wel prima. Tegenover zit een supermarkt en het strand is vlakbij. De strip is op ongeveer 10 tot 15 minuten loopafstand.

In El arenal kan je erg goed stappen. Er zijn een aantal grotere 'clubs/cafés waar s'avonds ook artiesten komen optreden. Als je over de strip loopt en je geen zin hebt om aangesproken te worden door de proppers kan je het beste doen alsof je Duits bent zodat ze je met rust laten. Een aanrader om te bezoeken is café De Zaak. In deze kroeg treed Jopie elke avond op met zijn karaoke act. Verder is het een must om naar Megapark te gaan. Dit is een grote zuipkeet in het Duitse gedeelte waar het bier in tabs van 5 liter op de tafels wordt gezet en de Duitsers om 3 uur smiddags al van de kaart zijn. Kijk wel uit wanneer je daar op de krukken gaat staan. Deze zijn erg onstabiel en met wat pils achter je kiezen kan je er zomaar vanaf vallen.

Kortom El arenal is zeker aan te raden en we hebben er een mooie vakantie gehad. Echter voor het geld wat je voor dit hotel betaald kan je echt wel betere hotels vinden.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Beach Music in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Beach Music zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradise Beach Music scoort een 5.94 uit 10 op basis van 109 reviews.