Hotel Paradise Beach Music

Hotel Paradise Beach Music

3.2Onvoldoende

Spanje, Mallorca, El Arenal

3.2Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach Music voor je op een rij gezet:

• Aan zee

112 reviews over Hotel Paradise Beach Music

• 2019
    1Sjouwkje28-01-2019

Vreselijk !!

Zo ontzettend veel spijt dat we dit hotel geboekt hebben. Lelijk, onverzorgd hotel, heel erg slecht eten, ongeïnteresseerd personeel. Wij hebben het overdag en tot laat in de avond zoveel mogelijk vermeden. Merendeel van de ( Engels/Iers) gasten waren verschrikkelijk. Onbeschoft, zuipen bij het zwembad, dronken, tot diep in de nacht lawaai, ruzie. Gewoon beangstigend soms. Personeel wat het allemaal van afstandje bekijkt, de baas die gezellig peukje met ze rookt op het slecht onderhouden terras. Er werd niets met de klachten van ons en anderen gedaan. Echt totaal niks. Ja, een voorstel....dat wij een ander hotel gingen zoeken. Dit verblijf is met geen pen te beschrijven. Wat een dikke ellende. Het enige positieve wat ik kan bedenken is dat het hotel vlak bij het strand ligt. Boek dit hotel niet !!!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    3Noah04-12-2018

Vreselijk

Heel slecht hotel. Kamer is het hele verblijf niet schoon gemaakt, personeel was niet vriendelijk of behulpzaam. We hadden all inclusive maar hier geen gebruik van kunnen maken omdat het eten niet te eten was. Wanneer je een drankje wou bestellen bij de bar stond je vaak 15 minuten te wachten en wanneer je voor de groep drinken of eten wou bestellen moest iedereen bij de bar komen staan omdat je het anders niet mee kreeg. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 1Martijn K15-08-2018

geloof je nog niet ? nu wel want de hell bestaat!

Beste allemaal, We beginnen natuurijk altijd postief ik als man van 1,96 had een prima bed met een prima matrass. ligging: opzich prima geen last van het uitgaans leven 4 minuten van het strand lopen en een kwartiertje van de strip. Kamers: opzich gedateerd voor het oog opzich goed bij gehouden. Voor de schimmelverzamelaars onder ons bij betreden van de kamer en je zet de airco aan lijkt het heel fftjes of je in Tirol staat en de sneeuwblazers hun werk doen Personeel : als er een lach afkomt is het alleen als je ze fooi geeft of niet all in zit. als je om kwart voor 11 besteld is opeens de bar dicht als je dan boos wordt wordt je gewoon aangevallen en daarna de rest van de dagen kan je 10 minuten wachten op je drankje eten: heel slecht! zelfs ik al student met opwarm pizzas eet beter thuis. weinig keus ook! Zwembad : veel schimmel aan de randen van het zwembad gwn niet onderhouden.

Boek dit niet !

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 3Lex14-08-2018

slecht personeel, slecht eten, verschrikkelijhotel

Op aankomst was onze boeking overboekt terwijl wij 11 maanden van te voren hadden geboekt. Dit betekende dat we met 9 man in 2 slaapkamers moesten overnachten. Geen compensatie gekregen, het leek wel de normale gang van zaken daar. We hadden all inclusive maar het eten was echt ontzettend smerig. Er was ook maar één bar waar ze ermee kapten als ze er geen zin meer in hadden. Hij zou tot 23:00 open moeten zijn maar ging soms om 22:30 al dicht. Al met al het meest slechte hotel waar ik ooit ben geweest.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2Pim21-07-2018

Nooit maar dan ook nóóit meer, zeker niet boeken!

Verschrikkelijk hotel. Er zijn geen dingen waar je hier niet extra voor moet betalen, kamers zijn niet schoon en gedateerd en het personeel is bot en niet behulpzaam. Daarnaast hadden wij All-inclusive geboekt. All inclusive betekend hier blijkbaar patat als ontbijt. 's Avonds wordt er heel vies en vet eten geserveerd uit bakken. Het eten is zo droog en vet dat je na een uur op de wc zit. Op een gegeven moment zijn wij gewoon elke dag uiteten gegaan om gezond te blijven. Dit is natuurlijk heel erg zonde omdat je voor All-in hebt betaald. Daarnaast helpt het personeel je overdag pas, bijvoorbeeld bij het bestellen van een (gratis) drankje wanneer je bijna boos moet worden. Het is echt 3x niks alles wat je kan bedenken is hier niet goed. De airco deed het op de kamer trouwens ook niet maar dat past goed bij bovenstaand verhaal.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Hr en mw keizer02-10-2017

Het eten was goed en geen dag hetzelfde personeel vriendelijk kamer netjes en schoon wel gehorig en gedateerd zal het niet adviseren in hoogseizoen maar echt genoten ligt ook wat je verwachtingen zijn bepaald soort toeristen erg irritant maar mij er niet aan gestoord per slot van rekening ben je op vakantie

Gereisd met partner in september 2017

• 9Youri Dibbet20-09-2017

Volgend jaar weer!

Afgelopen zomer samen met 4 vrienden naar Mallorca geweest. We waren redelijk laat met boeken, dus het aanbod was zeer beperkt. Zo konden we ook naar Don Juan, maar dat leek ons een te wild hotel. Uiteindelijk is de keuze op Paradise Beach gevallen. We gingen er zonder enige verwachtingen heen. Na 8 dagen mag ik, Youri Dibbet, concluderen dat het een top hotel was. Een ouwe bikkelaar heeft ons gelijk op sleeptouw genomen door ons te verwennen met een paar glaasjes 'wodka lemon'. Die man draagt iedere dag dezelfde blauwe blouse met zweetplekken. Hij maakt de drankjes op zijn eigen tempo en dat is prima want we zijn immers op vakantie. Geen haast, geen stress. Met de recensies dat die man chagrijnig is, ben ik het dan ook totaal niet eens. Hij is een grootheid. Een held. Verder lag het hotel best ver van Megapark af. Het was op de eerste dag een aardige tocht om onze bezweken vriend thuis te krijgen. De wc's waren ook een ramp. Ewaja, na een aantal dagen was hij op kamer 243 totaal begeven. De schoonmaaksters zouden dit moeten fiksen. Hier was echter niets van waar. De schoonmaaksters hadden het namelijk al moeilijk genoeg het goede aantal handdoeken neer te leggen. Bovendien spraken ze slechter Engels dan mijn broertje. Misschien dat die man die schoonmaaksters kan helpen met Engelse les. Verder was het eten in het hotel aardig te doen. Mijn vriend is helemaal gek op de hamburgers die ze maken. Volgens hem zou de barman aan het dansen zijn terwijl hij ze maakt. Verder heeft niemand dat gezien. We denken daarom ook dat hij een zonnesteek had. Verder geen aandacht meer aan die jongen besteden. Waar ik wel op terug wil komen is mijn kamergenoot. Die jongen is zo vies en vervelend. Echt geen land mee te bezeilen. Volgend jaar kamertje alleen in Don Juan voor die jongen. Wij gaan lekker terug naar die ouwe man. We missen hem iedere dag!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Nadine14-07-2017

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

Prima te spreken over dit hotel. Het staat in een gezellig zijstraatje bij de haven en alles is lopend goed te doen. Het eten is echter sterk af te raden om erbij te boeken. Het eten is zéér eenzijdig, niet voedzaam, koud en veel dingen zijn niet vers. Kamers en zwembad zijn schoon en netjes. Vriendelijk personeel en er hangt een ontspannen gezellige sfeer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 4Luna02-09-2016

één keer en nooit meer...

Ik zat met 2 andere meiden op een kamer. De kamers zijn echt aan de kleine kant. Er stonden twee enigszins goede bedden maar het derde bed was een kleine uitklapper met een kapotte lattenbodem. Je hoefde hier op te gaan zitten of de lattenbodem zakte weer door. De kamer was zo klein dat we niet eens plaats hadden om onze koffers en spullen ergens neer te leggen. Door de bedden was er ook amper plaats om te lopen. De douche was nog wel redelijk oké als we keken naar onze vrienden die op een andere kamers zaten, daar zat schimmel, de douchekop viel er van ellende af en bij ons was de wasbak verstopt.

Ook de airco op kamer werkte 9 van de 10 keer niet. En als we dan gingen vragen of iemand het kon maken, kwam er een vage vent maar opgelost werd het ook niet. Toen uiteindelijk de airco het deed, blijf het maar lekken. We moesten er maar een handdoek onder leggen. En de stank die hiervan af kwam was ook niet te harden.

De schoonmaaksters hebben overal schijt aan en ze zijn mega asociaal, ze komen niet schoonmaken en aan schone handdoeken doen ze ook niet. Dus moest je weer naar de receptie waar 9 van de 10 keer een boze chagrijnige man stond waar je niet eens een schone handdoek van kreeg. En die weer moeilijk ging doen. Ook hadden de schoonmakers nog nooit gehoord van privacy. Als ze de kamer wouden komen 'poetsen' om 7 uur 's morgens wanneer iedereen nog zijn roes ligt uit te slapen. Kwamen ze zonder te kloppen gewoon binnen. Ja lag je dan in je nakie onder de deken. Awkward..

Het eten was daar om te huilen. Het smaakte nergens naar, het was meestal koud en als je pech had werd je er doodziek van. Dus na 1 dag daar gegeten te hebben besloten we toch maar om buiten de deur te eten. De snacks waren enigszins nog oké. En leefde we meestal daar maar op. Je kon er wel de hele dag onbeperkt drank halen. Zeker een pluspunt.

Het zwembad was aan de kleine kant maar verder niks mis mee.

De lift deed het ook 9 van de 10 keer niet. En ook zaten we vast in de lift.

Van de wifi moet je daar in ieder geval niks verwachten, je krijgt bij de receptie een code. Maar de wifi is bar slecht.

En als klapper op de vuurpijl kregen we onze borg niet terug. Aan het begin, toen we daar waren, wouden we graag 1 hotelkamer aanhouden om daar al onze 11 koffers neer te leggen. Hier moesten we dus extra voor betalen. De rest had al allemaal uitgecheckt. En ineens kwam de boze chagrijnige man bij ons aan de deur schreeuwen. We moesten er nú uit want er waren al andere mensen. Een groot fiasco was het. Hij wou al onze borg houden want dit was niet de afspraak, terwijl we daar voor hadden moeten tekenen. Na een halfuur met hem in discussie te zijn geweest en dat we moesten gaan om ons vliegtuig te halen. Besloten we maar de Nederlandse man te halen die daar ook werkte. Een hele aardige man die er voor heeft gezorgd dat we onze borg terug kregen.

Van dit hotel moet je niks verwachten, onze kamer van de 4 kamers die we hadden waren nog een van de beste.

Maar Mallorca zelf en het nachtleven heeft veel goed gemaakt..

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Marianne29-08-2016

Eenvoudig hotel met fantastische sfeer.

Als je er van te voren niet te veel van verwacht, dan valt dit hotel alles mee. Althans dat is onze ervaring. Wij hadden een eenvoudige maar prima kamer op de 6e verdieping met balkon en uitzicht op het haventje en de zee. Iedere avond een schitterende zonsondergang! Goed functionerend sanitair en voldoende handdoeken. Goed werkende airco, en hoewel met 3 op een kamer genoeg ruimte. Het eten vonden wij goed te doen, ruime keus bij zowel ontbijt lunch en diner. Heel veel lekker vers fruit, wat je gewoon mocht meenemen naar buiten. Het zwembad is klein, maar wordt iedere ochtend schoon gemaakt. Ook mag je gebruikmaken van opblaas matrassen. Personeel is vriendelijk en coulant. Iedere avond was er een entertainer in de lobby waar het 's avonds gezellig druk was met jonge en oudere mensen van verschillende nationaliteiten. Er is in de lobby en aan het zwembad de hele dag muziek te horen. Buiten loop je via hellende weg in 5 minuten naar boulevard en strand. Voor 5 euro huur je de hele dag een fiets en rij je over een mooi fietspad langs een kilometers lange boulevard naar la Palma. Bij de receptie kun je een lunchpakket meekrijgen als je dit tijdig aanvraagt. Als je houdt van rust en luxe moet je hier niet zijn, ga je voor sfeer en gezelligheid dan is dit een aanrader. Tip; neem oordoppen mee! Er zijn jongeren die na het stappen zeer lawaaiig thuiskomen.Tot slot; geniet en houdt rekening met elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hotel Paradise Beach Music info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages