Hotel Palma Mazas

24 reviews over Hotel Palma Mazas in het Nederlands

basic maar goed

jeanine,
28-10-2017

eeg basic hotel maar voor het geld geen klagen, het eten was eenvoudig maar goed! nogmaals weinig betaald en genoeg gekregen! drank all- in

Redelijk tot goed

Fastre Tony,
29-3-2017

Rustige ligging,eten niet slecht maar niet altijd warm.

echt waar voor je geld

henk
9-11-2016

na de resenties te hebben gelezen dachten wij dat we in een zeeeer slecht hotel zouden belanden maar dat is zeker niet waar het personeel is vriendelijk het eten was echt lekker en de kamer zuiver min puntje is de gehorigheid maar al bij al echt waar voor je geld

Niet voor herhaling vatbaar

Joyce
21-10-2016

Begin oktober daar gelogeerd . Eenvoudige kamer . me bed was volgens mij niet schoon( . Lakens warren gekreukeld , in me bed vond ik haren . Op de kussen sloop waren vlekken .. gelukkig neem ik altijd me kussen sloop en lakens mee op vakantie .

Perrsoneel is niet echt vriendelijk . Zou kunnen dat ze niet durfde te praten omdat ze ook geen Engels kunnen praten of begrijpen .

Ontbijt was karig . Er was niet eens eiren .

Koffie was ook niet te drinken .

Je moet ook voor WiFi betalen !

Daar Zien ze me nooit meer

nooit weer

The Daltons
11-10-2016

Gevangenis, vaste tijden dat je beneden op het terras mag zitten of in de lobby, buiten deze tijden verplicht op je kamer. Personeel chagerijnig.Geen muziek in de bar, geen entertainment. Klein zwembad.

En het ergste van alles is dat er morfinepleisters zijn gestolen van de kamer en er word niks mee gedaan. Geen aanrader

voor je geld prima

antje
11-10-2016

voor wat je betaald prima ,is geen 5 sterren mensen ,maar schoon en eenvoudig .luxe moet je niet verwachten ,maar daar betaal je ook niet voor .eten eenvoudig maar goed

vreselijk !

elvira
25-9-2016

Heb vele hotels bezocht in vele landen. Maar dit hotel slaat alles. Wil je gaan slapen met je 3 jarig kind zit je hele kamer vol mieren bed,kleren, handdoeken enz. .wat wordt er aan gedaan? ??poetsen met een bezem en bed verschonen. Resultaat dag erna nog mieren. Reactie van mevr aan de receptie er zou hier cola hebben gelegen en een nog een grote mond ook! !!!Nooit maar ook nooit meer! !!!

prijs/kwaliteit is goed

i 3sen
7-8-2016

Personeel was vriendelijk en maakte goed schoon.

Er was geen airco, dat is nadeel,

er zat veel verschil in de kamers, wij hadden goede douche.

Elke dag veel salade en keus uit vis en vlees.

waar voor je geld

Rob en Ingrid
8-11-2015

zeer goedkoop all inclusief hotel, voor de prijs moet je dan ook niet veel verwachten.

het eten kan er door, de kamers gebrekkig, s avonds totaal geen animatie en het grootste nadeel Geen airco.

Zeer vriendelijk personeel

nooit meer

groepie
4-8-2015

kleine kamers, we hadden een 4 pers.kamer maar kon de kont niet keren, geen airco.

ranzig, smerig, vies, goor,eten, all inclusive maar n hoop extra geld kwijt aan eten, want het is eht vies, je wordt er gewoonweg ziek van.

dit geef je nog niet aan mensen in hongersnood! schandalig dat dat geaccepteerd wordt door reisbureau,s..

all in, dan bespaar je aan eten, NEE DUS BRRRRRRRR wordt nog misselijk als ik eraan denk

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Mazas in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Mazas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.