Hotel Palma Bay Club

Hotel Palma Bay Club
6,2

52 tips over Hotel Palma Bay Club

Angela, 20-8-2017
Doe de eilandtour (of huur een auto) om mooie plekken te zien op het eiland (o.a Tramuntana-gebergte).
Danielle, 13-10-2015
Wifi kan je kopen voor 15€ per week (kan ook per dag, of twee dagen) en is voor één apparaat te gebruiken. Neem eens slushpuppies met liquer. Is heerlijk! Geen Nederlandse of Belgische zenders op tv.
alissachantalmoi, 19-8-2015
Het Oriental restaurant is maar een paar dagen per week geopend. Reserveer dus gelijk bij de receptie als je aankomt. Daarnaast is er ook geen koelkast aanwezig op de kamer, deze kost extra geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

alissachantalmoi, 19-8-2015
De drach grotten zijn erg toeristisch. Wel mooi maar je loopt met 600- 1000 man in één keer naar binnen. Ook is het stukje wat je met de boot reist erg klein.
alissachantalmoi, 19-8-2015
Huur een auto en verken zelf het eiland. Er is een heel mooi uitzichtpunt vlakbij Alcudia, Victoria genaamd. Goed te bereiken met de auto, je rijd ook nog eens langs een klein (verborgen) strandje wat heel mooi is. Alcudia zelf is ook een aanrader
Andre Cuijpers, 25-5-2015
Best rent Mallorca, word gerunt door, Cristiaan een vriendelijke jongeman die uitstapjes verkoopt en fietsen verhuurd.Ctra.Militar 245 net 100 meter van Palm Bay Club.Zeer betrouwbaar en hulpbereide man.

Diana, 10-5-2015
voor de Nederlanders boven in het restaurant werkt Patrick heb je vragen kan je bij hem terecht.
lauri, 2-1-2015
TEX MEX is een goed en lekker restaurant, je krijgt er ook veel voor weinig geld.
eiteland, 28-10-2014

Let bij het boeken vooral op wat en welk gebouw je boekt. Er zijn

grote verschillen, ook qua omgeving. Verken het eiland per huurauto. Vooral de weg van Soller naar Alcudia is aanrader.

kim amber geerts, 16-9-2014
leuk jongeren en volwassenen hotel ook heel geschikt voor kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet: