Appartement Mix BR - Bahia Real

Spanje, Mallorca, El Arenal

7.3Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Mix BR - Bahia Real voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info

13 reviews over Appartement Mix BR - Bahia Real

• 2019
    8Debbie11-01-2019

Mooie gerevenoveerde appartement, aan het strand.

Prachtig gerenoveerde appartementen, aan het strand. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar hou wel rekening met het feit dat het echt een jongeren bestemming is. Vooral in de zomer.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

7Ivon17-11-2016

groot en schoon appartement

Prima appartement met alle voorzieningen bedden, zitje, keukenblok met bestek en koelkast en ruime douche. Ligging is perfect op 5 min van het strand, de restaurants en uitgaansgelegenheden. Ruim balkon, uitzicht is wat minder maar prima. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Linda-pijnenburg19-08-2016

Leuke tijd gehad

Wij hebben via touroperator dit appartement geboekt. We kondig weinig vinden over eerdere recensies. Wanneer we daar aankwamen bleken we in het verkeerde appartement te zitten. Wij hadden betaald voor zeezicht en keken alleen uit naar andere balkons. Wanneer we dit gingen melden kregen we ter compensatie de hele week gratis WiFi + kluis . En werden we na 3 dagen overgeplaatst naar een kamer met zee zicht. De ligging is prima alleen hadden we sochtends vaak last van de zatte jongeren. Het appartement bij ons was wel erg schoon en werd iedere dag gepoetst. We kregen nieuwe handdoeken en wc papier . De poetsvrouwen waren heel erg onvriendelijk. En over het algemeen hebben we best veel last van geluidsoverlast gehad. Het appartement zag er wel goed uit en we hebben een leuke tijd gehad . Het appartement raad ik wel aan voor groep jongeren die op zuip vakantie gaan maar niet voor andere doelgroepen

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 2Lisa Waldemar04-07-2016

Nooit meer

De ligging is goed maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb een vreselijke vakantie gezet. Het personeel was zo onaardig dat mijn vriendin naar huis is gegaan. Er valt sowieso geen goed woord mee te spreken omdat het personeel amper Engels sprak. De schoonmaak was ook dramatisch omdat er poep en een slipper in het pannenkastje lag. Uit de douche kwam 1 druppel. Toen wij hierover gingen klagen, moesten we het hotel direct verlaten. De overige dagen een hele leuke vakantie gehad in hotel Don Juan. Hier waren wel hele vriendelijke en begripvolle mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Britt07-09-2015

Netjes en vriendelijk

Het personeel is erg vriendelijk, zo konden we bijvoorbeeld elke keer om handdoeken vragen wanneer we deze nodig hadden. We hadden een goeie airco in de kamer. De ballonnen zijn wel wat aan de kleine kant. Verder is het erg schoon en netjes!

Door de ligging van het hotel (dicht bij de bars en restaurants) zou ik dit hotel zeker voor jongeren adviseren!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7KL84PD01-07-2014

Prima

Prima ligging, ruim appartement. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 1Julian15-08-2013

Dit nooit meer!!

Waarschuwing aan alle mensen, op internet ziet dit wrak van een appartement er nog wel netjes uit. Maar wat een bedrog! Toen wij aankwamen bleek dat alle bedden kapot waren. Hier is niks aan gedaan door het personeel en dit werd allemaal weggelachen. 'S nachts liep er een bewaker rond in het hotel, de beste man is 4x ongevraagd gesignaleerd in onze kamer en na zijn bezoek is er steeds geld meegenomen. Hier hebben wij een melding van gemaakt bij de receptie maar zij namen dit niet serieus en dreigde met de politie. Het uitzicht was echt verschrikkelijk, we keken tegen een vieze oude betonnen muur aan. Kortom; een afrader voor iedereen!!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 1jacobjan13-08-2013

dit nooit meer

super slecht kamers vies keek vanaf het balkon tegen een muur aan geen kantine of bar zoals ze beloven er is niks heel slecht appartement

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Ingrid22-08-2010

Nette appartementen middenin centrum

Wij zijn vorige week naar Bahia Real geweest en je kunt zien dat het nog redelijk nieuw is allemaal. Het zit gelijk tegen het Nederlandse deel in El Arenal aan en de voorkant van het gebouw kijkt op de boulevard en zit boven de burgerking en de macdonalds. De ingang zit echter aan de andere kant van het gebouw, dus naar het strand is het meer dan 50 meter lopen. Wij hebben niet veel last gehad van het lawaai op straat, alleen als een paar andere mensen uit het appartementencomplex terugkwamen dan werd je daar wakker van. Het ergste vonden wij het uitzicht, want wij zaten dus niet aan de boulevardkant en dat betekende een uitzicht op de achterkant van hotel Encant. Op internet staat ook dat er om de dag wordt schoongemaakt, maar dat gebeurde bij ons één keer in de week die wij er verbleven.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 5Marc17-08-2009

Een echte afrader!

Hotel lijkt op de 'animatie' afbeelding heel wat maar vergeet niet dat het aan de strandzijde één zijde grenst aan een McDonald's en aan de andere kant aan een BurgerKing. Genoeg lawaai dus de hele nacht, ook al omdat het niet 8 minuten lopen ligt vanaf hartje Arenal, zoals beschreven, maar echt tegen alle uitgaans gelegenh. aan.

Interieur ziet er ook zeker niet uit als op foto. Wat een kale bedoeling. Een bed , tafel,3 stoelen, klein bankje en een plasma scherm. Verdre 3 borden, 3 glazen, 3 vorken, 3 messen, 3 lepels en een 8 liter pan waarin je je water mag koken voor een kop Nescafé.

Douche ziet er uit alsof die al jaren gebruikt wordt en water loopt gegarandeerd de badkamer in. Verder krijg je per persoon 1 handoek waar je maar liefst 4 dagen mee moet doen!

Als je tot rust wilt komen of wanneer je met kinderen gaat moet je hier zeker niet zijn laat staan in de maanden juni, juli en aug. gelujjig kon de hostess van Vaya ons nog om kon boeken naar een normale locatie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement Mix BR - Bahia Real info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • De staf spreektDuits, Engels

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats