Hotel Mediterranean Bay ****

Review geschreven door Harold

Nooit meer Afrader!

Harold
22-11-2015

Het eten is echt heel bizar slecht, all inclusive 100% afrader, kamers zeer gehorig, in de avonden heel druk op straat, personeel vaak zeer onvriendelijk tegen andere gasten, wij proberen contact met de personeel zoveel mogelijk te vermeiden. Om naar de strand te gaan loop je eerst een helling af en daarna moet je het omhoog lopen wat voor mensen die slecht te been zijn dus ook zeer af te raden is, Zeker geen 4 Sterren waard , Absoluut niet wij hebben 900 euro betaald in zomervakantie en zeer afrader, het enige voordeel is dat de taxi standplaats precies voor het hotel is, dat is dan ook echt het enige voordeel, Jongeren helemaal af te raden (als julie toch eigenwijs gaan doen en alsnog gaan paar tips, ik heb ze vaak zien dreigen tegen gasten dat ze hun eruit gooien dus wees verstandig en vermijd contact met het personeel, tijdens het dineren mag je geen pet op en zwembroek aan en laat het personeel niet over je heen lopen)