Hotel Mediterranean Bay ****

Review geschreven door Clementine van Dam

Dit nooit meer.

Clementine van Dam
31-8-2013

Hotel Mediterranean Bay in El Arenal is een 4 **** hotel gelegen halverwege een heuvel, is niet handig als tegen de 60 bent en hartpatient, als dit was vermeld in de reisgids hadden we niet geboekt, ligt stijf ingeklemd tussen andere gebouwen, als je bij het zwembad en de bar buiten zit, regent het zand van de uitgeslagen handdoeken van het op 2 meter afstand staand Europa hotel (3 sterren) 8 verdiepingen hoog.

All Inclusive is eigenlijk 3x per dag eten, snacks zijn niet zichtbaar, en een sangria hoort niet bij all inclusive, alle andere alcohol (wat er voor door ging)wel. De kamer (204) was erg klein, je moest altijd om elkaar heen draaien, mooie badkamer (klein), douchekop kon niet ophangen, defekt, na 5 dagen werd deze eindelijk gerepareerd, balkon lag vlak boven 2 enorme ventilators, en had uitzicht op straatje met recht t.o. een 24 uurs kebabtent en supermarkt met daarboven 5 hoog appartementen (oud bouw).Hotel met veel eigen regels, 11 dagen, 2500 euro !!!! Is het NIET WAARD.