Hotel Mediterranean Bay

Hotel Mediterranean Bay

6.5Voldoende

Spanje, Mallorca, El Arenal

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Bay voor je op een rij gezet:

• Aan zee

20 reviews over Hotel Mediterranean Bay

• 2019
    8M07-05-2019

Goed hotel

In april een paar dagen hier heen geweest. Hotel ligt mooi dicht bij het strand. Alles is wel op loopafstand, supermarkt, restaurantjes e.d. Hotel is mooi schoon en kamers zijn prima. Eten is ook prima. Genoeg keus en elke dag wisselende gerechten. Jammer was dat sommige dingen nog gesloten waren zoals het mooie zonneterras.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 5Mw.28-04-2019

Nooit meer

Wat was het gehorig de kamers! Je hoorde wat er op de kamers om je heen gebeurde. Bedden erg hard en een kussen die voor een kussen zou door moeten gaan erg plat. We hadden voor een adult only hotel gekozen voor de rust. Maar helaas adult only betekent daar feestende jongeren van 18+. Schreeuwen in het hotel en gooien met de deuren.

Eten was redelijk gevarieerd maar niet altijd even warm. Personeel was vriendelijk al zou het Engels wel beter kunnen. Ze spreken of Spaans of Duits.

Geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn, erg stijle heuvel om naar de boulevard te komen.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Henk Jan Achterberg04-09-2018

Uitstekend hotel, 4 sterren echt waard!

Uitstekend hotel, niet te dicht bij de boulevard ('s nachts rustiger), modern met schone kamer, vriendelijke bediening. Niet ver van het strand, winkeltjes dichtbij. Goed restaurant, uitstekend ontbijt. Ook prima zitgelegenheid bij het zwembad, goede bar met (alweer) vriendelijke bediening. Op de bovenste verdieping dakterras met klein zwembad, bar en eetgelegenheid; vooral 's avonds erg leuk met uitzicht op zee, het dorp en de skyline van Palma.

Alleen gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

2couple40's27-10-2016

NOISEY- RUNDOWN AREA- BUILDING WORKS !!!

To be honest we found ''nothing'' good to say about this hotel in this location.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Jan van Lagen27-05-2016

Kleinschalig fantastisch hotel

Zeer vriendelijk personeel, fantastisch gevarieerd eten met "live cooking" bij elke maaltijd; enig nadeel is dat er een relatief kleine eetzaal is, waardoor je wel eens even moet wachten. Relatief dicht bij de boulevard.

Gereisd met partner in mei 2016

• 4Harold22-11-2015

Nooit meer Afrader!

Het eten is echt heel bizar slecht, all inclusive 100% afrader, kamers zeer gehorig, in de avonden heel druk op straat, personeel vaak zeer onvriendelijk tegen andere gasten, wij proberen contact met de personeel zoveel mogelijk te vermeiden. Om naar de strand te gaan loop je eerst een helling af en daarna moet je het omhoog lopen wat voor mensen die slecht te been zijn dus ook zeer af te raden is, Zeker geen 4 Sterren waard , Absoluut niet wij hebben 900 euro betaald in zomervakantie en zeer afrader, het enige voordeel is dat de taxi standplaats precies voor het hotel is, dat is dan ook echt het enige voordeel, Jongeren helemaal af te raden (als julie toch eigenwijs gaan doen en alsnog gaan paar tips, ik heb ze vaak zien dreigen tegen gasten dat ze hun eruit gooien dus wees verstandig en vermijd contact met het personeel, tijdens het dineren mag je geen pet op en zwembroek aan en laat het personeel niet over je heen lopen)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Sara18-09-2014

Wij hadden ons er meer van voorgesteld

Mediterranean Bay zag er op de foto's veelbelovend uit, maar de service van "all-inclusive" vonden wij niet echt top. Het hotel ligt in een lange straat (steile weg). Wij waren in mei, maar er waren ontzettend veel luidruchtige jongeren. De kost lag 's ochtends soms bij op balkon. Tegenwoordig is het een "Adult-Only" hotel. Ik hoop dat het daarmee is verholpen, want wij hadden er erg last van. Ook 's nachts in het hotel. Het zwembad achter het hotel was erg koud. Je gaat liever de zee in. Het eten was veel te koud, je moest echt oppassen met wat je wou eten.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 6Hovrie08-09-2014

"Geen tweede keer"

Hotel ligt in een erg drukke straat met een oh Cherso gehalte. Kleine kamers, erg gehorig en zeer klein balkon. Groot pluspunt was dat alles erg schoon was, ook de kamer werd dagelijks grondig schoongemaakt. Het eten was ronduit slecht. Wij hadden all inclusive en het eten was elke dagkoud en weinig variatie. Service en personeel was goed.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Clementine van Dam31-08-2013

Dit nooit meer.

Hotel Mediterranean Bay in El Arenal is een 4 hotel gelegen halverwege een heuvel, is niet handig als tegen de 60 bent en hartpatient, als dit was vermeld in de reisgids hadden we niet geboekt, ligt stijf ingeklemd tussen andere gebouwen, als je bij het zwembad en de bar buiten zit, regent het zand van de uitgeslagen handdoeken van het op 2 meter afstand staand Europa hotel (3 sterren) 8 verdiepingen hoog. All Inclusive is eigenlijk 3x per dag eten, snacks zijn niet zichtbaar, en een sangria hoort niet bij all inclusive, alle andere alcohol (wat er voor door ging)wel. De kamer (204) was erg klein, je moest altijd om elkaar heen draaien, mooie badkamer (klein), douchekop kon niet ophangen, defekt, na 5 dagen werd deze eindelijk gerepareerd, balkon lag vlak boven 2 enorme ventilators, en had uitzicht op straatje met recht t.o. een 24 uurs kebabtent en supermarkt met daarboven 5 hoog appartementen (oud bouw).Hotel met veel eigen regels, 11 dagen, 2500 euro !!!! Is het NIET WAARD.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Melvin N27-08-2013

Mooi eiland, fantastisch hotel

Na vorig jaar een fantastische tijd in dit hotel te hebben gehad, besloten we dit jaar weer hetzelfde hotel te boeken. Bij aankomst herkende het personeel ons meteen en na het diner vonden we een fles champagne met een handgeschreven kaartje van de eigenaar, waarin wij werden bedankt voor ons herhaalbezoek. De rest van onze vakantie bleef de service top, het eten was (net als vorig jaar) heerlijk en de ligging (100m van het beste stukje van het strand) was perfect. Kort samengevat, een fantastisch hotel op een mooi eiland.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats