Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag14°3°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Bay voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Mediterranean Bay in het Nederlands

Uitstekend hotel, 4 sterren echt waard!

Henk Jan Achterberg,
4-9-2018

Uitstekend hotel, niet te dicht bij de boulevard ('s nachts rustiger), modern met schone kamer, vriendelijke bediening. Niet ver van het strand, winkeltjes dichtbij.

Goed restaurant, uitstekend ontbijt. Ook prima zitgelegenheid bij het zwembad, goede bar met (alweer) vriendelijke bediening.

Op de bovenste verdieping dakterras met klein zwembad, bar en eetgelegenheid; vooral 's avonds erg leuk met uitzicht op zee, het dorp en de skyline van Palma.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

NOISEY- RUNDOWN AREA- BUILDING WORKS !!!

couple40's
27-10-2016

To be honest we found ''nothing'' good to say about this hotel in this location.

Gereisd met partner in oktober 2016

Kleinschalig fantastisch hotel

Jan van Lagen
27-5-2016

Zeer vriendelijk personeel, fantastisch gevarieerd eten met "live cooking" bij elke maaltijd; enig nadeel is dat er een relatief kleine eetzaal is, waardoor je wel eens even moet wachten. Relatief dicht bij de boulevard.

Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer Afrader!

Harold
22-11-2015

Het eten is echt heel bizar slecht, all inclusive 100% afrader, kamers zeer gehorig, in de avonden heel druk op straat, personeel vaak zeer onvriendelijk tegen andere gasten, wij proberen contact met de personeel zoveel mogelijk te vermeiden. Om naar de strand te gaan loop je eerst een helling af en daarna moet je het omhoog lopen wat voor mensen die slecht te been zijn dus ook zeer af te raden is, Zeker geen 4 Sterren waard , Absoluut niet wij hebben 900 euro betaald in zomervakantie en zeer afrader, het enige voordeel is dat de taxi standplaats precies voor het hotel is, dat is dan ook echt het enige voordeel, Jongeren helemaal af te raden (als julie toch eigenwijs gaan doen en alsnog gaan paar tips, ik heb ze vaak zien dreigen tegen gasten dat ze hun eruit gooien dus wees verstandig en vermijd contact met het personeel, tijdens het dineren mag je geen pet op en zwembroek aan en laat het personeel niet over je heen lopen)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Mediterranean Bay zag er op de foto's veelbelovend uit, maar de service van "all-inclusive" vonden wij niet echt top. Het hotel ligt in een lange straat (steile weg). Wij waren in mei, maar er waren ontzettend veel luidruchtige jongeren. De kost lag 's ochtends soms bij op balkon. Tegenwoordig is het een "Adult-Only" hotel. Ik hoop dat het daarmee is verholpen, want wij hadden er erg last van. Ook 's nachts in het hotel. Het zwembad achter het hotel was erg koud. Je gaat liever de zee in. Het eten was veel te koud, je moest echt oppassen met wat je wou eten.

Gereisd met vrienden in mei 2010

"Geen tweede keer"

Hovrie
8-9-2014

Hotel ligt in een erg drukke straat met een oh Cherso gehalte. Kleine kamers, erg gehorig en zeer klein balkon. Groot pluspunt was dat alles erg schoon was, ook de kamer werd dagelijks grondig schoongemaakt. Het eten was ronduit slecht. Wij hadden all inclusive en het eten was elke dagkoud en weinig variatie. Service en personeel was goed.

Gereisd met partner in augustus 2014

Dit nooit meer.

Clementine van Dam
31-8-2013

Hotel Mediterranean Bay in El Arenal is een 4 **** hotel gelegen halverwege een heuvel, is niet handig als tegen de 60 bent en hartpatient, als dit was vermeld in de reisgids hadden we niet geboekt, ligt stijf ingeklemd tussen andere gebouwen, als je bij het zwembad en de bar buiten zit, regent het zand van de uitgeslagen handdoeken van het op 2 meter afstand staand Europa hotel (3 sterren) 8 verdiepingen hoog.

All Inclusive is eigenlijk 3x per dag eten, snacks zijn niet zichtbaar, en een sangria hoort niet bij all inclusive, alle andere alcohol (wat er voor door ging)wel. De kamer (204) was erg klein, je moest altijd om elkaar heen draaien, mooie badkamer (klein), douchekop kon niet ophangen, defekt, na 5 dagen werd deze eindelijk gerepareerd, balkon lag vlak boven 2 enorme ventilators, en had uitzicht op straatje met recht t.o. een 24 uurs kebabtent en supermarkt met daarboven 5 hoog appartementen (oud bouw).Hotel met veel eigen regels, 11 dagen, 2500 euro !!!! Is het NIET WAARD.

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi eiland, fantastisch hotel

Melvin N
27-8-2013

Na vorig jaar een fantastische tijd in dit hotel te hebben gehad, besloten we dit jaar weer hetzelfde hotel te boeken. Bij aankomst herkende het personeel ons meteen en na het diner vonden we een fles champagne met een handgeschreven kaartje van de eigenaar, waarin wij werden bedankt voor ons herhaalbezoek. De rest van onze vakantie bleef de service top, het eten was (net als vorig jaar) heerlijk en de ligging (100m van het beste stukje van het strand) was perfect. Kort samengevat, een fantastisch hotel op een mooi eiland.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Tophotel!

M. Nalbach
27-8-2013

Na hier vorig jaar een goede tijd te hebben gehad, besloten we dit jaar weer dit hotel te boeken. Bij aankomst werden we direct herkent en 's avonds vonden we een fles champagne met een kaartje waarin door de manager werd bedankt voor ons herhaalbezoek. De service bleef de rest van ons verblijf fantastisch, het eten was heerlijk en de ligging (100m van het beste deel van het strand) was perfect. Kort samengevat, een tophotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

geweldig goed en zou er zekers terug willen

h. zielman
27-8-2013

het is een goed hotel met mooie kamers vriendelijk personeel.. moment van aankomst is de eerste indruk gewoon schoon en goed.. eten doen ze hun uiterste best om het iedereen na de zin te maken er is keuze genoeg

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Bay in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.