Hotel Marina Playa de Palma

Hotel Marina Playa de Palma
8,2

12 tips over Hotel Marina Playa de Palma

Krista, 6-6-2015
Bij TexMex of El Bistro kun je heerlijk eten, erg vriendelijk personeel en je hebt je eten snel op tafel
A, 21-10-2014
Boek een kamer met uitzicht op zee.
Anita, 17-10-2014
Bushalte vlak voor de deur. Ga met de bus naar Palma en eventueel daar vandaan met de bus naar bijvoorbeeld het noorden om nog meer van Mallorca te zien!

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Playa de Palma voor je op een rij gezet:

Petra Runge, 7-9-2014
Eten bij de Tex Mexx is een aanrader.
Larissa, 5-8-2014
Wij hebben met Sunweb geboekt en die zijn ook op Mallorca aanwezig waardoor je altijd met vragen naar hun toe kunt gaan, maar ook leuke activiteiten bij hun kan boeken!
Eline, 19-11-2013
Ga eten buiten de deur, aan de boulevard zitten meerdere lekkere en goedkope restaurantjes.

Ronald & Briggitte, 10-10-2013
Kamers met zeezicht zijn ideaal gelegen qua uitzicht, in hoogseizoen hebben deze kamers het nadeel van geluidsoverlast van voorbijgangers tot 's nachts laat. In voor of naseizoen heb je daar minder last van.
Laura, 29-9-2013
Aanrader* voor de liefhebbers van van paella raad ik aan om zeker n x te gaan eten bij het hotel
P.Pol, 22-9-2013
Voor stelletjes en gezinnen: ga naar Sóller, Alcudia, Pollenca, westkust of zuidoosten. Veel mooier dan El Arenal en toeristisch genoeg.
sandra van dijk, 28-8-2012
ga hierheen :D !!!! er is bij de haven ( klein stukje lopen) een tapasrestaurantje. verder zijn er op de boulevard erg lekkere pizzaria's maar ook hollandsje restaurantjes. Bij hoek van holland vind je de lekkerste sangria. Verder zijn de heeren van amstel en de beachclub de leukste uitgaansgelegenheden. Wij zijn ook nog een dagje naar palma ( de hoofdstad) geweest en het waterpark in arenal. Beide uitstapjes waren erg leuk. met de bus zit je er zo en dat is niet duur ( max 1,50 euro)