Hotel Luna Park - Tropikal Park

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag30°17°
Hotel Luna Park - Tropikal Park
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

464 reviews over Hotel Luna Park - Tropikal Park in het Nederlands

Met vrienden

Nooit meer!!

Ontevreden Vakantieganger
26-10-2016

Eten slecht, koud.

Mensen erg onvriendelijk.

kamers. slecht. je kan nog niet eens fatsoenlijk naar toilet. erg krap allemaal

Overal schimmel in de kamers en douche.

Hotel is voor volwassenen vanaf 16 jaar, nou als je ouder bent en slecht te been. Moet je er ook zeker niet heen gaan. Ligt op een steile berg

En als je paspoort niet inlevert dan krijg je ook geen kamer, op zich niet verkeerd. maar dat je paspoort dan in een oude schoenendoos beland waar iedereen bij kan vond ik toch wel schandalig.

Zwembad lijkt mooier op de foto dan het is. veelste klein, voor 400 mensen.

Kort maar krachtig

Geen aanrader!

Nooit meer naar luna park

Cynthia
18-9-2016

Ik en me partner zijn 11 dagen naar mallorca luna park gegaan. All inclusive. als je het eten alleen al zag kreeg je spontaan geen honger zoals bijv. Een grijze kippepoot. Toen we toch iets ginge eten was alles ijs en ijskoud en de toetjes gewoon warm, het ontbijt leek wel of al het brood al 1 week er lag zo droog. We zijn gewoon verplicht geweest ergens buiten het hotel te gaan eten als we niet ziek wilde worden.

Ook het drinken krijg je in papieren bekers en is spa rood met cola siroop bijv. De echte merken alcohol stonden in een rek maar zodra ze het ginge inschenken kreeg je gewoon een goedkoop merk wat niet te drinken was.

Ik weet dit is een hotel waar veel jongeren komt, maar ik heb wel betere jongeren hotels gezien wat waard is voor je geld en fatsoendelijk eten/drinke krijgt.

We zijn nu 4 weken terug en toevallig is gister op tv bij red mijn vakantie luna park aanbod gekomen om het vieze eten.

het eten was uitstekend veel variatie mooie zwembaden nette kamers.omgeving voor oudere mensen te stijl

Mallorca was meer dan Prachtig

Tjitske
14-9-2016

Wat ik wel goed vond :

*De Omgeving is prachtig,

*Je bent snel beneden de bult af

*Dan heb je de haven al en meteen een prachtig zandstrand,

volgens mij heeft Luna wel één van de mooiste zandstranden

*Je hebt beneden meteen een boulevard van 7 km

*De mensen van de boulevard waren zeker niet opdringerig erg prettig

*Het treintje dacht eerst daar gaan we niet in maar daar kan je opstappen voor 4,50 en laat je echt de hele boulevard zien vond het echt leuk. Je mag ook 1 x uitstappen en voor niets er weer in binnen het uur en brengt je weer terug waar je weer wilt uitstappen.

*Palma in te gaan een aanrader en bij de kathedraal steek je over en neem je een rondvaart op de zee van een uur voor 12,50 was ook schitterend

*Elke dag kwamen er wel nieuwe schone handdoeken

*Drank daar wisten de bar mensen wel raad mee en hmmm de rum was iedere dag steeds een beetje meer haha

Onze mening is je bent met samen op vakantie je zoekt één van de goedkopere vakantie,s op dan kan je ook niet de hoofdprijs verlangen. Maar eerlijk is eerlijk

hieronder wel wat min puntjes

*Ga hier niet heen met kleine kinderen

*lawaai best wel en wat van ons betreft mogen ze wel wat harder optreden tegen de lui die denken dat het hotel en zwembad van hun is

*Eten wij zijn dan ook weer van die kniepers je hebt al All inclusive vakantie en vind het zonde om buiten de deur te eten je maakt sowieso al meer op de je wilt en dan buiten de deur eten vonden wij dan ook erg jammer, maar het eten was dit onze slechtste hotel aller tijden.

*bedden zijn elke dag strak opgemaakt maar dat leek zo met je hand kan je de lakens heel mooi recht strijken, en lijkt het heel wat.

Bedden sliepen dan wel lekker .

*badkamer was wel droevig de zeep lag er 4 dagen van de vorige mensen en heb 3 x een melding moeten maken oud en is echt aan renovatie toe. Een bad hoort te glimmen en glad te zijn er zat geen glad laagje meer in en zat met mijn gat op een ruwe bad

*zwembad ergernis smorgens om 10 uur gaat die open en moet je geluk hebben wil je nog een handdoek kwijt. via de andere kant kan je er schijnbaar in en was om 10 uur grotendeels het zwembad al bezet.

*bij het zwembad kan je de snacks : broodje hotdog en of een koude tosti ophalen

*Bier in het hotel was vonden wij niet te drinken meer water dan bier en gingen over naar de rum die uitstekend was .

Personeel Matig

*Wat men weet op Mallorca het was flink lopen klimmen kan ik wel zeggen om terug te komen een hel eigenlijk en hebben stiekem regelmatig een taxi gepakt, je benen en heupen men die deden zeer van het klimmen de heuvel bult op weer terug naar Luna je hotel

Kortom ondanks alle punten die ik wel beschreven heb hebben wij een op en top vakantie gehad en hebben zelf de instelling je komt er alleen om te eten en te slapen en de rest was meer dan geweldig.

Geen hotel die ik nog eens weer zal nemen maar Mallorca kom ik zeker weer.

Heerlijke vakantie

Celine1965
6-9-2016

Is wel een zgn jongerenhotel. Wij vonden dat juist fijn, maar kan me voorstellen dat oudere mensen of juist jonge gezinnen zich hier niet thuis voelen. Ook de heuvels die je op en af moet lopen voor het centrum en het strand zijn voor veel mensen waarschijnlijk niet fijn. Strand en zee zijn geweldig. Je kan ontzettend ver lopen zonder dat het te diep wordt. Hotel zelf netjes en goed. Niet teveel verwachten dan heb je een geweldige vakantie ;-)

Goed: vlees werd ter plekke gebakken, elke dag ander vlees of vis

Simpel eetbuffet maar veilig bereid, niet ziek geworden

Schone kamers

Geluid na 12 uur verboden

2 zwembaden

Ruime tijd eetbuffet

Geen rugpijn na week slapen op de bedden

Minder fijn: weinig keus eetbuffet

Na 11 uur in de avond geen eten of drinken meer inclusief

Ligging: op de heuvel

Kamers niet geluidsdicht

Geen openbare wifi, 24 euro per week voor wifi in het hele hotel, helaas is de verbinding slecht

Alleen maar jongeren in het hotel maar dit was onze bedoeling.

Gezellig, maar erg gehorig!

Lejla
31-8-2016

Het is een echt jongeren hotel. Heel gehorige kamers, waardoor slapen niet echt lukt. Voor jongeren is het erg leuk, omdat je lekker je gang kan gaan. De animatie in het hotel is top. Er worden leuke spellen georganiseerd door de animator waardoor de mensen in het hotel met elkaar in gesprek raken en samen een leuke vakantie kunnen hebben.

De ligging is niet te doen voor mensen die slecht ter been zijn, namelijk je moet een flinke berg op. Het is wel dichtbij het strand en het centrum. Voor mij was de ligging goed.

De service vond ik goed. De kamers wel wat gedateerd, maar bij ons een goede kamer en goed schoongemaakt. Wel erg harde en korte bedden. Ook de mensen van de receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Het eten is drie keer niets! Wij hebben maar 1 x avond eten gehad en waren er meteen ziek van! Alles is koud en smaakt nergens naar. Wij hebben onze gehele vakantie buiten de deur gegeten.

Uiteindelijk hebben wij er wel een heel gezellige en leuke vakantie gehad!

Vreselijk!

Vincent
18-8-2016

Om te beginnen kregen we bij het inchecken al een kamer die was vergeven.

Vervolgens kregen we een andere kamer. In deze kamer kon je de balkondeur niet afsluiten, de douchekop houder was kapot, waardoor de sproeier steeds naar beneden op je hoofd viel, er zat een raam op de badkamer dit viel steeds naar beneden wanneer je de kamerdeur normaal dicht deed, er miste een kastdeur, bad was smerig overal haren, tandpasta en shampoo vlekken van de vorige bewoners.En van de housekeeping krijg je geen schone, maar bebloede handdoeken.

Na ons 3x beklaagt te hebben bij de receptie en de reisleiding kregen we pas een andere kamer.

Deze kamer was nog verschrikkelijker dan de kamer die we hadden.

We liepen het balkon op en het eerste wat je zag waren gasten die naar beneden aan het PISSEN waren. Het dak lag vol bezaaid met pizzadozen, bekertjes, sigaretten rotzooi en noem de puin maar op. Tevens was er ook een stuk van het dak ingestort. De kamers naast je kon je precies horen wat er gebeurde. En op het douchegordijn zaten allemaal bloedvlekken.

In de liften was geen of nauwelijks verlichting. Deze zijn 2 dagen lang donker geweest, de bedrading hing los in de liften, tevens als in de lobby. Inprincipe kon je door de bedrading geëlektrocuteerd worden.

Het eten is VERSCHRIKKELIJK. Dit geef je een varken nog niet te eten.

Het eten was smerig en elke dag opnieuw koud.

De ligging is niet perfect, je zit helemaal in een uithoek weggestopt van El Arenal. Tegen een heuvel aan.

Om je heen zie je alleen maar dronken en lastige mensen lopen.

Zoek je een vakantie om lekker uit te rusten en te genieten raden wij je deze plaats en zeker het hotel ten strengste af!!!!!

Geen aanrader

Everaart
15-8-2016

de kamers waren redelijk, wel gedateerd maar redelijk (kort) bed, balkon en een kleine badkamer en met maar 2 stopcontacten. De afstand naar het strand was goed te lopen, 5 a 10 minuten.

Het eten en de service waren echt gewoon slecht. Eten was koud, smaakloos en vaak heel klef en zacht. Of juist heel taai. Ook 's avonds in het bar gedeelte vaak personeel te weinig dat je vaak lang op je drankje moest wachten. Hier ook weer weinig tafels (buiten) om lekker te kunnen zitten.

Het zwembad veel te klein voor het grote hotel complex, wel schoon maar sloot 's avonds al om 18 uur.

prima hotel

cem
7-8-2016

Wij zijn hier geweest met twee "kinderen "van 13 en 16.

De eerste kamers die we toegewezen kregen met inpandig balkon hebben wij niet geaccepteerd.

Dit werd direct de volgende ochtend opgelost .Wij hadden toen prima kamers in het andere gebouw met prachtig uitzicht op zwembad en zee.

Eten is prima maar iedere dag hetzelfde.Jammer dat alle drank in kartonnen pepsi bekers wordt geserveerd.Veel jeugd waardoor het snachts wat rumoerig kan.zijn maar dat weet je van te voren.Zeer vriendelijk personeel.Slecht entertainment.DJ bij het zwembad niet gezien.....Er was wel muziek.

Ligging prima.Op loopsfatand van het strand en winkels.

Prijs/kwaliteit was gewoon goed.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Park - Tropikal Park in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Park - Tropikal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.