Hotel Luna Park - Tropikal Park

Hotel Luna Park - Tropikal Park
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Luna Park - Tropikal Park in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Simpel, schoon en prima bereid eten

Lis
5-9-2016

Goed: vlees werd ter plekke gebakken, elke dag ander vlees of vis

Simpel eetbuffet maar veilig bereid, niet ziek geworden

Schone kamers

Geluid na 12 uur verboden

2 zwembaden

Ruime tijd eetbuffet

Geen rugpijn na week slapen op de bedden

Minder fijn: weinig keus eetbuffet

Na 11 uur in de avond geen eten of drinken meer inclusief

Ligging: op de heuvel

Kamers niet geluidsdicht

Geen openbare wifi, 24 euro per week voor wifi in het hele hotel, helaas is de verbinding slecht

Alleen maar jongeren in het hotel maar dit was onze bedoeling.

Gezellig, maar erg gehorig!

Lejla
31-8-2016

Het is een echt jongeren hotel. Heel gehorige kamers, waardoor slapen niet echt lukt. Voor jongeren is het erg leuk, omdat je lekker je gang kan gaan. De animatie in het hotel is top. Er worden leuke spellen georganiseerd door de animator waardoor de mensen in het hotel met elkaar in gesprek raken en samen een leuke vakantie kunnen hebben.

De ligging is niet te doen voor mensen die slecht ter been zijn, namelijk je moet een flinke berg op. Het is wel dichtbij het strand en het centrum. Voor mij was de ligging goed.

De service vond ik goed. De kamers wel wat gedateerd, maar bij ons een goede kamer en goed schoongemaakt. Wel erg harde en korte bedden. Ook de mensen van de receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Het eten is drie keer niets! Wij hebben maar 1 x avond eten gehad en waren er meteen ziek van! Alles is koud en smaakt nergens naar. Wij hebben onze gehele vakantie buiten de deur gegeten.

Uiteindelijk hebben wij er wel een heel gezellige en leuke vakantie gehad!

Vreselijk!

Vincent
18-8-2016

Om te beginnen kregen we bij het inchecken al een kamer die was vergeven.

Vervolgens kregen we een andere kamer. In deze kamer kon je de balkondeur niet afsluiten, de douchekop houder was kapot, waardoor de sproeier steeds naar beneden op je hoofd viel, er zat een raam op de badkamer dit viel steeds naar beneden wanneer je de kamerdeur normaal dicht deed, er miste een kastdeur, bad was smerig overal haren, tandpasta en shampoo vlekken van de vorige bewoners.En van de housekeeping krijg je geen schone, maar bebloede handdoeken.

Na ons 3x beklaagt te hebben bij de receptie en de reisleiding kregen we pas een andere kamer.

Deze kamer was nog verschrikkelijker dan de kamer die we hadden.

We liepen het balkon op en het eerste wat je zag waren gasten die naar beneden aan het PISSEN waren. Het dak lag vol bezaaid met pizzadozen, bekertjes, sigaretten rotzooi en noem de puin maar op. Tevens was er ook een stuk van het dak ingestort. De kamers naast je kon je precies horen wat er gebeurde. En op het douchegordijn zaten allemaal bloedvlekken.

In de liften was geen of nauwelijks verlichting. Deze zijn 2 dagen lang donker geweest, de bedrading hing los in de liften, tevens als in de lobby. Inprincipe kon je door de bedrading geëlektrocuteerd worden.

Het eten is VERSCHRIKKELIJK. Dit geef je een varken nog niet te eten.

Het eten was smerig en elke dag opnieuw koud.

De ligging is niet perfect, je zit helemaal in een uithoek weggestopt van El Arenal. Tegen een heuvel aan.

Om je heen zie je alleen maar dronken en lastige mensen lopen.

Zoek je een vakantie om lekker uit te rusten en te genieten raden wij je deze plaats en zeker het hotel ten strengste af!!!!!

Geen aanrader

Everaart
15-8-2016

de kamers waren redelijk, wel gedateerd maar redelijk (kort) bed, balkon en een kleine badkamer en met maar 2 stopcontacten. De afstand naar het strand was goed te lopen, 5 a 10 minuten.

Het eten en de service waren echt gewoon slecht. Eten was koud, smaakloos en vaak heel klef en zacht. Of juist heel taai. Ook 's avonds in het bar gedeelte vaak personeel te weinig dat je vaak lang op je drankje moest wachten. Hier ook weer weinig tafels (buiten) om lekker te kunnen zitten.

Het zwembad veel te klein voor het grote hotel complex, wel schoon maar sloot 's avonds al om 18 uur.

prima hotel

cem
7-8-2016

Wij zijn hier geweest met twee "kinderen "van 13 en 16.

De eerste kamers die we toegewezen kregen met inpandig balkon hebben wij niet geaccepteerd.

Dit werd direct de volgende ochtend opgelost .Wij hadden toen prima kamers in het andere gebouw met prachtig uitzicht op zwembad en zee.

Eten is prima maar iedere dag hetzelfde.Jammer dat alle drank in kartonnen pepsi bekers wordt geserveerd.Veel jeugd waardoor het snachts wat rumoerig kan.zijn maar dat weet je van te voren.Zeer vriendelijk personeel.Slecht entertainment.DJ bij het zwembad niet gezien.....Er was wel muziek.

Ligging prima.Op loopsfatand van het strand en winkels.

Prijs/kwaliteit was gewoon goed.

Dit nooit meer

Kelsey
4-8-2016

Ga hier niet heen!!! Het was verschrikkelijk slecht! We zijn hier met een groep meiden geweest. We kwamen rond 10 uur smorgens aan en mochten pas rond 2 uur de hotelkamer op. Het personeel was erg onvriendelijk. Oudere mensen mochten wel 2 bekers drinken, de jeugd maar 1. Als we smiddags wilden gaan eten dan zorgden we dat we netjes opdroogden en aankleedden voor we gingen, maar we werden zonder pardon de eetzaal uitgezet omdat we nog 'nat' waren. Oudere dames in een gehaakt jurkje waar je dwars doorheen keek mochten wel naar binnen. Verder waren er te weinig bedden bij het zwembad. Als je niet rond half 10 in de rij ging staan dan had je geen bedje! Ook was het eten erg slecht! Het was koud, vet en niet gaar. Al met al was het een enorm slecht hotel!

Druk maar gezellig

petra
26-6-2016

prijs kwaliteit verhouding is prima. Wel druk en aan rand van centrum El Arenal.

Prima hotel voor jongeren

Lotte Visser
16-6-2016

Het hotel heeft een goede prijs en je komt niks te kort. Luxe is er niet, maar dat moet je ook niet verwachten. Kamers waren schoon en werden elke dag schoongemaakt. Personeel heeft ons vriendelijk geholpen. Nergens problemen mee gehad deze vakantie. Het enige nadeel vond ik de ligging. Het is op een best hoge heuvel. Ook vonden wij het Duitse uitgaansgebied een stuk gezelliger dan het Nederlandse. Wij gingen in juni dus toen was het Nederlandse gebeid nog rustig. Het Duitse uitgaansgebied was ongeveer 2 km lopen en het Nederlandse uitgaansgebied was dichterbij. Een tip: kijk vooraf goed naar de ligging van clubs zoals Bierkönig en Megapark (de grootste clubs) en gebruik dat om een goed hotel te vinden! Het hotel zelf was verder prima.

goede prijs-kwaliteit verhouding

Evelien
14-6-2016

Met een groepje meiden zijn wij hier begin juni geweest. Het hotel wordt goed schoongemaakt, er ligt nergens troep en we kregen dagelijks schone handdoeken. De kamer was niet groot, zeker niet als je een 3pers had, maar wel schoon en elke kamer heeft een balkon (wel soms bagger uitzicht). Personeel is heel vriendelijk, spreekt veel talen en is bereid je te helpen. Klein zwembad met weinig ligstoelen. Het eten is 'waar je voor hebt betaald'. Het was oké, maar daar is het mee gezegd. Het was vaak lauw, soms niet helemaal gaar. Wel afwisselend en veel keuze. Afstand tot de zee is goed Alleen Geen licht hellende weg! Het was een flinke heuvel waar we elke dag af moesten lopen. Voor wat we betaald hebben, hebben wij een prima hotel met prima verzorging gehad.

nooit meer

Nancy
13-5-2016

Toen wij aankwamen in het hotel, was al meteen duidelijk hoe onvriendelijk het personeel is.. We kwamen pas rond 12 uur 's nachts aan en waren natuurlijk ook moe na al dat reizen, maar ze verwelkomen je ook niet vriendelijk en toen ze om onze legitimatie vraagde, gooiden ze deze gewoon in een bak met andere pasjes. Toen wij vroegen wat daar de bedoeling van was, was het enige antwoord ''police''. Wij zijn de ochtend daarna meteen deze weer gaan ophalen. Eenmaal op de kamer was het niet veel beter, het leek alsof er helemaal niet was schoongemaakt. Goed, wij nog een dag gewacht, maar toen was er weer niks veranderd. Toen naar de receptie gegaan en dit voorgelegd en de kamer zou z.s.m. gepoetst worden. Na een week steeds klagen bij de receptie hierover werd dit nog niet gedaan en was ik het helemaal beu. We hadden ook gewoon mierennesten op het balkon en de kamer. Ben dus met foto's gegaan en toen gelukkig nieuwe kamer gekregen die wel schoon was. Ze hebben 2 gebouwen en het leek alsof ze een gebouw wel goed verzorgde en het andere lieten voor wat het was. 2 meisjes die ook Nederlands waren en in het hotel zaten, hadden ook al geklaagd over hun kamer, die in hetzelfde gebouw was als onze. Het eten was vaak koud en de ventilators in de eetzaal werden niet schoongemaakt: hier zat allemaal stof vanaf te waaien terwijl je zat te eten. Niet bepaald smakelijk.... De animatie is niks aan. Ze staan 9 van de 10 keer met papegaaien en slangen buiten. Een keer zijn strippers gekomen in het hotel, hier was ook niks aan. De ligging is wel goed voor naar het centrum te gaan, maar dit is ook alles. Wij zijn al vaker naar 3 sterren hotels geweest die echt super waren, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt en vinden dit dus geen 3 sterren waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Park - Tropikal Park in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Park - Tropikal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luna Park - Tropikal Park scoort een 5.6 uit 10 op basis van 509 reviews.