Hotel Luna Park - Tropikal Park

Hotel Luna Park - Tropikal Park
5,6

13 tips over Hotel Luna Park - Tropikal Park

Marco, 13-1-2015
Als je dan toch op Mallorca bent, ga een dagje naar Palma en naar het waterpark (vlak bij het hotel).
marielle, 21-9-2014
het word tijd dat de kamers eens opgeknapt worden en ook de badkamer en dat je een beker neer kan zetten voor je tandenborstel in te doen en op het balkon een extra stoel en tafeltje neerzetten ,dit is echt geen 3 sterren waard.
Ellis, 29-8-2014

Er is een drukker strand, waar ook veel verkopers zijn. Er is (de andere kant op) een veel rustiger strand (10 min lopen).

Er zijn in de buurt veel mooie stranden te vinden. Leuk om met scooter een stuk langs de kust te rijden.

Dichtbij Aquapark.

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

Robertosjiketi, 16-8-2014

Probeer eens een dagje strand bij can de pastilla, voor 1,50 bij strandhuis 1 net op de hoek van de mac kan bus 25 worden gepakt naar het aquarium. Daar uitstappen en naar het strand. Mooi strand, lekker rustig en genieten. Voor hetzelfde geld zit je tevens in Palma met dezelfde bus. Het is de moeite waard om even te kijken aan het eind van de middag 15:00 heen.

De jeepsafari (montana) is ook de moeite waard, deze kan je in de avond doen en zelf rijden offroad door de bergen.

JL, 1-7-2014

Tips:

Het strand wordt een beetje verpest door de verkopers (fruit, drank, massage's, zonnebrillen), rustig zonnen is er niet bij (vonden wij althans). Loop eens over de Passeig AlfonsXIII en zoek daar tussen de rotsen een rustig plekje op om te zonnen en te zwemmen in de prachtige zee.

Het eiland verkennen met een quad is heel leuk om te doen en de hoofdstad Palma de Mallorca is zeker een bezoekje waard. Het openbaar vervoer (bus) is goed en duidelijk geregeld overal.

Jamie, 13-5-2014

All inclusieve en wil je niet allemaal 1 glas drinken mee nemen maar voor een paar personen gooi 10 cent in de fooien pot en ze doen niet moeilijk..

Internetten kun je tegenover het hotel bij een cafeetje!

Brenda, 20-9-2013
leuke clubs dicht bij het hotel zijn discotheek veronica,shooters,beachhouse, 538, ect. genoeg clubs en kroegen op loopafstand aan de gezellige boulevard.
Rosalie, 24-7-2013

In de straat richting het hotel zit een klein excursie winkeltje, hier heb je een boottrip die de hele dag duurt en een echte aanrader is. Ook restaurant Del Sol aan de playa is een echte aanrader, hier heb je heel veel eten voor een klein beetje geld en wat uiteraard beter eten is als in het hotel.

Daarbij zit Aqualand maar op 5 minuten lopen van het hotel

Daarbij zit er voor Nederlandse gasten ook veel Nederlandse bars. Een aanrader is de Bier-express

devon-1987, 8-6-2013
leuke strand Aquapark heel dicht bij en veel mogelijkheid om leuke dingen te doen
Esther Luchies, 9-9-2012

Tip: Ga hier niet met kinderen heen. Het stikt van de jongeren. Het wordt niet voor niets een 'partyeiland' genoemd!

En zorg goed op je spulletjes bij het strand, er wordt enorm veel 'gerold'. Ga dus niet samen de zee in als je met z'n tweeén bent! Want dan ben je je spulletjes kwijt. Leg de spulletjes tussen jullie in en er is niets aan de hand. Het strand is trouwens héérlijk!!

Nog iets; je kunt er hardstikke goed stappen!!!