Hotel Luna Park - Tropikal Park ***

Review geschreven door B. Smit

Een unieke ervaring

B. Smit,
17-6-2018

Bij aankomst geeft het complex nog een aardig indruk. Dan kom je er snel achter dat het een levendige entourage is. Klokje rond is er wel wat te beleven. De Duitsers zien het hotel als een Megapark dependance . Verdwaalde lege biervaten in de lift. Plastic stoeltjes werpen als midnachts entertainment programma. Dat het zwembad niet geel maar nog blauw kleurt mag een wonder heten. De buffetten zagen er ogenschijnlijk goed uit. We hebben het 1x voor de lol gedaan. 1x inderdaad. Gelukkig wel genoeg mayonaise pompen dat compenseert. Het snauwende en chagrijnige personeel verdient een 10! dat deze mensen dit vol weten te houden. De ligging is niet ideaal, 10 minuten lopen eer je bij het begin van de boulevard bent. In een steile omgeving op je slippertjes de hele dag, ga er maar aan staan. Nee, wij weten het zeker, We komen hier zeker een keer terug*Malle2018* Ga alsjeblieft niet met kinderen hier naar toe : )