Hotel Luna Park - Tropikal Park

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag23°13°
Hotel Luna Park - Tropikal Park
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

467 reviews over Hotel Luna Park - Tropikal Park in het Nederlands

Herhaling vatbaar

Gradus rolloos
24-10-2018

Super hotel

Netjes en overzichtelijk

Vriendelijk

Kom zeker nog eens teeug

Ton
13-10-2018

Leuk hotel alleeen de ligging was wat minder

Het hotel vond ik wel ok. Elke dag schone handdoeken, badkamer werd schoongemaakt en bed opgemaakt.

Jammer dat de bar al om 23.00 sluit.

Eten was wel ok. Het was een buffet dat redelijk wisselde maar voor echt lekker eten moet je toch naar de boulevard.

De drankjes en dus ook het bier werd in kartonnen bekertjes geserveerd dat was jammer.

Voor echte sterke drank moest je een paar euro bijbetalen. Anders kreeg je een lokaal aftreksel.

Hannah
12-9-2018

Dat het een jongeren hotel is met veel herrie en je moet goed ter been zijn want erg heuvelachtig

Het hotel was schoon vriendelijke mensen het eten redelijk alleen de liften doodt eng heel klein en enge geluiden alleen jammer voor inclusif dat er bij het zwembad weinig keuze was voor eten en wat er was was niet lekker je moet goed terbeen zijn voor dit hotel je moet vrij stijl naar beneden naar de zee en boulevaar en ook natuurlijk weer omhoog 😉verder een fijne vakantie gehadt

Herhaling vatbaar

Marietje
11-8-2018

Was een jongeren hotel . Maar Was super netjes ..eten en drinken niks op aan te merken ,alleen uit papieren bekers

Echt een hotel voor jongeren

Marjolein
11-8-2018

Dit is een hotel voor jongeren die komen voor de 3 Z's Zon, Zee en Zuipen. Ik heb geen enkele nacht doorgeslapen, want elk uur komt er wel een dronken groep thuis en je hoort alles zo dun zijn de muren.

Het eten is middelmatig. Er is wel bij elke maaltijd een saladebar gelukkig. Wat betreft alcohol doen ze het goed. Je kan cocktails bestellen en die kunnen aardig sterk zijn.

Er zijn niet genoeg bedjes voor het aantal kamers bij de zwembaden en echt ruimte voor zwemmen is er niet, omdat ze zo vol zijn. Ook wordt er gewoon met een bal gegooid in het zwembad ondanks dat dit niet mag. Het personeel zegt er niks van.

De kamer was prima, maar de wifi werkt daar niet. De wifi is sowieso superslecht dus ik zou niet aanraden er voor te betalen.

Prima hotel, niet teveel verwachten.

Mike1994
6-8-2018

Heb van tevoren veel slechte reacties gelezen, maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. Kamer is prima, aircondition werkt, iedere dag nieuwe handdoeken. Barpersoneel is vriendelijk en geeft af en toe wel meerdere drankjes mee. Bij het zwembad is een bar en je kan er griet, hotdog, hamburger en een tosti halen. Enige nadelen zijn de liggen als je van uitgaan houdt, want de clubs zijn wel minimaal 20 minuten lopen en je moet een berg op en af. Kan dus beter een taxi pakken voor 8 euro. Ander nadeel is het buffet, meeste dingen zijn lauw en ben ook echt 1 dag ziek geweest.

Eten is niet te doen

Joris
10-7-2018

Eten is echt heel vies. Je moet telkens de berg oplopen en de service is heel slecht. Geen aanrader ook niet voor jongeren.

Pizzeria Coyote is goed.

Misselijkmakend

Joost
10-7-2018

Hele slechte service. Kapotte matrassen, je hoeft niet voor nieuwe te vragen want ze willen je toch niet helpen. Ze beloven je van alles maar niemand die komt. Eten is heel slecht je kunt beter buiten de deur gaan eten is veel voordeliger dan dat je de hele vakantie verpest door ziek te zijn.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Park - Tropikal Park in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Park - Tropikal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.