Hotel Luna Park - Tropikal Park

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag29°20°
Hotel Luna Park - Tropikal Park
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

464 reviews over Hotel Luna Park - Tropikal Park in het Nederlands

Met vrienden

Hannah
12-9-2018

Dat het een jongeren hotel is met veel herrie en je moet goed ter been zijn want erg heuvelachtig

Het hotel was schoon vriendelijke mensen het eten redelijk alleen de liften doodt eng heel klein en enge geluiden alleen jammer voor inclusif dat er bij het zwembad weinig keuze was voor eten en wat er was was niet lekker je moet goed terbeen zijn voor dit hotel je moet vrij stijl naar beneden naar de zee en boulevaar en ook natuurlijk weer omhoog 😉verder een fijne vakantie gehadt

Herhaling vatbaar

Marietje
11-8-2018

Was een jongeren hotel . Maar Was super netjes ..eten en drinken niks op aan te merken ,alleen uit papieren bekers

Floow Travel

Echt een hotel voor jongeren

Marjolein
11-8-2018

Dit is een hotel voor jongeren die komen voor de 3 Z's Zon, Zee en Zuipen. Ik heb geen enkele nacht doorgeslapen, want elk uur komt er wel een dronken groep thuis en je hoort alles zo dun zijn de muren.

Het eten is middelmatig. Er is wel bij elke maaltijd een saladebar gelukkig. Wat betreft alcohol doen ze het goed. Je kan cocktails bestellen en die kunnen aardig sterk zijn.

Er zijn niet genoeg bedjes voor het aantal kamers bij de zwembaden en echt ruimte voor zwemmen is er niet, omdat ze zo vol zijn. Ook wordt er gewoon met een bal gegooid in het zwembad ondanks dat dit niet mag. Het personeel zegt er niks van.

De kamer was prima, maar de wifi werkt daar niet. De wifi is sowieso superslecht dus ik zou niet aanraden er voor te betalen.

Prima hotel, niet teveel verwachten.

Mike1994
6-8-2018

Heb van tevoren veel slechte reacties gelezen, maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. Kamer is prima, aircondition werkt, iedere dag nieuwe handdoeken. Barpersoneel is vriendelijk en geeft af en toe wel meerdere drankjes mee. Bij het zwembad is een bar en je kan er griet, hotdog, hamburger en een tosti halen. Enige nadelen zijn de liggen als je van uitgaan houdt, want de clubs zijn wel minimaal 20 minuten lopen en je moet een berg op en af. Kan dus beter een taxi pakken voor 8 euro. Ander nadeel is het buffet, meeste dingen zijn lauw en ben ook echt 1 dag ziek geweest.

Eten is niet te doen

Joris
10-7-2018

Eten is echt heel vies. Je moet telkens de berg oplopen en de service is heel slecht. Geen aanrader ook niet voor jongeren.

Pizzeria Coyote is goed.

Misselijkmakend

Joost
10-7-2018

Hele slechte service. Kapotte matrassen, je hoeft niet voor nieuwe te vragen want ze willen je toch niet helpen. Ze beloven je van alles maar niemand die komt. Eten is heel slecht je kunt beter buiten de deur gaan eten is veel voordeliger dan dat je de hele vakantie verpest door ziek te zijn.

Een unieke ervaring

B. Smit
17-6-2018

Bij aankomst geeft het complex nog een aardig indruk. Dan kom je er snel achter dat het een levendige entourage is. Klokje rond is er wel wat te beleven. De Duitsers zien het hotel als een Megapark dependance . Verdwaalde lege biervaten in de lift. Plastic stoeltjes werpen als midnachts entertainment programma. Dat het zwembad niet geel maar nog blauw kleurt mag een wonder heten. De buffetten zagen er ogenschijnlijk goed uit. We hebben het 1x voor de lol gedaan. 1x inderdaad. Gelukkig wel genoeg mayonaise pompen dat compenseert. Het snauwende en chagrijnige personeel verdient een 10! dat deze mensen dit vol weten te houden. De ligging is niet ideaal, 10 minuten lopen eer je bij het begin van de boulevard bent. In een steile omgeving op je slippertjes de hele dag, ga er maar aan staan. Nee, wij weten het zeker, We komen hier zeker een keer terug*Malle2018* Ga alsjeblieft niet met kinderen hier naar toe : )

leuk hotel voor jong en oud

Carmen
10-5-2018

ik vond het een leuk hotel,toen ik erg was veel ouderen .in de zomer vooral jongeren.eten vaak lauw.

genoeg variatie voor iedereen

geen hotel voor mensen die slecht te been zijn

kwam savonds half 12 in hotel en kreeg geen drinken meer omdat ai tot 11 uur duurde, jammer hoor,je hebt wel dorst na zon lange reis

kamers waren schoon,wel heel gehorig

Nooit meer!

Mevr. Regeling
4-1-2018

Het hotel heeft een prima ligging. Het is op loop afstand van de boulevard van El Arenal. De kamer was schoon en werd voldoende onderhouden door het personeel. Het eten daarin tegen was verschrikkelijk. Wij hebben tijdens ons verblijf er geen gebruik van gemaakt, mijn partner is ziek geworden van het eten omdat het niet weg te krijgen was. Eten dat warm moest zijn was lauw, eten dat koud moest zijn was ook lauw. Niet te eten om het zo maar te zeggen. We hebben voor die tijd naar het reisbureau waar we hadden geboekt gebeld of het wel een plek was om als stel op vakantie te gaan, geen jongeren. Dit werd bevestigd dat het geschikt was. Alleen was dit niet zo, echt een jongeren hotel met veel engelsen. Erg veel overlast gehad s'nachts. Verder 1 keer in onze vakantie bij het zwembad kunnen liggen, amper tot geen ligstoelen en erg klein voor de hoeveelheid die in het hotel logeert. Een leuke vakantie gehad, maar een erg slecht hotel. Heel erg jammer.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Park - Tropikal Park in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Park - Tropikal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.