Hotel Luna Park - Tropikal Park

Hotel Luna Park - Tropikal Park
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

457 reviews over Hotel Luna Park - Tropikal Park in het Nederlands

Een unieke ervaring

B. Smit
17-6-2018

Bij aankomst geeft het complex nog een aardig indruk. Dan kom je er snel achter dat het een levendige entourage is. Klokje rond is er wel wat te beleven. De Duitsers zien het hotel als een Megapark dependance . Verdwaalde lege biervaten in de lift. Plastic stoeltjes werpen als midnachts entertainment programma. Dat het zwembad niet geel maar nog blauw kleurt mag een wonder heten. De buffetten zagen er ogenschijnlijk goed uit. We hebben het 1x voor de lol gedaan. 1x inderdaad. Gelukkig wel genoeg mayonaise pompen dat compenseert. Het snauwende en chagrijnige personeel verdient een 10! dat deze mensen dit vol weten te houden. De ligging is niet ideaal, 10 minuten lopen eer je bij het begin van de boulevard bent. In een steile omgeving op je slippertjes de hele dag, ga er maar aan staan. Nee, wij weten het zeker, We komen hier zeker een keer terug*Malle2018* Ga alsjeblieft niet met kinderen hier naar toe : )

leuk hotel voor jong en oud

Carmen
10-5-2018

ik vond het een leuk hotel,toen ik erg was veel ouderen .in de zomer vooral jongeren.eten vaak lauw.

genoeg variatie voor iedereen

geen hotel voor mensen die slecht te been zijn

kwam savonds half 12 in hotel en kreeg geen drinken meer omdat ai tot 11 uur duurde, jammer hoor,je hebt wel dorst na zon lange reis

kamers waren schoon,wel heel gehorig

Nooit meer!

Mevr. Regeling
4-1-2018

Het hotel heeft een prima ligging. Het is op loop afstand van de boulevard van El Arenal. De kamer was schoon en werd voldoende onderhouden door het personeel. Het eten daarin tegen was verschrikkelijk. Wij hebben tijdens ons verblijf er geen gebruik van gemaakt, mijn partner is ziek geworden van het eten omdat het niet weg te krijgen was. Eten dat warm moest zijn was lauw, eten dat koud moest zijn was ook lauw. Niet te eten om het zo maar te zeggen. We hebben voor die tijd naar het reisbureau waar we hadden geboekt gebeld of het wel een plek was om als stel op vakantie te gaan, geen jongeren. Dit werd bevestigd dat het geschikt was. Alleen was dit niet zo, echt een jongeren hotel met veel engelsen. Erg veel overlast gehad s'nachts. Verder 1 keer in onze vakantie bij het zwembad kunnen liggen, amper tot geen ligstoelen en erg klein voor de hoeveelheid die in het hotel logeert. Een leuke vakantie gehad, maar een erg slecht hotel. Heel erg jammer.

Het was fantastisch

Carla wolfrat
13-10-2017

Wij vonden alles goed we hebben genoten zelfs mijn man die was gehandicapt en achter af is het de laatste vakantie geweest van ons samen want we we waren nog geen dag thuis toen is mijn man onverwachts overleden en iedereen was heel vriendelijk en lief daar voor ons

Super slecht en vies hotel

zeer slecht
18-9-2017

Wegens overboeking geplaatst naar dit hotel. Overal haren op de vloer, ook was er veel schimmel te vinden op de muren. Alles was oud en beschadigd, zo was er gekrast in het hoofdbord van het bed. Zelfs een lekkage op de badkamer. Er wordt zelfs gebraakt in het zwembad. Hotel ligt aan een steile weg.

slecht!

Vivianne corzo
30-8-2017

Wat een slecht hotel qua bewaking! Mijn geld en pi pas is van de kamer gehaald toen wij opstap waren! De nacht van 21 tot 22 augustus stond er opeens om 2:00 snachts een bewaker in onze kamer. Bij de receptie wist niemand iets en wij konden niet geholpen worden. de mananger is erg niet sociaal, na dit alles wilde hij ons niet te Woord staan en wees ons naar de receptie terwijl zij ons naar de mananger wezen! Echt een zwaar belachelijk hotel. Spullen van de kamer gejat. Bewakers die ongevraagd binnen komen midde in de nacht. Slechte service erg onaardig personeel. Eten was ver van lekker. Bij aankomst vieze kamers Ik raad iedereen af hier naar toe te gaan

Heb niet te hoge verwachtingen

Deenen
17-8-2017

Tijdens het boeken werd ons al verteld dat dit een prima hotel was als we voornamelijk wilden slapen. Aangezien het een 3 sterren hotel is, en de reacties niet zo geweldig waren, zag ik er eerlijk gezegd iets tegen op.

Maar al met al hebben we het hier prima gehad.

Het zwembad was lekker om af te koelen, de boulevard was op loopafstand. En dagelijks werd het bed opgemaakt en kregen we nieuwe handdoeken, er werd verder niet extra gepoetst ofzo.

Het all in gedeelte is wat minder. Zo mag je maar 1 drankje per keer halen, dit is lastiger als je met vrienden bent. Ook kregen we bier uit kartonnen bekers, dit smaakt niet.

We hebben 1 x avond eten gedaan, maar dit was niet zo'n succes. Daarom zijn we altijd ergens anders gaan eten. De eettent Coyote was voor ons de beste plaats om te eten. Deze ligt meer van de boulevard af, op 10 min lopen van het hotel. Aan de boulevard is het namelijk meer massaproductie waardoor het ook niet zo geweldig is.

Never Alain!

René
3-7-2017

Echt voor jongelui, hier kun je je gang gaan! Hele nachten feesten en schreeuwen. Zeer gehorige kamers, iedereen kan mee genieten!

prima, maar je moet niet te veel verwachten

anoniem
12-6-2017

wel goed:

- elke dag roomservice: bed opgemaakt, schone handdoeken

- lunch en diner waren gevarieerd, je had veel keus

- goede loopafstand naar de boulevard en strip

- leuke omgeving om bijv. te fietsen

- snacks bij het zwembad

-mooi strand

niet goed:

- barpersoneel was óf flirterig óf onaardig, vooral dat laatste

- te veel herrie, er was nooit 1 seconde rust in het hotel. Om 9 u 's ochtends werd je al wakker gemaakt door schreeuwende, bierdrinkende duitsers

- ontbijt was slecht. Geen verse croissants, geen pannekoekjes oid, geen nutella voor op je broodje

- koffie en cappucino waren niet te drinken

-cocktails werden kant-en-klaar door een automaat gemaakt

- receptiepersoneel sprak gebrekkig engels

- kluisjes werkten niet. Hier zou aan gewerkt worden, gebeurde niet.

- te harde en lelijke muziek van duitsers bij het zwembad

dus als feestvakantie is het prima voor jongeren (wij zijn 18), maar ga er niet heen als je een beetje luxe wil.

begrijp níet dat dit hotel nog open is

Staphrika
29-5-2017

niet doen!! vuile mini kamers met oud meubilair en dito hygiëne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Park - Tropikal Park in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Park - Tropikal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luna Park - Tropikal Park scoort een 5.67 uit 10 op basis van 507 reviews.