Hotel Luna Park - Tropikal Park

Hotel Luna Park - Tropikal Park

6.5Voldoende

Spanje, Mallorca, El Arenal

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Park - Tropikal Park voor je op een rij gezet:

• Animatie

Voor een feestvakantie verblijf je in jongerenhotel Luna Park Tropical Hotel op Mallorca. Er zijn twee zwembaden om af te koelen en twee restaurants op het park. De ligging van het hotel is heuvelachtig, waardoor er steile hellingen zijn. Het uitgaansgebied ligt wat verder van het hotel af. 20 minuten lopen of je pakt voor 8 euro een taxi.

532 reviews over Hotel Luna Park - Tropikal Park

• 6N.19-08-2020

Dramatisch eten, de rest prima.

Kom hier alleen om te slapen; het eten is verschrikkelijk, zelfs het ontbijt was niet te doen.

Wij hadden een gerenoveerde kamer die iedere dag netjes werd schoongemaakt. 2 mooie zwembaden.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    4Maurice12-10-2019

Nooit meer

Dramatisch hotel. Het eten is snel koud, staat een magnetron om op te warmen. Personeel is totaal niet vriendelijk. Als je na 23u aan komt is er geen drinken meer te krijgen en als je voor 8 uur vertrekt krijg je geen eten mee. het restaurant is een net een freetschuur te weinig tafeltjes tov de bezoekers en je moet soms je eigen tafel dekken. Het eten aan het zwembad is ook niet super lekker, geen mayonaise te verkrijgen en de standaard cocktails komen uit een automaat. Geen tafeltjes buiten op het balkon verder lagen de bedden niet lekker. Wij kijken meestal met een schuin oog naar de reviews en trekken ons daar niet zoveel van aan, maar dit hotel verdiend hin 3 sterren totaal niet. Wij hebben 1500 euro betaald voor 2 personen all inclusive terwijl 700 euro genoeg is voor dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Lida04-10-2019

Wij hebben een fijne vakantie gehad 👍🏻

Had voor de vakantie ervaringen van anderen zitten lezen en sommige waren niet best. Moet zeggen voor de prijs vind ik het Super 👍🏻 Eten was idd lauw maar vind ik in Spanje vaak, maar keuzes zat en en smaakte goed. Wij zaten niet echt met heel veel jongelui, want denk ik het hoogseizoen moet je daar niet voor je rust heen gaan. Kamers zijn keurig, iedere dag werden ze gedaan en handdoeken ook, zijn wel gehorig .

Gereisd met partner in september 2019

• 3Peter30-09-2019

Wij hopen andere mensen deze ellende te besparen

Personeel in dit hotel is erg onvriendelijk en doet zich geen moeite om je te helpen. Ze laten zelfs merken dat ze niet zo gecharmeerd zijn van Nederlanders door rare gezichten te trekken als ze je vragen waar je vandaan komt. In het restaurant is het het ergste waar wij vaker gezien hebben dat gasten op een agressieve manier werden benaderd. Hadden wij gelukkig nog niet gehad maar je ziet het wel gebeuren en ook wij kregen vaak kwade bikken en we wisten niet waarom. Dit komt het vakantiegevoel niet ten goede. Aan de balie worden kopieën gemaakt van je paspoort. Eten is elke dag hetzelfde en het zwembad is slim gefotografeerd en lijkt groot op de foto’s, maar is in het echt veel kleiner en valt tegen. Er is nooit plaats bij het zwembad, het gaat pas na 10 uur open en mag na 19:00 uur niet meer worden benaderd. Ook niet om gezellig in de avond te zitten bij het zwembad wat bij andere hotels wil kan. De toegang wordt na 19:00uur gesloten

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ryl24-09-2019

Echt een heel erg leuk hotel. Klantvriendelijk personeel. Ze helpen je zelfs met persoonlijke problemen. Perfecte ligging voor uitgaan. Mooie kamers. De recensies voor eten is erg slecht, maar toen ik het zag viel het echt wel mee. Je moet er gewoon niet te veel van verwachten, want er ligt altijd wel iets wat je wel lekker vind. Er staat ook dat het hotel niet kind vriendelijk is daar heb ik niet erg op gelet, maar dat komt denk ik door dat het een jongeren hotel is. Ook de reisleiding van touroperators waren erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Floris15-09-2019

Leuke plek, maar alleen geschikt voor jongeren

Mallorca is echt super mooi. Vooral de boulevard die dichtbij het hotel ligt. MAAR.. ga hier alleen heen als je jong bent en pas om 5uur sochtends dronken thuiskomt. Want als je dat een x niet doet, lig je de hele nacht wakker. Asociale Fransen en dronken Nederlanders zijn super druk, rennen door de hal, schreeuwen in de kamer en verschuiven stoelen. De controle is matig. En je hoort alles heel hard omdat de muren een heel dun gipswandje zijn. Slapen in de nacht lukt dus niet altijd. Keep that in mind!

• 8LH15-09-2019

Prima voor wat je betaald

Na alle ‘zeur’ recenties gelezen te hebben is het mij voor de volle 100% meegevallen. Je krijgt wat je betaald, dus als je verwacht dat je in één of ander resort komt, boek wat anders. Ontbijt is hetzelfde, lunch enorm veel. Je kan in de middag al avondeten, zo veel..en dan het avondeten: elke dag maken ze wat anders, veel keuze. Soms wat lauw en slap maar het is nu eenmaal een ‘massahotel’ Daar kies je voor... Wij zijn iig niet ziek geworden. S avonds is er gezelligheid tot 23u en aangezien veel kamers aan het terras grenzen, is het lekker dat het om 23u afgelopen is. Totaal geen overlast gehad, geen jongeren meer, schone kamers en elke dag schone handdoeken en alles netjes opgemaakt. Het barpersoneel was de ene dag gezelliger dan de andere. Licht er aan wie er staan natuurlijk;) Sterke drank allemaal inbegrepen. Oja en dat smaakt natuurlijk verschrikkelijk uit papieren bekers #zeur #not #prima Oja en een auto huren is top!

• 7Kimberley25-08-2019

Goed hotel voor jongeren

Kamer was netjes. Eten was lekker en warm, veel variatie maar wel simpel. Ideaal hotel voor jongere mensen die na 23.00 een terras pakken. All in geld maar tot 23.00. Alle extra's zijn tegen betaling, zoals koelkast op kamer en vliegticket uitprinten, kluisje etc. Strand en terras/club op loopafstand Liften zijn wel vaak kapot en aan vervanging toe.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8.23-08-2019

Hartstikke prima

Alle slechte reviews hadden ons wat bang gemaakt maar het valt echt allemaal reuze mee. Alle kamers zijn verbouwd simpel maar netjes. Het eten is simpel maar altijd lekker en warm. Jammer van de bekers maar je kan evt een andere kopen en krijg je je geld weer terug als je het inlevert.

• 8Quincy14-08-2019

Goed hotel voor jongeren

Net terug van een vakantie in dit hotel. De kamers waren schoon net zoals het zwembad. Het eten was soms wat eentonig maar niet vies en er is altijd wel iets te vinden. Het is echter wel een hotel voor jongeren dus hier moet op gelet worden. Alhoewel de overlast ‘s nachts reuze meevalt. Ook aan het zwembad is er genoeg plek. De ligging van het hotel is ideaal; niet direct aan het uitgaansgebied waardoor je geen geluidsoverlast hebt maar als je 10 min loopt ben je al aan de strip. Kortom zijn wij met een goed gevoel teruggekomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Hotel Luna Park - Tropikal Park info