Appartement Jorbar

101 reviews over Appartement Jorbar

• 2018
    4Iris22-04-2018

Nooit meer

Geen aanrader. Personeel is heel onvriendelijk en ze beloofde elke dag ons kamer en beddengoed te verschonen. maar zijn de hele week niet geweest. Ze kwamen een keer schreeuwend binnen dat het een zooitje was en vroegen om geld. We gaven niks en toen gingen ze weer weg. Ze spreken geen woord Engels. Géén aanrader dus!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2Peter01-03-2018

Smerig, Goedkoop, Klein maar goede ligging.

Ligging is prima dicht bij het uitgaans gebied. Als je puur en alleen een plek nodig heb om te slapen is dit perfect. Als je geen waarde hecht aan hygiëne dan is dit hotel perfect. Mocht je het ook niet erg vinden dat je overburen de hele dag je slaapkamer in kan kijken zit je perfect. En het laatste perfecte puntje... er zit een moskee in de kelder, voor sommige een probleem voor sommige niet.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

8Bo24-07-2017

Heel goed voor de prijs

Wij zijn in juli met 14 meiden naar El Arenal vertrokken en waren bang om vieze appartementen aan te treffen door alle recensies. Gelukkig kwamen wij er snel genoeg achter dat de appartementen in de winter allemaal zijn gerenoveerd! Er zit een nieuwe keuken in, er zijn mooie nieuwe meubels en het is schoon. Alleen de badkamer is nog oud, maar wel schoon. Wij hadden 4 appartementen en alle 4 de appartementen zijn goed bevallen. De 3-persoons appartementen hadden allebei een heel groot terras waar je echt makkelijk met 20 mensen kon zitten en de 4-persoons appartementen hadden allebei een kleiner balkon (geen terras). We hebben 1 kakkerlak gezien en dat was wel een beetje onze eigen fout omdat we zoete dingen open hadden laten staan in de keuken. We hebben dit aangegeven bij de hele aardige bewaker en hij heeft toen heel ons appartement onder gesprayd en we hebben niks meer gezien. De bewaker helpt echt met alles en als je aardig tegen hem doet en een praatje met hem maakt, werkt dat alleen maar in je voordeel. De eigenaresse is streng en niet heel behulpzaam, maar zolang je jezelf een beetje in het Spaans probeert te verwoorden, heeft ze meer respect voor je. Paspoorten moet je inderdaad inleveren bij haar bij aankomst, maar kan je om 12 uur 's avonds weer ophalen bij de bewaker. De locatie is top, je zit heel dichtbij de strip en alle eetgelegenheden. Het enige nadeel is dat de appartementen geen airco hebben, je brandt echt je bed uit om 10 uur, maar ook daar had de bewaker een uiterst lieve oplossing voor op de helft van onze vakantie; hij had namelijk nog een oude ventilator staan en gaf deze aan ons. De appartementen zijn binnen verder ruim. Ook is het een groot voordeel dat je geen borg hoeft te betalen, de eigenaresse kan wel dreigen met boetes, maar daar komt niks van. Wij hebben bij het verlaten van het appartement niemand meer gezien, dus of het schoon achtergelaten was of niet maakte niet uit.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 3sami09-10-2016

Afgrijselijk

Bij aankomst begon het al: paspoorten inleveren en geen wisselgeld bij de toeristenbelasting. Toen wij het geld gaven, zouden we 60 eu wisselgeld krijgen, wat de eigenaresse zogenaamd niet begreep en weigerde om te luisteren. Na hevige discussie met de reisleidster erbij toch opgelost.

Vervolgens troffen we de eerste avond al een enorme kakkerlak aan in de badkamer wat uiteindelijk een plaag in het gehele appartement bleek te zijn. Een airco was zeker niet aan de orde, elke ochtend zwetend wakker, dit in combinatie met de lichtdoorlatende gordijnen (Ramp!).

Als klap op de vuurpijl heeft de eigenaresse een paar van onze luchtbedden kapot gestoken met een mes. Deze ellende werd alleen nog maar erger door de onbegrip en het gescheld van de eigenaresse (die geen woord Engels sprak) naar ons.

Ligging en balkon daarentegen, was prima.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 6J vd Berg28-09-2016

Simpel maar verder goed

Jammer dat er geen airco is, ons balkon was erg klein. voor de rest een prima appartement .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 3P. Scheers10-09-2016

Receptie weinig aanwezig .

Appartement is groot genoeg alleen oude meubels. Bedden die kraken matrassen die doorgezakt zijn. Veel last van kakkerlakken, geen grote maar heel vel kleintjes. Ligt aan een drukke straat. Waar 5 keer per week een kerkdienst is voor de afrikanen. Veel herrie voor je hotel. Schoonmaakster komt wel om de dag maar doet eigenlijk noets anders dan vuilniszak verwisselen. In 15 dagen niet 1x douche of toilet schoongemaakt. Je kan hoer vandaan wel overal heen met de bus. Palma kost maar 1.50 voor 2 personen. Standbedden erg duur voor 1 dag met parasol betaal je 16.05 euro. Eten in de buurt was lekker Alleen moet sunweb zich dood schamen om dit appartementen complex nog in hun assortiment hebben. Verwacht meer van sunweb

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4jhm vd Sluis10-09-2016

verouderd app

app niets goeds :week geweest 1 maal schoon gemaakt (geveegt en badhanddoeken verwisseld) kakkerlakken overal app is sterk verouderd ,receptie niet bezet .

o ja het balkon is ruim !!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Shannon Kouters08-09-2016

Aanrader!

Een geweldig appartement met een perfecte ligging van zowel het strand als de strip en restaurants!

• 3Jasper Wennekers29-08-2016

Vriendelijke bewaker, verder slecht personeel

De ligging is ideaal voor een feest- en strandvakantie. Het balkon was zeer ruim en we hebben hier vaak gezeten. De bedden waren oke, evenals de badkamer (op de wc na, deze raakte de tweede dag verstopt). De keuken was heel matig. We hebben zelf geen kakkerlakken gezien op de kamers, behalve in de kelder. Wel hebben we van de buren gehoord dat deze er wel degelijk zaten. Ook was een buurvrouw haar portemonnee gestolen. Ik denk dat wij veel geluk hebben gehad dat dit ons niet overkomen is, want we hebben vaak onze spullen achtergelaten in het complex. We hebben wel te maken gehad met het slechte personeel. De schoonmaakster en eigenaresse werken je op de zenuwen met alleen Spaans geleuter. De bewaker is daarentegen wel een super relaxte vent en je doet er heel goed aan hem te vriend te houden, mocht je toch nog besluiten naar Jorbar te gaan. Ik raad het je in ieder geval af, gebasseerd op de rest van de recensies.

• 1Samme18-08-2016

Nooit meer naar die oplichters

. Eenmaal op de kamer aangekomen merkten we gelijk dat er vanalles kapot was, zoals een binnenstoel, een buitenstoel, de deurklink, het gordijn, enz. Hier hebben we aan het begin duidelijke foto's van gemaakt en gemeld bij de bewaker beneden. Toen begon de hel, er kwam bijna iedere ochtend een zogenaamde schoonmaakster zomaar de kamer binnen terwijl je nog ligt te slapen. De doet alsof ze schoonmaakt maar ze staat alleen de kleppen in een het Spaans over dingen die wij kapot hebben gemaakt, Engels spreken kennen ze daar niet. Toen werd het helemaal mooi, ze begon ons te vertellen dat we 2 stoelen moesten afrekenen die we niet eens stuk hadden gemaakt, deze waren al stuk toen we het appartement binnen kwamen. We hadden hier foto's van, maar hier wilde ze niks van weten. En kort daarna kwam er een Spaanse man,welke ook geen woord Engels sprak, geld incasseren voor iets wat we niet hebben gedaan.

Appartement Jorbar info

• Aantal personen7 tot 8