Hotel Iris

Hotel aan zeeWeer vandaag17°12°
Hotel Iris

3 tips over Hotel Iris

Mandy, 2-9-2012
Een tip is het aquapark! Dat is heel erg leuk en bij de receptie kan je een ticket kopen met €2,- korting en met gratis busreis ernaartoe. De terugweg hadden wij een normale bus genomen, omdat we niet wisten of er een andere bus terugging.(ticket €1,50.)
roos, 21-8-2012
direct je touroperator bellen wanneer je overgeboekt wordt, want Iris boekt illegaal over naar een slechter hotel zonder dat zij dat aan jouw touroperator melden, Iris zegt dat je een upgrade krijgt, maar zij geven een downgrade, volgens mijn toeroperator doet iris dit al heel de zomer, kamers aanbieden die ze niet hebben en dan stiekem overboeken naar een slechter hotel
joriendeboer, 20-3-2012
Ook leuk om te doen; Flamengo optreden bezoeken. Hierbij heb je een prachtige show met diné.

We hebben een aantal aanbieders voor Iris voor je op een rij gezet:

BeachCheck
BeachCheck