Hotel Dunas Blancas

81 reviews over Hotel Dunas Blancas

• 2019
    10GERARDUS09-07-2019

Volgend jaar weer!

Omdat het vorig jaar al goed was, weer terug gekomen. Nu is het hele hotel verbouwd en er is een zwembad bijgekomen. Helemaal top geworden. Perfect voor kleine vriende groepen, maar ook zeker voor een gezin!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Aileen04-07-2019

Dunas Blancas is een prachtig gerenoveerd hotel. Bij onze aankomst was het hotel net 2 weken open. Het hotel verdoet daardoor meer aan onze verwachtingen. Alles is super luxe en zeer mooi afgewerkt. Inmiddels heeft het hotel 3 zwembaden en een doorgang naar de boulevard. De kamers zijn super mooi en ook heel schoon. Personeel is vriendelijk. Eten is prima en genoeg variatie. Wij zijn blij verrast

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    3Pietersen03-08-2018

alleen geschikt voor feestende jongeren

Totaal geen hotel voor families/ mensen ouder dan 30 jaar! Schreeuwende jongeren die je snachts wakker houden! Vreselijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

6R.01-08-2017

Erg rumoerig!

Bij binnenkomst werden we goed ontvangen. Ook zag het er mooi uit. Om positief te beginnen was het ontbijt erg goed en uitgebreid! Hier hebben wij van genoten. Ook was het personeel erg vriendelijk en het hotel en de kamer was schoon. De ligging is ook perfect! Je zit dichtbij de Nederlandse kroegjes, maar als je de andere kant op loopt zit je zo in het Duitse gedeelte. Eenmaal in de kamer aangekomen, viel ons deze erg tegen. Het zag er niet zo uit als op de foto. Wij sliepen op de tweede verdieping. De kast stonk echt verschrikkelijk en de badkamer was vrij klein. Ook misten wij een koelkast voor flesjes water. Verder was de kamer heel erg gehorig! We hadden veel overlast van dronken Duitse jongeren die veel lawaai maken overdag en 's nachts. Wij gaan hier niet meer heen!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Britt15-07-2016

Top!!!

Het hotel heeft een hele mooie lobby, het personeel is hartstikke vriendelijk en het eten is prima. De kamers zijn goed. Wij waren met 6 personen en hadden één 4persoonskamer en één 2persoonskamer. Allebei de kamers waren netjes. De schoonmaak door de week heen kon misschien iets beter, maar de handdoeken en lakens waren zeker schoon. Er is iedere dag wel iets anders te vinden bij het buffet en iedere dag dingen zoals frietjes en pasta. Prima te eten. Het hotel is niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Er zitten eigenlijk alleen maar Duitse jongeren, die over het algemeen allemaal heel vriendelijk zijn, maar wel muziek luisteren en laat thuiskomen van het uitgaan. Heel veel kabaal is er niet, maar het is ook niet volledig stil. Er zijn 2 zwembaden, ze zijn klein, maar prima om even in af te koelen. De ligging is echt top, nog geen 2 minuten lopen naar het strand en de boulevard met alle Nederlandse clubs. Ook het Duitse gedeelte (Megapark en Bierkönig) liggen op loopstand (10 minuutjes). Kortom, een goed hotel voor jongeren!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Kaira07-08-2015

Goed hotel

De ligging is perfect van het hotel, je bent zo aan het strand en de clubs. De receptie is mooi en ze waren erg vriendelijk. Bediening is ook aardig! Wat ik minder vond is dat het erg rumoerig is. Er zijn veel Duitse jongeren met harde muziek. Het ontbijt was lekker en veel keuze, het avond eten was iets minder lekker. De kamers waren erg schoon en werden elke dag schoongemaakt. Ik raad het hotel zeker aan voor jongeren maar niet voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Elin18-07-2015

Super!!!

Wat hebben we genoten van onze vakantie! De mensen van Dunas Blancas zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging van het hotel kan niet beter! Dunas Blancas is echt een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7R de esch16-06-2014

zeer vriendelijke bediening

voor 2 nachtjes was het idiaal,het ontbijt was goed,wel kleine kamers,maar een leuk balkon,erg rumoerig veel jongeren,maar heel erg vriendelijk ontvangen ,de ligging is perfect.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Alisha16-03-2014

Mooie omgeving

Wij zaten met zijn drieën op een erg kleine kamer, welke met name s'nachts erg gehorig was. Elke dag werd de kamer schoongemaakt. Van het zwembad moet je niet veel verwachten en ook is deze niet verwarmd. Bij het ontbijt/dinerbuffet heb je genoeg keuze, maar na 8 dagen is dit ook wel prima geweest. De plek is echt perfect. Je stapt het hotel uit, gaat de hoek om en je bent meteen aan de boulevard met een heerlijk strand, leuke winkeltjes en barretjes/restaurantjes. Een busreis naar de hoofdstad van Mallorca duurt ongeveer een half uur en kost je bijna niks. De hoofdstad is erg leuk om te winkelen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7Reiziger5029-09-2013

Goede ligging maar erg gehorig.

Hotel ligt 1 straat achter de boulevard/strand. De voorzieningen zijn prima. Leuk balkon met 2 zitjes, maar iedereen kijkt op je balkon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prima uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils. Helaas vruchtensappen en koffie/heet water uit automaat. Kamers zijn erg gehorig. Je hoort de buren praten alsof ze bij je in de kamer staan. In onze verblijfsperiode veel luidruchtige Duitsers met teveel alcohol op. Diverse malen 's nachts wakker van geworden want nachtrust voor andere gasten kennen ze niet. Parkeren in de omgeving is lastig. Ook op het strand veel luidruchtige buren. Geen plek om rustig op het strand te zitten. Om de minuut komt er een verkoper of masseur langs. Perfecte plaats voor jongeren die willen drinken en feest vieren (a la Chersonissos/Lloret de Mar enz.)

Gereisd met partner in september 2013

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette