Hotel Don Pepe

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°20°
Hotel Don Pepe
7,7

14 reviews over Hotel Don Pepe in het Nederlands

Optimaal genieten van een prachtig hotel

Roy Peters
26-7-2018

In het hotel werden we vriendelijke onthaald, zelfs in de nacht. Er is namelijk een 24-uurs service. Alles werd ons netjes uitgelegd, de pasjes van de kamers werden uitgedeeld en we hoefden onze ID-kaarten niet voor lange duur af te geven. Deze konden afgegeven worden waarna we die een uur later weer op konden halen. Via een fraaie lobby kwamen we aan in onze kamer. We wisten niet wat we zagen. Natuurlijk zijn er luxere kamers, maar voor een hotel dat veel jongeren herbergt was het prachtig, schoon en comfortabel. Schone douches met handdoeken die eens in de 2 dagen vervangen werden. Alles was schoon, de bedden waren fijn en er was een prima balkon. Ook heeft de kamer VASTE kluisjes: hier kun je je spullen gerust opbergen. De aanwezigheid van een koelkastje was ook een ware bonus. De ligging t.o.v. het strand was tevens prima: 2-4 minuten lopen. Het is niet toegestaan vreemden mee te nemen het hotel in, mocht je bepaalde plannen hebben.

Prima

Jennifer
10-1-2018

Dat er streng gechecked word op flessen drank en dat je alleen maar buiten mag roken en niet op het balkon zelf, die is namelijk op een dichte binnenplaats

Super hotel

Roy
8-4-2016

schitterend hotel ga in mei voor de 3e x heen.

Onvriendelijk nacht personeel

romy
2-8-2015

Maar 1 sleutel per kamer, niet erg handig. Zeer onvriendelijk toen we het nacht personeel wilden helpen. Werden compleet afgesnauwd en zelfs naderhand gedreigd het hotel uit gezet te worden. Terwijl we alleen de naam op gaven waarop er gezocht kon worden. NOOIT voor de rust naar toe gaan, veel jongeren die na het stappen lawaai maken. VERSCHRIKKELIJKE SERCIVE

prima hotel

eric30
31-10-2012

keurig gerenoveerd hotel, één van de betere en modernere van el arenal. Ligging is prima, 200 meter van strand en wat rustiger m.b.t. uitgaan. Nette kamers, prima airco, complete badkamer. Er werd goed schoongemaakt. jammer genoeg geen zwembad, maar dat was vooraf bekend. Het hotel was volgeboekt, maar daar niets van gemerkt wat betreft drukte. Geen ontbijt gebruikt, dus geen beoordeling daarover

de lift is wat traag, (er zijn 7 verdiepingen), helaas standaard geen koelkast op de kamer.

Prima Hotel!

Robert
19-7-2012

Pima accomodatie. Alles in een mooi design. Het hotel ligt op 300 meter lopen. Wel beetje bergop maar prima te doen. Aan de straat zitten ook drie supermarktjes, ijscokraampjes, restaurantjes etc dus prima ligging!

Het personeel is daarentegen opmerkelijk onvriendelijk. Een vriendelijke begroeting is er niet bij. De kamer wordt echter wel elke dag netjes opgeruimd en je wordt elke dag voorzien van nieuwe handdoeken.

Hier kom je niet voor je rust

Bezoeker
28-6-2012

Ga NIET naar dit hotel wanneer je op zoek bent naar een ontspannen strand- vakantie. Het hotel zit bomvol met jongeren die tot diep in de nacht lawaai maken. Slapen is er hier niet bij. Slaan met de deuren, schreeuwen, zingen en op de deur bonken was voor het hotel geen reden om ons kosteloos te laten annuleren. Erg jammer want het hotel zelf ziet er erg mooi uit. Zolang je niet tot de categorie " schreeuwende Duitse feestende jongeren" behoort, ga dan niet naar dit hotel!

goede plek

halfmaertin dominique
22-6-2012

juist terug van enkele dagen mallorca heel proper en goed hotel ,zeker wat prijs kwalitijd betreft het beste is alleen logement nemen voor ontbijt en en maaltijden is er voldoende keuze van restaurants aan zee en heel goedkoop

en minpuntje was da ik en kamer geboekt had die uitzicht gaf op de binnenplaats het is veel beter met en balkonnetje lans straat zo zie je nog wat ik ga zeker nog terug

Prima Hotel

Lvanremortele
31-7-2011

Zaten in een nette, praktische kamer. Wel een beetje klein, maar dat geeft niet als je er niet veel hoeft te zijn. Enige minpuntje is dat je er tijdens het hoogseizoen niet heen hoeft voor je rust. Veel dronken jongeren die op ieder gwenst uur het hotel in en uit kunnen en daarbij de nodige volumes berieken.

'Slechte service'

Kayleigh
27-7-2011

Het personeel is niet erg klantvriendelijk, doet geen moeite om de klant tevreden te houden.

Het eten was vooral in de avond erg matig en voor een buffet was er weinig keus.

Het is beter om voor weinig geld aan de boulevard te gaan eten.

Het uitzicht van de kamers is echt waardeloos... we keken uit op een leegstaand, vervallen zwembad wat al jaren niet meer in gebruik leek.

Het uiterlijk van het hotel is netjes, strak en design. De kamers zijn netjes en vrij schoon.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Pepe in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Pepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.