Hotel Costa Mediterraneo

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Mediterraneo voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Costa Mediterraneo

• 2017
    2Kelly10-08-2017

Onvriendelijk personeel

Ongelofelijke tegenvaller. We gingen van 3 personen uit eindelijk naar 2 personen. Hiervoor moesten we per persoon bijna € 200,- extra bij betalen. Toen we sávonds bij het hotel waren aangekomen was dit waarschijnlijk niet doorgegeven zoals hun dat zeiden. We kwamen op een kamer waar alleen een tweepersoonsbed in stond en een kast. De koffer kon je niet open hebben, zo klein. Dit gemeld bij de receptie waarvoor we dan zoveel extra moesten betalen, vrouw was zeer onvriendelijk en sprak slecht/tot helemaal geen engels (net zoals bijna alle medewerkers). Uiteindelijk na contact met reisbureau een grotere kamer gekregen.

Je kreeg weinig voor wat je betaald na mijn mening, wel elke dag nieuwe handdoeken.

Ontbijt hebben we 1 keer gehad, was niet lekker.

Zwembad vanaf 2 uur helemaal in de schaduw beetje jammer, en het strand en de winkeltjes waren best een eindje weg.

Airco was ongelofelijk duur maar wel nodig.

• 7Renate20-04-2017

Simpel, maar prima

Vorige zomer hier geweest, leuke vakantie gehad. We kwamen 's nachts aan en kregen een kamer die heel erg klein was en de douche werkte niet. Dit de volgende dag aangegeven bij de reisleiding en binnen een kwartier hadden we een ruimere kamer met werkende douche.

Zwembad lag na 15:00 uur al in de schaduw, dit was wel jammer. Het ontbijt zijn we 1x geweest, was niet heel veel keus maar wel lekker.

Schoonmakers komen elke dag, maar ze kwamen 's ochtends wanneer wij nog lagen te slapen, dus ze hebben maar 1x schoon gemaakt omdat wij ze weg stuurde. 3 supermarktjes heel dichtbij, ook een wat grotere spar.

Wel was het zo'n 20/25 minuten lopen naar het strand en naar de uitgaansgelegenheden/restaurants, heen goed te doen maar terug wel een klim. Soms namen we een taxi, ong. 5 euro.

Ventilator aan het plafond hielp niet veel.

Ondanks dit een super vakantie gehad!

• Oude reviews

8Julia09-07-2013

Goed hotel voor wat je betaalt

Heel leuk personeel, erg aardig en behulpzaam. De ligging is perfect, het strand is 5 minuutjes lopen, supermarkt ligt om de hoek. De kamers zijn schoon en goed, er wordt dagelijks schoongemaakt. Als je ligt te slapen, komen ze meerdere keren op een dag terug tot je wakker bent. Wij hingen daarom een briefje op dat we niet gestoord wilden worden, en dan kwamen ze rond een uur of 3 opnieuw om schoon te maken. Het eten was niet echt geweldig, soms zat er wel iets lekkers tussen, maar het vlees was vaak nog gewoon rauw. Halfpension is geen aanrader hier! Het ontbijt was wel lekker. Zowel het diner als ontbijt was elke dag anders, wat heel fijn was. Het zwembad was schoon en mooi. Zelfs midden in de nacht staat het personeel voor je klaar als er iets aan de hand is.

• 4lois23-07-2012

Ik raad u dit hotel af!

Ik ben niet tevreden over Hotel Costa Mediteranneo. Er staat op veel sites dat er airco in het hotel is, dit is er helemaal niet. Er hangt een ventilator aan het plafond die amper werkt. Ik heb hier persoonlijk veel last van ervaren tijdens het slapen. Het personeel is niet echt vriendelijk en ook niet behulpzaam. Ook raadt ik u ten zeerste af om All Inclusive te boeken. De meeste gasten die dit hebben gedaan, gingen toch uit eten omdat het eten gewoon ronduit vies, oud en zout was. Wel worden elke dag de handdoeken verschoont. ook wordt er elke dag (half) schoongemaakt, want in de 12 dagen dat wij er waren is bijvoorbeeld het toilet geen één keer schoongemaakt. Verder is de kamer goed onderhouden.

• 5Elke23-07-2012

Redelijk slecht hotel

Ik ben afgelopen vakantie samen met een vriendin naar het Hotel Costa Mediteraneo geweest. Het hotel zelf zag er goed uit, het werd goed schoolgehouden en het personeel was aardig (al wordt je van sommige barmannen wel een beetje gek, en spreken ze geen geweldig Engels..) Wat wel een groot nadeel is, is dat het zwembad vanaf 14.00 uur helemaal in de schaduw ligt. Wat wel een pluspunt is, is dat het hotel eigenlijk een familiehotel is, maar er zaten heel veel jongeren, echt super gezellig!

Maar dan komt het grootste probleem: het eten. Het eten was echt verschrikkelijk. Zowel ontbijt, lunch als avondeten wisten ze te verpesten. Gelukkig zit er naast het hotel een supermarktje waar ze heeerlijke broodjes verkopen, en de restaurantjes op de boulevard zijn redelijk goedkoop.

Je moet echter wel een stukje lopen naar de boulevard en het strand. Zeker zo'n 30 min. Dit is wel vervelend elke keer, maar het is wel te doen.

Ondanks een paar minpuntjes hebben wij een supervakantie gehad!!

• 8Agnes Houtsma19-07-2012

Geslaagd voor ons als jongerengroep

Voor ons als groep jongeren was het een prettige locatie. Groot balkon en genoeg ruimte in onze kamers. We moesten echter wel een stukje lopen naar uitgaansgelegenheden. Het ontbijt was wel een beetje karig. Bedden lagen lekker en het was niet gehorig. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• 6De Groot15-11-2009

Saai en belabberd hotel

Wij zijn in augustus 2009 in hotel Costa Mediterraneo geweest. Bij aankomst in de kamer hadden we al twijfels en die werden direct bevestigd. Airco via een ventilator vinden wij geen airco maar toch klagen we niet over de temperatuur van de kamer want die was lekker koel. Over het ontbreken van een klein koelkastje dan weer wel.

De mensen zijn aardig maar ook zij kunnen niet meer dan dat doen. We hadden halfpension maar hebben geen enkele keer het avondeten gegeten. Weinig variatie en het zag er niet uit!!! Het ontbijt was het ergste: geen fatsoenlijke broodjes en weinig beleg.

Ligging is redelijk, je moet min. 500 meter lopen alvorens je op de boulevard bent. Als je voor het uitgaansleven gaat dan is het tussen de 1 en 1,5 km.

• 8F J Hoff07-09-2008

Goed hotel, aardig personeel

Costa Mediterraneo is een goed hotel, met vriendelijke personeel (wat jammer genoeg maar een beetje engels spreekt), maar er wel alle moeite voor doet om je te begrijpen. Het eten is er uitstekend en ook over de bediening valt niet te klagen. De kamers zijn goed schoon en elke dag zijn er schone badlakens en handdoeken.Als airco is er een grote plafondventilator, maar het koelt er zo lekker af dat zelfs die een beetje overbodig is. Het zwembad viel wel erg tegen is erg klein 5 X 10 meter, maar het strand en de boulevard zijn goed te doen (ong. 500m). 's avonds is er in het hotel niet zoveel te beleven, maar er zijn uitgaansgelegenheden genoeg.

1 tip over Hotel Costa Mediterraneo

• lois, 23-07-2012

Boek geen All Inclusive in dit hotel, geen van de gasten was tevreden en het is dus weggegooid geld.

2 vragen over Hotel Costa Mediterraneo

• Sanne Jansen, 17-04-2013

Uitgaansgebied

Wij hebben dit hotel geboekt voor onze vakantie naar Mallorca. Wij vragen ons af hoe ver we van het uitgaansgebied af zitten? Is dit te lopen?

• Jenneke Kaspers, 02-08-2012

vervoer

wie weet hoe je het beste bij het hotel kunt komen vanaf het vliegveld ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden