Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Hotel Caribbean Bay
Advertentie

Hotel Caribbean Bay

Hotel
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag22°11°
Hotel Caribbean Bay
7,4

Goed

Score uit 86 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,9
  • Service7,9
  • Prijs/kwaliteit7,8
  • Eten6,2
  • Kamers7,0
  • Zwembad7,4
  • Hygiëne7,4
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Bay voor je op een rij gezet:

1
TUI
TUI
2
Corendon
Corendon
3
Beachcheck
Beachcheck
4
Suntip
Suntip
6
Stip Reizen
Stip Reizen
Bekijk alle aanbieders

Reviews

77 reviews over Hotel Caribbean Bay in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
20
Goed: 7 - 8
21
Matig / voldoende: 5 - 7
20
Onvoldoende: 1 - 5
16



4

Maakt de prijs niet waar

Fleur
6-5-2019
  • Ligging6
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers2
  • Zwembad6
  • Ligging6
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers2
  • Zwembad6

Vliegtuig had vertraging waardoor we later in het hotel aankwamen, inchecken duurde erg lang... ze zeiden dat ze eten hadden bewaard voor ons en toen liepen we snachts de eetzaal in, wat een kelder was en er stond een bewaker met een stok langs onze tafel. Het eten was heel vies en koud en het leek haast een beetje op een grap. De kamers hadden een hele oude style en waren aan vervanging toe. Wel was het zwembad fijn. Het drinken was waterig aan het zwembad. Wel fijn dat ze tussendoor smiddags ook wat lekker hadden. Eten in de eetzaal was niet lekker, als toetjes lagen er borden vol met gelatine blokjes, heel erg vies... wel zagen we velen er uitgebreid van smullen dus sommigen zullen gelatine wel lekker vinden?!?

Gereisd met vrienden in juli 2018
9

Prima, prijs/kwaliteit verhouding

M.M.
23-4-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Echt waar voor je geld!! Wij waren met vrienden een week fietsen in Mallorca, voor het inchecken konden de koffers en gehuurde fietsen achter slot en grendel worden geplaatst, daarna mochten ze gewoon mee naar de kamer. De kamer was sober, maar voldeed prima, goede en warme douche, prima matrassen en voldoende kastruimte. Het eten was zeer divers. Wel veel inlandse producten, waar dat vonden wij juist een pre. Er was voor ieder wat wils. Ligging van het hotel is dichtbij de boulevard. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Caribbean Bay, Responsable de Ecommerce, 6-5-2019

Dear guest, First and foremost, we would like to thank you for having chosen our hotel for spending your holiday. Our apologies for not replying to you in your own language but unfortunately, we are not fluent in Dutch and therefore have chosen English to aid communication. From your words we believe you completely understood our concept: to offer great quality accommodation at extremely competitive rates. We are pleased to know that the diversity of our buffet has been of your complete appreciation. Our food is one of our flagships and we are proud of the skill and taste of our chefs, whose goal is to fully satisfy our guests with their culinary variety. We are really pleased that your stay was so satisfactory and we hope to be able to welcome you back here soon. Best wishes, All the team at MLL Hotels.

7

prima voor jongeren, ze zijn niet streng in hotel

Lucas Bosschaaart
15-4-2019
  • Ligging8
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten5
  • Kamers7
  • Zwembad8
  • Hygiëne6
  • Ligging8
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten5
  • Kamers7
  • Zwembad8
  • Hygiëne6

wij hadden de vakantie via touroperator geboekt, we hebben 2 uur moeten wachten op het vliegveld voor dat we werden opgehaald. toen we eindelijk in het hotel aan kwamen waren we blij met hoe het er uit zag de entre en de lobby erg mooi! maar de kamers waren erg simpel er zat een vlek op het bad dat leek op een stukje poep bah! het eten in het hotel ja wat moet ik er van zeggen ik moest moest gewoon kotsen toen ik een hap nam ook mij medereizigers en onze buren moesten kotsen, sommige mensen als varkens bleven opscheppen wat ik niet kan begrijpen. wij zaten op de eerste verdieping en er viel van alles op ons balkon vanaf boven sigaretten, jointjes, emmers, turkse pizza's (wel beter dan het eten van het hotel. alles kwam naar beneden. er was ook een glazen fles naar beneden gegooid en kwam op ons balkon terecht, nou echt hoor we zijn aan de dood ontsnapt. we hebben wel een hele leuke tijd gehad hoor veel gelachen prima hotel hoor voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Caribbean Bay, Responsable de Ecommerce, 6-5-2019

Dear Lucas, Thank you so much for your review. We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily. We are happy to read that you had a great time and that you were able to enjoy your stay. Our gastronomic offer is one of our flagships and we are proud of the skill and taste of our chefs, whose goal is to fully satisfy our guests with their culinary variety. It is true that we have to adjust our offer to the competitive proposal of our hotel and we are sorry if this aspect has not been of your complete pleasure. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distance future. Sincerely, All the team at MLL Hotels.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Bay voor je op een rij gezet:

1
TUI
TUI
2
Corendon
Corendon
3
Beachcheck
Beachcheck
4
Suntip
Suntip
6
Stip Reizen
Stip Reizen
7
Vakanties.nl
Vakanties.nl
8
Tjingo
Tjingo
9
Lavida Travel
Lavida Travel
10
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
Bekijk alle aanbieders

8

Het was heerlijk rustig met vriendelijk personeel

Bernard Terlouw
13-3-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten7
  • Kamers8
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten7
  • Kamers8
  • Zwembad7
  • Hygiëne7

In deze tijd (februari) was veel in Mallorca gesloten. Er werd op allerlei plaatsen wel druk verbouwd en geschlderd - duidelijk voor het komende zomerseizoen. In het hotel waren geen feestende jongeren, maar door de week was het erg rustig en in het weekend kwamen er groepen vriendelijke bejaarde Spanjaarden. Al met al helemaal geschikt voor wat wij wilden - even rustig weg :-)

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Carribean Bay, Responsable de Ecommerce, 6-5-2019

Dear Bernard, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.We hope you have been able to enjoy our excellent location on the Palma beach. A lively area with plenty of restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach with fine sand and beautiful Mediterranean waters has just a 5 minute walk from our hotel.We are happy to read that you enjoyed your stay, we hope to see you soon. Best wishes, All the team at MLL Hotels.

2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging7
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging7

Verzorgde kamer , goed eten. overdag leuk bij zwembad/animatie. In de avond kan je niet echt gezellig zitten,geen animatie

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
The whole team at Caribbean Bay Hotel, Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear guest, We would like to thank you for the time you have taken in leaving us this amazing and fabulously detailed review of your recent week's stay at our Caribbean Bay hotel. We’re delighted to see that you have had a wonderful time with us and we’re so grateful for all the marvellous words towards our hotel.

We really appreciate your remark regarding how spacious our rooms are and very happy indeed to know that the high standards of cleanliness within our hotel and facilities met expectations.

Last, but by no means least, we are also very pleased to know that you were fully satisfied with our culinary offering. The skills and creativity of our chefs fill us with pride, and we will most definitely pass your compliments on to our team as it serves as great encouragement.

Thanks again for sharing your thoughts and we hope this was the first of many great stays with us. Looking forward to seeing you again in the future, All your team at Caribbean Bay Hotel.

8

Prima!

Christiana
1-9-2018
  • Hygiëne7
  • Zwembad6
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne7
  • Zwembad6
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging8

Wij hebben 5 dagen in dit hotel gezeten en hebben het prima naar ons zin gehad. Eten was goed, elke dag anders, vriendelijk personeel. De diversiteit van de hotelgasten vonden wíj, als ouder stel, juist leuk. Wij hebben geen overlast ervaren van de jongeren in het hotel. Het enige minpuntje vonden wij de constant schreeuwende drankjesverkoopsters op het strand!

Gereisd met partner in augustus 2018
The whole team at Caribbean Bay, Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear guest, I'd like to start by thanking you on behalf of my team and myself for choosing our Caribbean Bay Hotel for your holiday in El Arenal, Mallorca and for taking the time to leave your thoughts on your holiday experience with us.

We are pleased to know that you were satisfied with our culinary offering. The skills and creativity of our chefs fill us with pride, and we will most definitely pass your compliments on to our team as it serves as great encouragement.

We hope you had a safe and pleasant journey home and look forward to your next visit. Don't leave it too long! Our very best wishes, Your team at Caribbean Bay


Advertentie
2017
6

Nooit meer!

Bianca
20-9-2017
  • Hygiëne7
  • Zwembad5
  • Eten3
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne7
  • Zwembad5
  • Eten3
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging8

Kamers keurig schoon, slapen als prinses op de erwt, bedden hebben hoognodig nieuwe matrassen nodig! Ligging goed, vlakbij het strand. Hadden all inclusive, voor de eerste maar gelijk de laatste keer!!! Restaurant beneden in de kelder, te weinig plaatsen om alle gasten te laten eten, dus opstaan plaats vergaan. Eten erg vet en niet goed warm. Het is net een gaarkeuken. Hebben de eerste dag in het restaurant de lunch en het diner geprobeerd. Blanco erin gegaan, en wat kan je verwachten voor deze prijs? Helaas was het in die mate teleurstellend dat we de rest van de week buiten de deur hebben gegeten. Vele malen lekkerder en gezelliger. Beneden bij de boulevard kan je heerlijk eten bij Del Sol en 1955 voor een nette prijs. Mijn tip dan ook boek alleen logies of ontbijt en ga verder lekker buiten de deur eten!!! Een hotel waar flink wordt ingenomen met drank, denk dus dat ze dat er beter bij kunnen vermelden. Goed hotel voor jongeren, maar niet voor mensen die een "gezellige" vakantie zoeken. Personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam!!!

Gereisd met vrienden in september 2017
Caribbean Bay Hotel, Responsable de Ecommerce, 13-10-2017

Dear guest, Apologies for not replying to you in your native language, however not being fluent in Dutch, we are answering in English, as the international language of communication. Thank you ever so much for taking the time to comment on your stay with us at the Hotel Caribbean Bay. Our clients’ comments are of utmost importance to us and we are glad you enjoyed your overall stay. We are very grateful for the complimentary description of the room we accommodated you in during your stay. It is our goal as a hotel to make sure our guests feel comfortable in clean and spacious rooms and we are really pleased to know you were very happy with yours. Your kind words regarding our staff and their helpfulness and high standard of service have also pleased us and we will make sure your comments are passed on to our team. On a less positive note, we are saddened to learn our cuisine fell short of entirely satisfying your palate, as this is usually an aspect of our hotel which receives many compliments from our guests. We trust you had a pleasant journey home and look forward to your next visit to us. Best regards, All the team at Caribbean Bay Hotel

9

Prima verblijf!!

Vriendinnen
5-9-2017
  • Hygiëne8
  • Zwembad10
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10
  • Hygiëne8
  • Zwembad10
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10

Wij hebben hier 10 dagen gelogeerd, hadden geboekt met touroperator dus gingen echt op een jongerenreis (uitgaansvakantie). Wij vonden het dus niet erg dat er redelijk wat jongeren in dit hotel verbleven op het moment dat wij er waren. Het eten is ons erg meegevallen er was niet veel keus maar er zat altijd wel iets lekkers bij! Ook de 2 zwembaden waren goed. De hotelkamer was voor 3 personen ook prima en de badkamer ook. De receptie was behulpzaam. Het barpersoneel bij het zwembad en binnen waren vriendelijk. Wij hebben een fijn verblijf gehad in dit hotel!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Caribbean Bay Hotel, Responsable de Ecommerce, 14-9-2017

Dear guest, Firstly we would like to apologise for not answering in your native language but in English. We are not fluent enough in Dutch so, as English is considered the international language, we are using it to answer you. Firstly, we would like to thank you for choosing our Caribbean Bay Hotel for your holiday in this part of Mallorca. We appreciate the time you have taken in sharing your encouraging feedback and it is of terrific value too for other travellers and members of Zoover. We truly appreciate your lovely remarks on how comfortable you were while staying with us. It is great to hear that your room was more than satisfactory and that you felt at home throughout your stay. We pride ourselves on offering our guests a relaxed, fun filled break away from everyday busy life and we are very happy to have met your expectations. We are also glad to read that we were able to exceed your expectations regarding our mealtime service. We have an extensive buffet in order to provide our guests with a great selection of freshly cooked national and international dishes and delicacies and we appreciate you highlighting this aspect as being more than satisfactory. Thank you again for your kind words, for posting your review and for recommending us based on your recent holiday experience. All the team at Caribbean Bay sends warm and sunny greetings from El Arenal, Mallorca

7

Goed voor 3 sterren

Fenna
31-8-2017
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten6
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten6
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging8

Als je rekening houdt met de 3 sterren valt het behoorlijk mee. Nette kamers, werknemers achter de balie willen altijd wel helpen en spreken voldoende Engels. De werknemers in de eetzaal vond ik niet altijd even vrolijk en haalden ook vrij snel borden en glazen van de tafel, bijv. Wanneer je even nieuw eten opschepte dat ze dan je volle glazen drinken meenamen. Het eten is voor 3 sterren wel oke. Vond het eten persoonlijk zelf na een aantal dagen saai worden, maar vies was het niet. Kamer werd elke dag schoongemaakt, ook werden de bedden om de 3 nachten verschoond. Onze kamer was aan de straatkant, maar hebben eigenlijk geen last gehad van lawaai wanneer wij de balkondeuren gesloten hadden. Het strand is ontzettend dichtbij, heerlijk! Al met al een fijn hotel, maar houdt dus van te voren wel rekening met je verwachtingen, het is een 3 sterren hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Caribbean Bay Hotel, Responsable de Ecommerce, 5-9-2017

Dear Fenna, Firstly we would like to apologise for not answering in your native language but in English. We are not fluent enough in Dutch so, as English is considered the international language, we are using it to answer you. Many thanks for this great review – we are so grateful for the time you’ve spent on sharing your experience with us at our Caribbean Bay Hotel through Zoover and we appreciate your having chosen us as your place of residence during your stay in El Arenal, Mallorca. We appreciate that you have highlighted the details you’ve loved the most about your stay such as our fantastic location close to the beach, our friendly and welcoming reception staff and good selection and quality of food and drinks. We are also pleased to read you found a high standard of housekeeping services. Our team works very hard to ensure a high standard of cleanliness and we are pleased the their work met with your standards. Thank you again for this lovely review of your stay with us and we look forward to your next visit.

Best regards,

Your team at Caribbean Bay Hotel

1

Verschrikkelijk!

Imke
7-8-2017
  • Hygiëne1
  • Zwembad3
  • Eten3
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging2
  • Hygiëne1
  • Zwembad3
  • Eten3
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging2

Onwijs vieze kamer gekregen, lagen nog schaamharen en er zaten nog vlekken in de dekens. Ook de badkamer was niet schoon en op de gordijnen zaten witte vlekken. Toen we het aangaven bij de receptie konden ze "daar niets aan doen" en waren er geen schone lakens beschikbaar! Afschuwelijk. Komen hier NOOIT MEER TERUG!

Gereisd met vrienden in januari 2017
Caribbean Bay Hotel, Responsable de Ecommerce, 23-8-2017

Dear Imke,

Thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease. I would like to take this opportunity to apologise for the lack of quality housekeeping services you say you encountered during your recent stay with us. At Carribean Bay we have a high standard of cleanliness, and our primary goal is to ensure each guest has a comfortable and relaxed stay. I am so very sorry you encountered this issue. Rest assured that proper follow-up action will be taken and your comments will be shared with the team. Allow me once again to express our sincere apologies for this disappointing experience you have gone through while staying with us. We have taken appropriate measures based on the feedback provided by you to avoid any such unpleasant situations again and assure you that you and all our future guests will receive only the highest level and standards of service. We hope this has not deterred you from staying with us again at some point in the future as we would love to show you just how well we are able to take care of our valued guests. Sincerely yours, All the team at Hotel Caribbean Bay


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Bay voor je op een rij gezet:

1
TUI
TUI
2
Corendon
Corendon
3
Beachcheck
Beachcheck
4
Suntip
Suntip
6
Stip Reizen
Stip Reizen
7
Vakanties.nl
Vakanties.nl
8
Tjingo
Tjingo
9
Lavida Travel
Lavida Travel
10
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
Bekijk alle aanbieders

Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Eten en drinkenBrunch, Diner
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Check-outTot 11:00
  • Check-inVanaf 14:00
  • Aantal kamers< 500
  • RokenNergens toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

Strand

  • Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

Families en kinderen

  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte

Restaurant & Bar

  • Restaurant1
  • Soort gerechtenInternationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Bar / kantine1

Wifi

  • WifiAanwezig
  • Betaalde wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

Parkeren

  • ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Activiteiten

  • Sport & SpelBiljart

Adresgegevens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean Bay in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie