Hotel BQ Carmen Playa

Hotel BQ Carmen Playa

4.5Matig

Spanje, Mallorca, El Arenal

Op vakantie geweest naar BQ Carmen Playa?

4.5Matig

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna

21 reviews over Hotel BQ Carmen Playa

• 801-11-2008

goede prijs kwaliteit verhouding

kleine maar schone kamers, vriendelijk behulpzaam personeel, prijs kwaliteit verhouding is goed, warme maaltijd was qua kwaliteit goed maar wel wat weinig keus van het warme gedeelte. kamers werden dagelijks schoongemaakt, handdoeken genoeg. ligging super, kluisje op de kamer te huren, evenals de afstandsbediening voor de tv. we zijn tevreden

Gereisd met partner in november 2008

• 7richard s.lidia m.24-03-2008

wij hadden logies,ontbijt.ontbijt was goed alleen broodjes vrij hard.receptioniste a-sociaal.veel duitsers,kindergroepen.rest personeel vriendelijk.kamer ruimzat,alleen geen twee-persoonsbed aanwezig!verschonen=goed.schoonmakers komen de hele dag binnen.kortom zijn tevreden

Gereisd met partner in maart 2008

• 1Michael28-05-2006

Ben hier vorig jaar geweest, 2 weken lang.

Bij aankomst toonde het hotel wel redelijk, maar bij nader inzien viel dit ZWAAR tegen.

Nadelen: Het eten is niet te pruimen (hamburgers waren rauw en aangebrand tegelijk e.d.) 3 lekkages in de kamer, gevraagd om dit probleem te verhelpen, maar daardoor werd het personeel alleen maar chagerijniger, geen succes dus. Schoonmakers zijn niet behulpzaam, lopen te jammeren op alles wat ze schoon moeten maken Kakkerlakken met een slipper neergeslagen (lekker hygienisch). Chagerijnig personeel Naar gepraat te hebben met de tour operator, werd ons een ander hotel aangeboden (voor de prijs van 90 euro bijbetaling per persoon per week en daar kwam nog eens bij dat het half-pension was) Daar betaal je toch niet voor of wel?

Voor meer informatie over dit hotel, mail me!!!!

Gereisd in mei 2006

• 2mie13-09-2005

Dit hotel is echt GEEN aanrader, Het eten was ranzig(broodjes waar je iemand mee dood kan slaan)er liepen kklkkn door het restaurant. kamer was echt heel klein(wij hadden een 1 pers.kamer met een extra bed terwijl we 2 pers. hadden geboekt. Het bed was door gezakt(je voelde de vering) het personeel was chagerijnig.ZWAAR BOUT HOTEL DUS!!!. Verder hebben we een leuke vakantie gehad

Gereisd in september 2005

• 7Meinke05-09-2005

Eten is geen aanrader,maar ja wat wil je ook met all-inclusive in spanje! Dat weet je van te voren. Hoogseizoen veel duitsers in het hotel. Ligging is prima, 100 meter de straat door en je bent bij t strand met meteen een strandtentje. Kamers aan de straatkant zijn ruim en goed balkon,alleen wel veel honden om je heen, kamers aan het zwembad zijn klein, maar als je aan de zijkanten zit heb je een balkon waarop je kan voetballen zo ongeveer,erg groot dus. Snacks bij het zwembad zijn ook niet erg lekker. Personeel is erg saggerijnig. Al met al goeie vakantie gehad,alleen voortaan kies ik een ander hotel.

Gereisd in september 2005

• 10Joey18-08-2005

DIT HOTEL IS ECHT EEN AANRADER! als er überhaupt klachten bestonden zijn die nu dus blijkbaar verholpen! eten was prima te doen! en de drankjes waren ook goed te drinken! De kamer was keurig netjes! Het was veel goeds voor weinig geld! echt een top vakantie!

Gereisd in augustus 2005

• 8w.vosse12-08-2005

wij zijn met ons gezin(vader,moeder dochter van 17 in carmen playa geweest.eten was prima ,personeel was heel behulpzaam,kamers heel schoon,elke dag schoongemaakt,in een woord wij hebben het geweldig gehad!!!

Gereisd in augustus 2005

• 6Leonie21-06-2005

hotel opzich zag er netjes uit, kamers schoon en mooie badkamer (ligt eraan waar je zit, zwembadkant is herrie, straatkant is mooi en rustig) maar het eten moet je gewoon NIET eten.het ontbijt gaat nog, maar de rest zou ik laten staan. er zijn behoorlijk wat mensen ziek geworden van de inktvisjes. maar er zijn genoeg cafe's en restaurantjes die wel goed eten bieden.

Gereisd in juni 2005

• 6Mirjam10-03-2005

Ik dacht dat het hotel er niet op stond :) omdat ik het niet kon vinden onder El Arenal.

De kamer die mijn vriend en ik hadden was schoon, we plakten in elk geval niet aan de vloer en heb geen kakkerlak gezien... Misschien ligt het eraan welke kamer je hebt, wij keken vanaf ons balkon op de straat Het eten is inderdaad niet zo goed..das jammer voor een AI hotel, maarja als je naar de prijs kijkt kun je ook niet veel verwachten. Inderdaad dreef de pasta in olie en de broodjes waren 's morgens al uitgedroogd en tussen de middag nog meer. De lokatie van het hotel is goed, dicht bij het strand en de cafeetjes op de boulervaar. Als je lekker wil eten in El Arenal moet je bij Hans en Grietje eten, erg lekker.

Ik zou als ik jullie was een ander hotel uitkiezen in El Arenal , maar de plaats zelf is super, ik heb een leuke vakantie gehad, maar het hotel is niet goed voor een All In hotel!

Gereisd in maart 2005

• 1marco25-01-2005

dit stinkhol van een hotel is echt een afrader smerig eten lauw bier en vieze smerige kamers vol met kakkerlakken echt smerig gewoon

Gereisd in januari 2005

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen