Hotel Azuline Hotel Bahamas

Hotel Azuline Hotel Bahamas

5.2Matig

Spanje, Mallorca, El Arenal

5.2Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bahamas voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

96 reviews over Hotel Azuline Hotel Bahamas

• 2019
    2Van Rosmalen21-08-2019

Nooit meer!!

Is echt geen 500 meter van t strand! Je kan met een transferbusje naar boulevard, rijd om de 20 minuten. Maar ook dat klopt niet ! We stonden 40 minuten te wachten, chauffeur stond er gewoon niet! Zeer slechte bedden,! Je voelde de veren gewoon! .We hadden kamer 322.

Douche word na 1 minuut koud, daarna weer warm, dan weer koud! Schoonmaken was alleen ons bed opmaken meer niet! Ontbijt minimaal.We hadden gelukkig half pension, ik zou geen all-in doen. Je kan on de buurt overal goed en goedkoop eten! Ga bv naar Del Sol op de boulevard. Super eten, niet duur en heel veel. Wij gaan niet terug naar dit hotel! Barmedewerkers geven steeds alcohol aan dronklappen, tot vervelens toe. Jammer ze verpesten de band die er aan t spelen was.. Nee voor ons nooit meer!! Heb niks positiefs.Behalve receptie was vriendelijk. Sorry! 6 dagen geweest. Waren er 6 teveel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Nick14-08-2019

schoon en mooi hotel, all inclusive valt tegen

Leuke vakantie gehad in El Arenal, maar dit kwam niet echt door het hotel. de bestemming is fantastisch voor jongeren, de afstand naar de strip is ongeveer een kilometer en dus prima te lopen. Het hotel is best mooi en wordt elke dag goed schoongemaakt. verder is receptionist Paco (kan Nederlands) een topper! helaas zijn er naast hem maar weinig aardige medewerkers, maar dit is niet zo'n groot problmeen. Het eten en het aanbod van bedjes bij het zwembad zijn dat helaas wel. voor de ruim 500 gasten is er maar plek voor 50 bedjes bij het zwembad, we hebben dus maar 1x bij het zwembad gelegen. verder was het eten dramatisch. koud, niet lekker en te weinig variatie. Ook de alcoholische dranken zijn van lage kwaliteit, zo valt bijvoorbeeld de cocktail kaart erg tegen en mag je maar max 2 drankjes bestellen. Het hotel is prima om alleen te slapen, ik zou er alleen niet nog een keer boeken met de All-inclusive formule.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Manuela14-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Bedden oké! De minpunten: het hotel bestaat uit 2 gebouwen welke tegenover elkaar liggen . Zit je in gebouw 2 dan moet je naar 1 lopen voor het eten. Eten is matig. Barpersoneel zeer onvriendelijk. Zwembad 1 sluit om 18 uur al en je wordt dan ook echt weg gestuurd. Bar sluit dan ook en dus moet je voor een drankje naar de overkant. Ontbijt is maar tot 10 uur . Parkeren is een drama als je een huurauto hebt . Het hotel heeft maar plaats voor zo'n 15 auto's. Kamers zeer gehorig. We vinden snel alles goed maar dit hotel scoort voor ons echt laag . Zou het zeker niet aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2nooit meer dit hotel04-08-2019

NOOIT MEER DIT HOTEL

Het eten is niet goed de friet lag er slap bij en was niet veel keus de kip was ook nog is rood. het personeel viel ook nog is tegen. aan de bar mocht je maar 2 drankjes per persoon halen het viel zwaar tegen wij gaan in iedergeval nooit meer hier heen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Jolanda Van Balgooi09-07-2019

fijne vakantie

mooi hotel wordt elke dag goed schoongemaakt het eten was goed ook was er elke avond wat te doen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Gerda Veerman06-06-2019

Prima prijs/kwaliteit

Prettig en vooral schoon hotel met uitgebreid ontbijtbuffet,dicht bij t strand en winkeltjes

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Nancy27-10-2018

Heerlijke vakantie

fijne kamers met goede service

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Lilian Verhoef01-10-2018

Prima voor 1 vakantie

Kamers netjes. Personeel is vriendelijk. Eten wisselt per dag qua aanbod maar kwaliteit is middelmatig. Ontzettend druk tijdens alle buffets. Goed te lopen naar strand en boulevard.

Gereisd met partner in september 2018

• 10kim15-09-2018

fantastisch

Het eten was goed, lekker en gevarieerd. Het personeel was erg aardig en gezellig, hele fijne sfeer hangt er. En zelfs in september nog lekker druk. Alles is top geregeld. Lekker dichtbij het strand, boulevard en uitgaansgebied.

Enige nadeel is dat de eetzaal eigenlijk veels te klein is voor zoveel mensen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

7Wij226-06-2017

Goed hotel met een perfecte ligging

Mooi hotel, ligt aan de boulevard en strand van San Antonio. Vriendelijk personeel en ruime kamers. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in januari 2017

Hotel Azuline Hotel Bahamas info