Hotel Arenal Pins

9 reviews over Hotel Arenal Pins in het Nederlands

Eens en nooit meer

Dave vd Ploeg,
30-7-2017

Hotel arenal pins een goed hotel om zo min mogelijk aanwezig te zijn. Kamers zijn klein hebben geen airco en een koelkast is ook niet aanwezig. Receptionisten spreken gebrekkig engels en zijn erg moeilijk over alcohol in kamers en bij het zwembad. Ook de bedden zijn zeer slecht, je kan beter op een luchtbed gaan slapen. Al bij al is dit hotel een regelrechte afrader.

Ga er nooit meer heen

Mitchell de baat,
29-7-2017

Vol goede moed gingen we met vrienden naar dit Hostel. We hadden 3 kamers geboekt. Uiteindelijk bleek dat ze er maar 2 voor ons hadden. Ze kwamen met de oplossing om een extra bed in de kamer te zetten. Lekkere makkelijke oplossing, maar totaal niet waar we voor betaald hadden. Een blikje bier op de kamer mag al niet en een beetje muziek is ook al snel teveel. Maar zelf maken ze wel vrolijk herrie, lagen we even aan het kleine zwembad kwamen ze met een karcher alle stoelen schoonspuiten... het Hostel is hartstikke gehorig. Kortom je krijgt totaal niet waarvoor betaald. Het is een echte afrader.

Prima Hostal voor superlage prijs.

gvdbroek
18-7-2009

Zo goedkoop had ik nooit eerder vakantie. . 79,- Euro 6 dagen, dat is dus 13 euro per dag, in Juli inclusief ontbyt.. Elke dag schoonmaak en handdoken. Hostal heeft geen eigen receptie, dat is bij de super aardige mensen van Hotel Manaus op 10 meter afstand. Bij Hotel Manaus goed ontbyt , diner, prima zwembad,en internet. In Arenal tussen Balneario 1 en 3 allemaal nederlandse zaakjes op de boulevard. Super heerlijk eten bij Steak House Amsterdam, echte aanrader en hele lieve mensen.

2006

Geen koelkast, geen tv en geen airco, dat is van te voren bekend, maar geen overbodige luxe als je er 15 dagen zit.

Werksters komen elke dag, dus das positief. De bedden waren niet super, maar 1 keer vragen om een nieuw matras en 5 mins. later staan ze voor de deur.

Het is wel een drukke weg. Veel muziek van beneden en gezever van Italianen die terugkomen vant stappen. Het is gewoon echt een hotel waar je zat in slaap moet vallen, anders heb je een probleem

Voor de rest een goed zwembad bij Manaus en redelijk eten. Het stand is niet al te ver en is super. Onder het hotel is een cafetaria (pak geen tosti want er zit 2 kilo boter op) en een supermarkt voor koud drinken.

Het is wel een stuk lopen om uit te gaan en Aquapark ligt links naast het hotel

Al met al een redelijk goed hotel. Ik zal voortaan iets meer uitgeven aan een ander hotel zodat ik nog meer van de vakantie geniet

Als je niet al te nauw kijkt is er niks mis met dit hotel. Het ligt in het "oude" gedeelte van el Arenal en dat straalt meer sfeer uit dan de grote hotels net achter de boulevard. Het enige nadeel vond ik dat de vuilnismannen nogal vroeg in de weer waren.

2005

wat een rot hotel stinkt gewoon viesz klein en niet waar

meppel
23-8-2005

wat een rot hotel stinkt gewoon viesz klein en niet waar voor je geld

wat een slecht hostel sjemig zeggen ze 500 meter naar het strand sorry het is wel 1,5 km ontbijt was wel goed bij manaus maar verder kennen ze bij verimar geen engels de douche stinkt klote bedden wat een but hotel

Goed hostel vooral voor jongeren

Maarten
15-8-2005

Goed hostel vooral voor jongeren.

Eenvoudig ingericht, beetje oudbollig wel.

4 verdiepingen, 1 vluchtweg en geen rookmelders, dus wel beetje link bij brand (niet bij nadenken).

Soms beetje weinig waterdruk ; 1 keer was waterleiding kapot, maar binnen 1 dag weer ok.

Goed ontbijt in Hotel Manaus aan de overkant van de straat.

Redelijk goed en betaalbaar cafe-restaurant onder het hostel.

Als je de straat uitloopt en zo'n 200 m bergaf loopt kom je bij het strand en het begin van de boulevard. Op de boulevard alle winkeltjes uitgaangsgelegenheden en restaurants. Voor Nederlandse bars wel een stukje lopen nog. Terugweg bergop is pittig.

Verder ligt het hostel twee keer struikelen van Aqualand en stopt de bus naar Palma (en strand, voor luie mensen en moeie benen) voor de deur.

Prima (jongeren)hotel

Esther Hofstra
30-7-2005

Prima (jongeren)hotel.

Eenvoudig maar verzorgd.

Ontbijt in het nabijgelegen hotel is erg goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arenal Pins in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arenal Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.