Hotel Arenal Pins

• All inclusive

11 reviews over Hotel Arenal Pins

• 1Dave vd Ploeg30-07-2017

Eens en nooit meer

Hotel arenal pins een goed hotel om zo min mogelijk aanwezig te zijn. Kamers zijn klein hebben geen airco en een koelkast is ook niet aanwezig. Receptionisten spreken gebrekkig engels en zijn erg moeilijk over alcohol in kamers en bij het zwembad. Ook de bedden zijn zeer slecht, je kan beter op een luchtbed gaan slapen. Al bij al is dit hotel een regelrechte afrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 1Mitchell de baat29-07-2017

Ga er nooit meer heen

Vol goede moed gingen we met vrienden naar dit Hostel. We hadden 3 kamers geboekt. Uiteindelijk bleek dat ze er maar 2 voor ons hadden. Ze kwamen met de oplossing om een extra bed in de kamer te zetten. Lekkere makkelijke oplossing, maar totaal niet waar we voor betaald hadden. Een blikje bier op de kamer mag al niet en een beetje muziek is ook al snel teveel. Maar zelf maken ze wel vrolijk herrie, lagen we even aan het kleine zwembad kwamen ze met een karcher alle stoelen schoonspuiten... het Hostel is hartstikke gehorig. Kortom je krijgt totaal niet waarvoor betaald. Het is een echte afrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10gvdbroek18-07-2009

Prima Hostal voor superlage prijs.

Zo goedkoop had ik nooit eerder vakantie. . 79,- Euro 6 dagen, dat is dus 13 euro per dag, in Juli inclusief ontbyt.. Elke dag schoonmaak en handdoken. Hostal heeft geen eigen receptie, dat is bij de super aardige mensen van Hotel Manaus op 10 meter afstand. Bij Hotel Manaus goed ontbyt , diner, prima zwembad,en internet. In Arenal tussen Balneario 1 en 3 allemaal nederlandse zaakjes op de boulevard. Super heerlijk eten bij Steak House Amsterdam, echte aanrader en hele lieve mensen.

Alleen gereisd in juli 2009

• 7Antwan Gerritsen07-08-2006

Geen koelkast, geen tv en geen airco, dat is van te voren bekend, maar geen overbodige luxe als je er 15 dagen zit. Werksters komen elke dag, dus das positief. De bedden waren niet super, maar 1 keer vragen om een nieuw matras en 5 mins. later staan ze voor de deur.

Het is wel een drukke weg. Veel muziek van beneden en gezever van Italianen die terugkomen vant stappen. Het is gewoon echt een hotel waar je zat in slaap moet vallen, anders heb je een probleem

Voor de rest een goed zwembad bij Manaus en redelijk eten. Het stand is niet al te ver en is super. Onder het hotel is een cafetaria (pak geen tosti want er zit 2 kilo boter op) en een supermarkt voor koud drinken. Het is wel een stuk lopen om uit te gaan en Aquapark ligt links naast het hotel

Al met al een redelijk goed hotel. Ik zal voortaan iets meer uitgeven aan een ander hotel zodat ik nog meer van de vakantie geniet

Gereisd in augustus 2006

• 7Jaap27-03-2006

Als je niet al te nauw kijkt is er niks mis met dit hotel. Het ligt in het "oude" gedeelte van el Arenal en dat straalt meer sfeer uit dan de grote hotels net achter de boulevard. Het enige nadeel vond ik dat de vuilnismannen nogal vroeg in de weer waren.

Gereisd in maart 2006

• 1meppel23-08-2005

wat een rot hotel stinkt gewoon viesz klein en niet waar voor je geld

• 3willem22-08-2005

wat een slecht hostel sjemig zeggen ze 500 meter naar het strand sorry het is wel 1,5 km ontbijt was wel goed bij manaus maar verder kennen ze bij verimar geen engels de douche stinkt klote bedden wat een but hotel

• 7Maarten15-08-2005

Goed hostel vooral voor jongeren. Eenvoudig ingericht, beetje oudbollig wel.

4 verdiepingen, 1 vluchtweg en geen rookmelders, dus wel beetje link bij brand (niet bij nadenken).

Soms beetje weinig waterdruk ; 1 keer was waterleiding kapot, maar binnen 1 dag weer ok.

Goed ontbijt in Hotel Manaus aan de overkant van de straat. Redelijk goed en betaalbaar cafe-restaurant onder het hostel.

Als je de straat uitloopt en zo'n 200 m bergaf loopt kom je bij het strand en het begin van de boulevard. Op de boulevard alle winkeltjes uitgaangsgelegenheden en restaurants. Voor Nederlandse bars wel een stukje lopen nog. Terugweg bergop is pittig.

Verder ligt het hostel twee keer struikelen van Aqualand en stopt de bus naar Palma (en strand, voor luie mensen en moeie benen) voor de deur.

• 7Esther Hofstra30-07-2005

Prima (jongeren)hotel. Eenvoudig maar verzorgd. Ontbijt in het nabijgelegen hotel is erg goed!

Gereisd in juli 2005

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingVentilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats