Hotel Amazonas

5.9Voldoende

55 reviews over Hotel Amazonas

• 2019
    6Maria30-07-2019

Niet het ergste maar zeker niet het beste

Niet zoals je verwacht of wat je op de foto’s ziet. Onze wc was kapot moesten met de deksel eraf en dan met onze hand in het water en een buis omhoog trekken voordat het werkte. Daarnaast is het eten super slecht. Verder super leuk personeel en een hele mooie ligging. Dicht bij het strand en het centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8eef13-06-2018

zalige korte vakantie gehad

Ik vond het een fijn hotel zeker voor die prijs, kamer was netjes en schoon en groot genoeg voor een single.Ik vroeg een kamer met zeezicht en kreeg die ook.

Het ontbijt was lekker, veel keus en variatie.Middag en avond eten was vaak lauw en smaakloos , gelukkig wel veel fruit.

De ligging was ideaal, kortbij het strand en de winkeltjes en toch rustig.Het enige wat ik wel afraad, is vanaf de luchthaven met de bus te gaan, 45 minuten in de bus voor een goede 10 km, volgende keer pak ik een taxi :-)

Alles is heel goedkoop, voor minder dan 10 euro heb je al gegeten en een koffie is goedkoper in Mallorca dan in Belgie.

Op het strand zijn er wel veel Afrikanen die hun namaak spullen willen verkopen en om de 5 min bij je staan.

Al met al een zalige vakantie gehad, en voor herhaling vatbaar

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

8heres04-06-2016

voor 3 sterren een prima hotel

Positief: zeer klant vriendelijk personeel de receptie spreekt heel goed Engels. Alles kan geregeld worden. Ruime kamers en ruime badkamer dat is ideaal voor mensen met rollator rolstoel. Eten is voor 3 sterren prima van smaak en elke keer iets anders. hele mooie ligging vlakbij boulevard. Dichtbij bruisend el arenal. negatief: Er zijn 2 liften waarvan er 1 niet werkt dus dit hotel is niet geschikt voor minder valide mensen. Eten aan de lauwe kant. men werkt er in blokken. restaurant open tot half elf dan is bar en de bar van zwembad dicht. vanaf half elf is dan de bar etc weer open en restaurant dicht. ook het buiten terras van de eetzaal. mensen met een rolstoel kunnen daardoor niet meer buiten zitten bij het hotel. omdat ze daarvoor naar terras van de bar moeten of zwembad en die lift is buiten werking. Ligt voor mensen met handicap aan heel steile weg. Hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2016

• 3steve_v28-07-2012

Zeer slecht !

In juli 2012 samen met een maat dit hotel geboekt, de recensies over dit hotel waren allemaal van paar jaar terug dus geloofde we er niet teveel van. Maar mensen neem van ons aan dat alles wat hier staat waar is. Receptie en andere hotelmedewerkers ZEER onvriendelijk, spreken iedereen aan in het duits, engels kunnen ze nauwelijks. De kamers zijn heel standaard, we hadden een balkon met uitzicht op een muur. Zeer veel lawaai van Duitsers. Om nog maar te zwijgen van het eten, bijna iedere dag hetzelfde, elke dag frieten (wat je frieten kan noemen) en de overschot vond ge de dag erna in de soep of ze deden er een andere saus op. Er staat geen tv, koelkast, geen airco. Staat een ventilator boven je hoofd die bijna van het plafond valt.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7Avion05-07-2012

Prijs/kwaliteit is redelijk - budget hotel

We waren hier in oktober 2007. Normaal kamperen we in oktober een week. Maar het was zeer slecht weer en boekten een goedkoop hotel op Mallorca. Dat was het zeker. Het eten was slecht. Elke dag hetzelfde. Service was beneden pijl. Maar ja, wat wil je voor die prijs. De zon scheen en er was genoeg te doen (buiten het hotel), ook in oktober.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 4nee19-04-2011

Slecht Hotel

Het Hotel is erg slecht, wij waren gelukkig met 12 personen. we mochten werkelijk alles doen in het hotel. muziek hard aan, met eten gooien. je kon het zo gek niet bedenken! het eten in het hotel is niet lekker, buiten de deur kan je wel lekker eten. het is alleen zonde dat je dubbel betaald.

de kamers zagen er op zich prima uit, alleen hadden wij 1 goed bed en 1 bed waar je bijna doorheen zakte.

verder hebben wij wel een leuke vakantie gehad!

• 1lindsay08-08-2010

slechtste vakantie tot nu toe

in hotel amazonas hebben we niet moeten rusten.continu lawaai van lastige duitsers tot in de vroege uurtjes.goed voor mensen die uit zijn om dag en nacht te feesten en zich te bezatten.geen variatie in eten,en gezond kon je het ook niet noemen.het personeel is onvriendelijk en loopt gespannen rond.de kamers werden niet proper opgemaakt.geen airco op kamer,geen televisie,geen koelkast!in een warm land mag dit wel wezen!men kan geen engels in het hotel,enkel duits.de volledige omgeving is ingepalmt van de duitsers die weinig respect hebben voor de medevakantiegangers.onveilig balkon.enkel de omgeving was goed,prachtige stranden,mooie blauwe zee en veel natuur! jammer dat ik al deze beoordelingen niet vooraf had gelezen,dan had ik zeker deze reis niet geboekt!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 0Thomas228-07-2010

vervolg

Op zich was het allemaal wel schoon (geen beesten aangetroffen behalve dan onze buren). Bar personeel was allemaal wel vriendelijk en 's avonds een bewaker dHield het goed in de gaten.

Zwembad was niet verkeerd. Zelfs een badmeester. Maar die zat liever Snake te spelen op 1 van zijn 3 telefoons dan dat hij de badgasten in de gaten hield.

Eten was echt ongeloveloos! Echt waar, dit zouden de straatkatten van Karpathos nog niet eten!!

Elke dag hetzelfde maar soms een andere variant, sausje of aanpassing.

Ze zijn heel creatief daarin: Ooit rijst met pastasaus op en spaghetti met stukjes kip ertussen gegeten? Waarschijnlijk door elkaar gehaald maar bij Hotel Amazonas kan het!

Met een kind zou ik hier al helemaal niet naartoe gaan.

• 4Thomas28-07-2010

Randje van de afgrond..

Wat een drama was dit hotel..

Het ziet er zo op het eerste gezicht bij het inchecken nog normaal uit (behalve dat het ergens in één of andere achterbuurt lag tussen de haven en de vuilnisbelt; maar eenmaal op de kamer aangekomen kom je voor ongewilde verrassingen te staan.

-Balkondeuren die niet op slot konden (we hadden 2 kamers naast elkaar en beide konden niet op slot...) -Geen airco (dit wisten we). -Geen tv -Geen koelkast -Alleen warm water (juist, ALLEEN WARM!) -Bedden waar zaagsel uit kwam..

zie vervolg!

• 7Binkie Hasan Sebi28-07-2010

Redelijk met vrienden te gaan bezoeken.

Het zegt het eigenlijk al het hotel was voor ons super je kon en mocht er alles doen, je kan het zo gek niet bedenken. Ben je op zoek naar een hotel voor je rust en schone mooie kamers hoef je dit niet te boeken.

Eten kan je beter buiten het hotel doen behalve als je houd van kattenvoer en paardenvijg.

Service viel me alles mee wij zijn in ieder geval goed geholpen!

Als laatste je moet niet vies zijn van ongedierte dat mocht je wel is tegen komen al moet ik zeggen ze op de kamer niet gehad te hebben!

Ik heb in ieder geval daar een top vakantie gehad, het kan wel geholpen hebben dat we met 13 man waren.

Hotel Amazonas info

• Huishoudelijke apparatuurKluis