Hotel allsun Hotel Marena Beach

Spanje, Mallorca, El Arenal

7.7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor allsun Hotel Marena Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel allsun Hotel Marena Beach

• 8Gerard en Alice20-09-2019

Prima hotel. Nabij strand.

Heel net hotel. Na verbouwing in mei 2019 heropend. Vriendelijk personeel en prima ontbijt en diner. Als je aan de goede kant van 't hotel zit heb je mooi uitzicht over de zee en de haven.

• 7Frenk10-09-2019

Redelijk

Mooi hotel, goed verzorgt Alleen geen frieten te krijgen binnen het hotel. Kwa eten is het ook niet heel erg uitgebreid. Bar/cafe naast het hotel dus snachts wel wat jongeren maar niet heel storend. De Mc donalds ligt pal naast het hotel.

• 8Lotte ter Beek02-09-2019

Perfecte ligging! Luxe en modern ingericht!

Afgelopen augustus samen met een vriendin verbleven in dit hotel. We waren eerst beetje huiverig omdat op internet stond dat het hotel opnieuw is verbouwd en je weinig recensies kon lezen. Bij aankomst waren we meteen gerustgesteld. Een mooi schoon en modern/luxe hotel met perfecte ligging. Het hotel zit erg centraal en er is een bushalte vlak voor het hotel die je voor 1.50 euro naar Palma stad brengt. Zeker de moeite waard om even te kijken! Kamers modern en schoon! Enige minpuntje dat je snachts wel wat kunt horen van het uitgaan. Dit vonden wij niet storend! Omdat we er zelf ook uitgingen!

Zwembad is klein maar prima! Het hotel beschikt over een prachtig dakterras waar je kunt genieten van de zonsondergang avonds. Het eten ziet er netjes en verzorgd uit, wij vonden de smaak alleen wat minder. Maar dat blijft persoonlijk natuurlijk! Voorbeeld: droog brood etc en het buffet word niet goed aangevuld.

Verder waren we zeer tevreden!

Met vrienden

0 tips over Hotel allsun Hotel Marena Beach