Hotel Es Moli

Hotel Es Moli

We hebben een aantal aanbieders voor Es Moli voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Es Moli in het Nederlands

zeer goed

bart en Régine
21-7-2010

Als je rust zoekt doen!!!!!!!!!!!!!!!! wij gaan de volgend jaar terug maar zullen dan wel enkel kamer met ontbijt nemen; er zijn teveel prachtige gezellige restaurantjes in het dorpje om daar niet van te profiteren.

Gereisd Anders in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Es Moli in Deya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Es Moli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.